اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قصد داریم 10 برند برتر عینک آفتابی در سال 2019 Best Sunglasses Brands را به شما معرفی کنیم.

عینک_آفتابی

به تازگی عینک آفتابی از مهم ترین لوازم همراه قشر جوان شده است به صورتی که علاوه بر محافظت از اشعه UV ,تکمیل کننده زیبایی چهره شما نیز می باشد اگر می خواهید از شیک ترین عینک آفتابی های مد روز آگاه باشید با ما همراهی کنید.

عینک آفتابی برند ورساچه:
1-برند عینک آفتابی ورساچه Versaceرا می توان برند راک اند رول مدها دانست. زیرا بسیاری از مشاهیر که از این برند عینک آفتابی استفاده می کنند، خوانندگان راک اند رول، مانند جرج مایکل، اریک کلاپتون، التون جان و جنیفر لوپز هستند.

انواع عینک های ورساچه، مانند VE4292 Acetat، خلبانی، دابل بریج و … وجود دارد و هر کس با هر سلیقه ای می تواند مدل عینک خاص خود را بیابد.

عینک آفتابی Burberry:
2-عینک آفتابی Burberry جدید ترین عینک آفتابی می باشد که به دلیل طراحی خاص هم در رده عینک آفتابی زنانه از فروش بالایی برخوردار بوده است و هم در بین عینک آفتابی مردانه موجود در بازار خواهان هایی زیادی دارد.با اختراع گاباردین در سال 1879، Burberry به.

با حضور کریستوفر بیلی در راس این 17 سال گذشته، این برند تجدید حیات را تجربه کرده است، یکپارچه عناصر امضای خود را با ادویه های مدرن و معاصر ادغام می کند.

عینک آفتابی ری بن:
3-عینک ری بن، یکی از چند برند عینک آفتابی مشهور است که طرفداران بسیاری در بازار دارد. از انواع عینک های ری بن می توان به خلبانی (Aviator)، کلاب مستر کلاسیک (Clubmaster Classic)، ویفرر (Wayfarer) و … اشاره کرد.

افرادی که به مد اهمیت می دهند و به دنبال عینکی شیک و جذاب هستند، به سراغ عینک های ری بن لوکس و باکیفیت می روند. فرقی نمی کند که به فروشگاه، محل کار، مهمانی یا مراسم عزاداری بروید، در هر موقعیتی که باشید، این عینک مناسب است.

عینک آفتابی Carrera:
4-عینک آفتابی Carrera به دلیل داشتن فریم هایی بزرگ و کلاسیک مشهوریت پیدا کرده است این عینک اتریشی علاوه بر برخی از طراحی های کلاسیک خود، سعی در اضافه کردن مواد فوق العاده سبک و مقاوم در برابر خراش را به فریم های فصلی و فصلی شهری دارد.

عینک آفتابی کررا، (به انگلیسی: Carrera Sunglasses) شرکت اتریشی تولیدکننده عینک است، که در سال 1956 تأسیس شد. این برند که تولیدکننده عینک های آفتابی ورزشی می باشد، یکی از 5 خانه مهم مد است، که زیرمجموعه ای از گروه سفیلو (به انگلیسی: Safilo) به شمار می آید.

عینک آفتابی Persol:
5-عینک آفتابی مردانه زنانه پرسول Persol که توسط شرکتی ایتالیایی تولید می شود و قدمتی 12 ساله دارد. در تولید عینک های آفتابی پرسول، از موادی استفاده می شود که دید واضح و مراقبت از چشم ها در برابر نور خورشید را تضمین کند.

طرح ها و مدل های مختلفی از عینک پرسول وجود دارد که می توان از میان آن، مناسب ترین را انتخاب کرد. از این طرح ها می توان به کامبو اولوشن «Combo Evolution»، متال کپسول «Metal Capsule» و… اشاره کرد.

در ابتدا این شرکت فقط برای خلبان ها و رانندگان مسابقات اتومبیلرانی، عینک می ساخت، اما در حال حاضر در زمینه تولید بهترین عینک های آفتابی بادوام، به ویژه ورزشی، شهرت جهانی پیدا کرده است.

عینک آفتابی تام فوردTom Ford:
6-عینک آفتابی تام فوردTom Ford، به ویژه به خاطر فریم مشهور آن یعنی Aviator برجسته شده است. عینک تام فورد Aviator، با اینکه سبک کلاسیک خود را حفظ می کند، اما در عین حال با مد روز نیز پیش می رود.

فریم های این نوع عینک به شکل مربع و لبه دار موجود بوده و با توجه به نوع سلیقه و استایل شخصی دارای انواع مختلفی می باشند. اگرچه در اصل، این عینک برای مردان طراحی شده است، اما زنان نیز بخاطر جذابیت ویژه ای که این عینک دارد و نگاه فرد را جلب می کند، طرفدار این سبک محبوب از عینک تام فورد هستند.

فریم های عینک تام فورد Aviator دارای پدهای بینی قابل تنظیم و دسته هایی با استات کیفیت بالا هستند و از اینرو بسیار راحتند.

عینک میو میو:
7-عینک آفتابی میو میو Miu Miu در کنار تمام زیبایی هایی که دارد با کیفیت خوب خود می تواند از چشم هایتان به خوبی مراقبت کند و البته در برابر ضربه مقاوم است. از انواع مدل های میو میو می توان به چشم گربه ای (Cat-Eye)، میو میو مدل MU 02SS، میو میو Mu 04Rs و … اشاره کرد.

عینک ورساچ:
8-عینک ورساچه را می توان برند راک اند رول مدها دانست. زیرا بسیاری از مشاهیر که از این برند عینک آفتابی استفاده می کنند، خوانندگان راک اند رول، مانند جرج مایکل، اریک کلاپتون، التون جان و جنیفر لوپز هستند. انواع عینک های ورساچه، مانند VE4292 Acetat، خلبانی، دابل بریج و … وجود دارد و هر کس با هر سلیقه ای می تواند مدل عینک خاص خود را بیابد.

عینک دیور:
9-عینک آفتابی دیور Dior متعلق به شرکت فرانسوی تولیدکننده کالاهای لوکس است که در زمینه تولید لباس، وسایل لوکس، جواهرات و عینک، فعالیت می کند.

میان طرح های مختلف این عینک، نمی توانید شیشه های بسیار تیره یا قاب های ضخیم پیدا کنید. دیور در رنگ های روشن و طرح های ظریف و جالب، تولید می شود. بیشتر قاب های آن از نوع فلز نازک یا پلاستیک استات است.

عینک آفتابی پرادا Prada:
10-برند عینک آفتابی پرادا Prada که محصولی از شرکت مد ایتالیایی به همین نام است، در این سال ها طرفداران بسیاری به خود جلب کرده است و افراد بسیاری از این عینک استفاده می کنند.

از انواع عینک های پرادا می توان به هریتژ (Heritage)، لینیا روسا (Linea Rossa)، سوئینگ (Swing) و… اشاره کرد. از دلایلی که این عینک را محبوب دل ها کرده است، می توان به چند مورد اشاره کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>