اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

در این مقاله سعی شده است ده شرکت برتر وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی برای دانشجویان رشته هماتولوژی معرفی گردد.

تجهیزات_آزمایشگاهی

البته در نظر داشته باشید معرفی مراکز مذکور به معنی تایید یا عدم تایید خدمات آنان نیست و این مراکز بر اساس نتایج جست و جو استخراج شده و در این مقاله درج شده اند.

1٫شرکت آریو مدیا:
شرکت آریو مدیا با داشتن نمایندگی رسمی از معتبر ترین کمپانی های تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی در سراسر جهان، و با داشتن کادری متخصص و مجرب در امر واردات تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی، خدمات خود را در زمینه فروش و خدمات پس از فروش کلیه تجهیزات آزمایشگاهی جهت هرچه بالا تر بردن سطح کیفی و کمی بخش پژوهشی، تحقیقاتی و کنترل کیفی صنایع و مراکز زیر ارائه می نماید:

مشاوره، راه اندازی و تجهیز آزمایشگاه های صنایع غذایی، صنایع شیر و لبنیات، صنایع آرد، رنگ رزین، خودرو سازی، آب و فاضلاب، فنی، مکانیک، خاک، بتون، نفت، گاز پتروشیمی، محیط زیست، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، آزمایشگاه تشخیص طبی و بیمارستان، بهداشتی - آرایشی، دارویی، چای، دخانیات و صنایع وابسته
پارتیشن و سکوبندی آزمایشگاه، هود و لامینار FLOW، CLASS II و STANDARD
سرویس، نصب، راه اندازی و آموزش کلیه تجهیزات آزمایشگاهی توسط مهندسین و کارشناسان مجرب

2٫شرکت تجهیز آزمای شریف:
با توجه به پیشرفت روز افزون صنایع شیمیایی و الزامات دقیقتر و موشکافانه تر استانداردهای بین المللی و داخلی، نیاز به دستگاههای آنالیز پیشرفته نیز زیاد شده است. هدف شرکت تجهیز آزمای شریف ارائه بهترین خدمات در زمینه تأمین تجهیزات آزمایشگاهی برای مراکز علمی و تحقیقاتی می باشد.

در این راستا نیازسنجی دقیق و ارائه بهترین پیشنهاد با مناسب ترین قیمت را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است.

بیشترین زمینه فعالیت شرکت تجهیز آزمای شریف مربوط به دستگاههای کروماتوگرافی از قبیل GC, GCMS و HPLC، اسکتروسکوپی از قبیل FTIR و UV/Vis و همچنین دستگاه جذب اتمی به همراه نصب، راه اندازی، آموزش، گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

2تجهیزات_آزمایشگاهی

3٫شرکت بهان دانش:
شرکت بهان دانش با تکیه بر سوابق حرفه ای در زمینه ارائه تجهیزات پیشرفته آنالیز دستگاهی، به منظور دستیابی به اهداف بلند مدت خود و همچنین تامین نیاز بخش تحقیقاتی و آموزش کشور، از سال 1384 با به خدمت گرفتن کادری مجرب و متخصص و نیز بهره گیری از همکاری و مشاوره تنی چند از محققین و اعضا هیئت علمی دانشگاههای کشور و نیز با توسعه و تجهیز بخش خدمات فنی، گام در عرصه علوم زیستی گذارده و علاوه بر مطالعه و بررسی جامع نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری کاربران این حیطه، موفق به اخذ نمایندگی انحصاری از چندین شرکت معتبر اروپایی و آمریکایی در این زمینه گردیده است.

4٫شرکت ایران پنام:
شرکت ایران پنام در سال 1370 تأسیس گردیده و در طی این مدت با سابقه ای درخشان در تجهیز مراکز درمان ناباروری، علمی، تحقیقاتی، زیست فن آوری-زیست مولکولی، آسیب شناسی، غذا و دارو و همچنین آزمایشگاههای تشخیص طبی گام های موثری نهاده است. این مهم بی شک با تکیه بر استفاده مناسب و اصولی از فن آوری های روز و نیز حضور کارکنان زبده در زمینه های فروش، بررسی های علمی، آموزش و خدمات فنی پس از فروش حاصل گردیده است.

گستره وسیع فعالیت ها در زمینه زیست مولکولی آسیب شناسی، هیستولوژی، یاخته شناسی، زیست فن آوری، جنین شناسی و لقاح خارج رحمی و نیز داروها علاوه بر تنوع دستگاه های کاربردی که هر روز به این بازار وسیع افزوده می شوند، مستلزم این است که ایران پنام تمامی اعضای تیم خود را همواره با تازه ترین اطلاعات، به روز شده و آماده نگاه دارد.

