اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

خانوم ها در هر سن و سالی که باشند دوست دارند پوستی سالم و چهره ای شاداب و زیبا داشته باشند. به همین منظور بعضی از افراد از ابزارهای سنتی و گیاهی استفاده می کنند و بعضی از لوازم آرایشی.

محصولات_آرایشی

علت خوب بودن و معروف بودن این برندها نامشان نیست، بلکه داشتن ویژگی های مهمی مانند کیفیت، تنوع محصول و … است که موجب افزایش میزان محبوبیت آن ها شده است.

بهترین برند لوازم آرایشی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

  • حفظ تازگی و طروات صورت در هنگام استفاده طولانی مدت از آرایش.
  • کیفیت بالا.
  • تنوع محصول مناسب با هر سلیقه ای.
  • قیمت مناسب.
  • ماندگاری بالا.

1) محصولات آرایشی Mac:
مک معروف ترین برند آرایشی در جهان و یکی از سه برند برتر و مطرح دنیاست پس حتما اسمش رو شنیدید. محصولات آرایشی mac مورد استفاده سلبریتی های معروف دنیا مثله ویکتوریا بکهام، لیدی گاگا و … است.

مک به کیفیت و تنوع بالای محصولاتش معروفه به خاطر همین قیمتش نسبت به سایر برندهای لوزام آرایشی کمی بالاتره ولی قطعا ارزشش رو داره. محصولات مک ماندگاری بالایی دارن، کامل ترین کالکشن رو دارن و مطابق ترندهای روز دنیا تولید میشن. 

2) محصولات آرایشی Huda Beauty:
هدی بیوتی جز پرفروش ترین و بهترین برندهای آرایشی به خصوص در خاورمیانه است و تجربه یک میکاپ عالی و بدون نقص را به شما می دهد.

تقریبا تمام محصولات این برند فاقد هرگونه مواد شیمیایی هستند و می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از آلرژی های پوستی از آن ها استفاده کنید. برند هدی بیوتی در سال 2013 توسط هدی کتان راه اندازی شد که یکی از ثروتمندترین میکاپ آرتیست های جهان است.

3) محصولات آرایشی Anastasia:
برند آناستازیا حدودا از دو دهه پیش مطرح شد و به تدریج جز بهترین برندهای آرایشی قرار گرفت. Anastasia در حال حاضر به یک امپراتوری کامل تبدیل شده است.

محصولات آرایشی برند آناستازیا شامل طیف گسترده ای از پالت های سایه چشمگیر و جذاب است و به علت حمایت این برند از حقوق حیوانات، توجه بسیاری از میکاپ آرتیست ها را به خود جلب کرده است. این برند تجاری بالاترین ارزش رسانه ای را نیز به خود اختصاص داده است.

4) محصولات آرایشی Estee Lauder:
استی لادر یکی از معروف ترین شرکت های لوازم آرایشی در جهان است. محصولات این برند شامل محصولات آرایشی، مراقبت از پوست و عطر است که کاملا نوآورانه و تأثیرگذار تولید می شوند.

بانوان در همه جای جهان هنگام خرید لوازم آرایشی حتما این برند تجاری رو به خاطر داشتن تنوع و کیفیت بالا جز انتخاب های خود قرار می دهند. ما پکیج های آرایشی استی لادر رو برای داشتن یک میکاپ بی نقص به شما توصیه می کنیم.

2محصولات_آرایشی

5) محصولات آرایشی Dior:
محصولات آرایشی برند دیور تولید کشور فرانسه در هر درجه بندی کاملا بی نقص و خلاقانه هستند. اگر محصولات این برند رو هنوز امتحان نکردید الان وقتشه. کیفیت بالای این محصولات باعث شده است که دیور جز یکی از برترین و معروف ترین محصولات آرایشی قرار بگیرد.

پس ارزش امتحان کردن رو داره. علاوه بر محصولات آرایشی دیور، محصولات مراقبتی این برند مثل سرم های آبرسان و سرم چشم نیز مورد توجه بسیاری از میکاپ آرتیست ها قرار گرفته.

6) محصولات آرایشی Nars:
محصولات فرانسوی نارس با هدف ارتقا دادن زیبایی طبیعی و بانوان با توجه به خصوصیات هر فرد ایجاد شد و تا به امروز به خاطر تنوع رنگ های بی شمار، کیفیت بالا و دادن جلوه منحصر به فرد، مورد توجه و علاقه خیلی از خانم ها قرار گرفته است.

یکی از بهترین محصولات آرایشی برند نارس، رژگونه orgasm هست که ترکیب رنگی عالی از صورتی و هلویی داره و جای خودش رو توی کیف لوازم آرایشی خانم های بسیاری پیدا کرده.

7) محصولات آرایشی lancom:
این برند زیبایی و ظرافت فرانسوی را در سراسر جهان ارائه می دهد. اگر به دنبال مراقبت از پوست خود هستید، محصولات مراقبت از پوست لانکوم بهترین گزینه برای شما هستند.

مخصوصا کرم جوان کننده لانکوم که کاملا ارزش استفاده دارد و احساس فوق العاده ای به پوست شما می دهد.همینطور عطرهای بهشتی لانکوم که نیازی به معرفی ندارند و با یکبار استفاده به آن معتاد می شوید!

8) محصولات آرایشی NYX:
این برند با داشتن طیف وسیعی از لوازم آرایشی کلاسیک و ترند، تبدیل به برند محبوب بسیاری از میکاپ آرتیست ها شده است.

محصولات این برند دارای رنگ های جسورانه و غنی است که با آنها می توانید جالب ترین سبک های مد رو اجرا کنید. یکی از بهترین مزیت های خرید از این برند قیمت های مقرون به صرفه در عین کیفیت عالی آن است.

محصولات آرایشی Clinique:
9) محصولات آرایشی Cliniqueبرند کلینیک یکی از محبوب ترین برندهای آرایشی حال حاضر آمریکا و جز
بهترین برندهای مراقبت از پوست به حساب می آید.

علاوه بر محصولات مراقبت پوست، برند کلینیک برای محصولات آرایشی نیز به عنوان یک برند فوق العاده هم شناخته شده است. برند کلینیک روی شخصی سازی محصولات تمرکز داشته و متناسب با رنگ و نوع پوست افراد محصولات خود را ارائه می دهد.

10) محصولات آرایشی Laura Mercier:
لورا مرسیه یک پیشرو شناخته و ستایش شده در صنعت محصولات آرایشی است و چندین جایزه دریافت کرده است.

برای کسانی که پوست حساس دارند خرید محصولات ضدحساسیت بسیار با اهمیت است، برای همین لورا مرسیه یکی از بهترین برندهای آرایشی است که این دسته از افراد می توانند انتخاب کنند. این برند محصولات متنوعی ارائه می کند که اغلب آنها برای افراد با پوست حساس توصیه می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>