به روز بودن بدون وقفه و توانائی اعضای تیم ایران پیام در پیگیری مدام نیازهای تغییرپذیر بازار ایران و نیز بررسی دائم پیشرفتهای محصولات گوناگون از جمله نقاط قوت این شرکت می باشد که در نتیجه آنها را در زمره برترین شرکت های فعال در زمینه های فوق الذکر قرار می دهد.

شرکت ایران پنام آمادگی خود را برای تجهیز - آموزش - برگزاری کارگاه و راه اندازی عملی آزمایشگاههای تشخیصی پزشکی - مولکولی - ویروس شناسی - ژنتیک در تمام زمینه ها در کنار مراکز ناباروری و سلولهای بنیادی در سراسر کشور را اعلام می دارد.

5٫شرکت کاوش پسند نوین:
با بیش از دو دهه تجربه به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه ارائه خدمات، مشاوره و تامین تجهیزات آزمایشگاهی، مواد شیمیایی، تحقیقاتی و کنترل کیفی مورد نیاز مراکز علمی، پژوهشی، دانشگاهی، تحقیقاتی و صنعتی مشغول به فعالیت می باشد.

با ارائه مشاوره دقیق فنی، اطلاع رسانی جامع، مطلوب و با اتکاء به سال ها تجربه کاری و بهره گیری از کارشناسان متخصص، شرکت کاوش پسند نوین شما را در انتخاب مناسب ترین و با کیفیت ترین تجهیزات از کمپانی های بین-الملی و شرکت هایی که نمایندگی انحصاری آن را به عهده دارد، همراهی می نماید.

این شرکت در طول سال های سپری شده تجهیزات قابل توجهی به مراکز مختلف تحقیقاتی، صنعتی و آموزشی کشور ارائه داده است.

همچنین این شرکت با در اختیار داشتن مهندسین با تجربه در بخش فنی و خدمات پس از فروش، با برنامه ریزی، امکانات مناسب و آموزش کامل دستگاه ها، تلاش می نماید نهایت رضایت مشتریان در مراحل بعد از فروش دستگاه را فراهم نماید.

6٫شرکت پرسا تجهیز ایرانیان:
شرکت پرسا تجهیز ایرانیان وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی و تحقیقاتی از کمپانی های معتبر اروپایی و آمریکایی و آسیایی، آمادگی لازم را جهت تامین کلیه اقلام مورد نیاز جهت دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و صنعتی، صنایع غذایی، کشاورزی، آب و خاک، آب و فاضلاب، سیمان، نفت و پتروشیمی، پزشکی و دارویی و سایر مراکز را دارد.

این شرکت با در اختیار داشتن نمایندگی از معتبرترین کمپانی های تولید تجهیزات آزمایشگاهی در جهان و نیز بخش فنی و مهندسین مجرب، ضمن تامین مجموعه وسیعی از تجهیزات آزمایشگاهی و قطعات، ارائه بهترین مشاوره فنی و خدمات پس از فروش و گارانتی را توسط کارشناسان مجرب این شرکت تضمین نموده و در این راستا اصل رضایتمندی مشتریان را سرلوحه کاری خود قرار داده است.

7٫شرکت آرا تجهیز:
شرکت آرا تجهیز با داشتن پشتوانه علمی و سالها تجربه در امر تجهیز مراکز و موسسات آزمایشگاهی و با داشتن کادر مجرب و کارشناس فنی در امر خدمات پس از فروش آمادگی خود را برای ارتقاء هر چه بیشتر سطح تکنولوژی اعلام می دارد.

شرکت آرا تجهیز با اخذ نمایندگی فروش از کمپانی های معتبر سراسر دنیا بر این سعی است تا مراکز و موسسات آزمایشگاهی را با پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی در زمینه های مختلف فنی و تخصصی تجهیزات آزمایشگاهی غیر پزشکی در دوران فرا صنعتی امروز همسو سازد.

خدمات:

  • ارائه تجهیزات تخصصی بیولوژی ملکولی.
  • مشاوره و آموزش استقرار استانداردهای ملی و بین المللی HACCP ,ISO.
  • ارائه آموزش و مشاوره در زمینه طراحی و سکوبندی آزمایشگاههای میکروبیولوژی، شیمی، زیست شناسی و آزمایشگاههای کشاورزی.
  • مشاوره در زمینه کالیبرلسیون دستگاههای آزمایشگاهی.
  • ارائه دستگاههای تخصصی زراعت و گیاه پزشکی.
  • تعمیر و سرویس و ارتقاء دستگاههای معیوب.
  • ارائه مشاوره در زمینه فعالیت های ژنتیکی طراحی.
  • ساخت دستگاههای پیشنهادی.

تجهیزات_آزمایشگاهی

8٫شرکت پارس فراسو:
شرکت پارس فراسو فعالیت خود را از سال 1370 به عنوان یکی از ارائه کنندگان لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی و مواد شیمیایی آغاز کرد.

نگرش مدیریتی موسس شرکت به این فعالیت به عنوان یک کسب و کار پویا و بالنده و مسیری که از همان ابتدا برای رشد و پیشرفت پارس فراسو توسط موسس آن برنامه ریزی شده بود و نیز نیازهای بی شمار و فزاینده ی بازار برای تجهیزات پیشرفته این شرکت و رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده توسط این شرکت، موجب شد که پارس فراسو به سرعت بتواند جایگاه بسیار مناسبی را به عنوان یکی از پیشروان این فعالیت در بازار به دست آورد و روزانه تعداد بسیار چشم گیری به شمار استفاده کنندگان از خدمات پارس فراسو افزوده شود.

شرکت پارس فراسو ( سهامی خاص) با بیش از دو دهه سابقه به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه ارائه خدمات، مشاوره و تامین تجهیزات آزمایشگاهی , مواد شیمیایی، تحقیقاتی و کنترل کیفی مورد نیاز مراکز علمی، پژوهشی، دانشگاهی، تحقیقاتی و صنعتی مشغول به فعالیت می باشد.

9٫شرکت تحقیقاتی بازرگانی فرتاش داد:
شرکت تحقیقاتی بازرگانی فرتاش داد از ابتدای دهه هفتاد با هدف ارائه خدمات برتر آزمایشگاهی و معرفی تکنولوژی روز دنیا شروع به فعالیت نمود.

این شرکت با اتکا به امر تحقیق و پژوهش، بهره گیری از کادر علمی و مجرب خود و نیز رعایت اصول علمی بازاریابی از یک سو و انتخاب تکنولوژی پیشرفته روز جهان و همچنین گزینش کمپانیهای معتبر، با مد نظر داشتن تاییدیه های معتبر بین المللی و تجربه چندین ساله خود به عنوان یک وارد کننده تجهیزات و اقلام مصرفی آزمایشگاهی از سوی دیگر، مفتخر است.

هم اکنون فعالیت خود را از دایره آزمایشگاههای پزشکی و تشخیص طبی فراتر برده و ضمن داشتن ارتباط تنگاتنگ با اغلب مراکز دانشگاهی و موسسه های تحقیقاتی و آزمایشگاهی سراسر کشور، خدمات خود را به سایر مراکز صنعتی بزرگ ایران نظیر صنایع نفت و پتروشیمی، آب و فاضلاب، صنایع غذایی و صنایع مربوط دیگر گسترش داده است.

10٫شرکت حکیم آزما تجهیز:
شرکت حکیم آزما تجهیز با داشتن سالها سابقه در زمینه تولیدات و واردات تجهیزات آزمایشگاهی و تحقیقاتی و موادشیمیایی وشیشه آلات و سکوبندی مفتخر است در راستای توسعه امورذیل آمادگی خود را جهت هر گونه مساعدت و همکاری با شرکتها وکارخانجات(صنایع غذایی، داروسازی و…)و مراکز تحقیقاتی مربوطه اعلام می دارد

بخشی از فعالیت های شرکت عبارتند از:

تولیدات:

  • کوره های الکتریکی.
  • هودهای آزمایشگاهی(شیمیایی ولامینار فلو، آنکولوژی).
  • هات پلیت صفحه چدنی، شیکرارلن- بالن وژرمیناتور.
  • طراحی و ساخت انواع سکوهای آزمایشگاهی با بهترین مواد اولیه و شیر آلات اروپایی منطبق با استانداردهای روز اروپا.

واردات:
انواع دستگاه های مورد استفاده در آزمایشگاههای مختلف شامل اسپکتروفتومتر، فلوریمتر ,فلیم فتومتر، ترازوهای آنالتیکال، سانتریفیوژ، آون، انکوباتور، بن ماری جوش و سرولوژی، اتوکلاو، PH متر، کدورت سنج، هدایت سنج، اکسیژن متر، هات پلیت، استیرر، شیکر،

آنالیزدر زمینه صنایع غذایی شامل کرایوسکوپ,رفرکتومتر، استومیکر، رطوبت سنج، شیشه آلات(بوتیرومتر، ترمولاکتودانسیتومتر و…..) وهمچنین در زمینه مواد آزمایشگاهی و صنعتی و شیمیایی از معتبرترین کمپانی های جهان

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
زهرا مرادی:
آیا شما دستگاه‌های آزمایشگاهی مخصوص آزمایشگاه دخانیات رو هم وارد میکنید
پاسخ زینگ:
سلام.
بله

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>