اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کشور ما ایران در دو دهه اخیر در زمینه سینک های ظرفشویی به کیفیت چشم گیری و قابل قبولی رسیده است.

برترین_سینک

به عنوان مثال چند سال پیش شما هم شاید در خاطر خود داشته باشید که سینک های ظرفشویی اخوان به عنوان یه مارک ایرانی سینک ظرفشویی در تلوزیون و جاهای دیگر زیاد تبلیغ میشد و به چشم میخورد از ان سالها اخوان برای مردم ایران نام اشنایی شده است.

که حقیقتا از کیفیت خوبی هم برخوردار است و فقط تبلیغ باعث شهرت ان نیست ما در این مقاله که به بهترین مارک سینک ظرفشویی ایرانی میپردازیم شما را با پنج مارک ایرانی سینک با کیفیت دیگر اشنا میکنیم که عبارتند از:

سینک اخوان:
اخوان نام خیلی اشنا توی زمینه سینک های اشپزخانه ایرانی است که در بین مارک های ظرفشویی ایرانی از کیفیت خوب و قابل قبولی برخوردار.

اخوان سینکهای خودش رو در سه مدل سینک های تو کار اخوان سینک های رو کار اخوان و سینک های زیر صفحه ای اخوان تولید میکنه که جنس این سینک ها از جنس استینلس استیل که با ضخامت یک میل 5، 6، 7، 8 در صد هستش طراحی این سینک ها به صورت باکسی، فانتزی، نیمه فانتزی، معمولی، صنعتی، و شیشه ای عرضه میشه اخوان به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کننده های داخلی سینکهای ظرفشویی ایران می باشد.

که با تولید 700 مدل سینک سلیقه ایرانی و سلیقه بازار جهانی را تامین می کند و از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و همینطور در بین مارک های سینک اشپزخانه ایرانی از کیفیت مرغوبی برخوردار است یعنی می توان گفت تولید انبوه در تنوع بالا و و کیفیت خوب همینطور شرکت شرکتد اخوان از خدمات پس از فروش عالی برخوردار است که تا 10 سال محصولات خود را ضمانت می کند.

اما اخوان در زمینه سینک های گرانیتی وارد عمل نشده است تولیداتی داشته اما به دلایلی نا معلوم ان را متوقف کرده است و این برای چنین شرکتی می توان به عنوان نقطه ضعف یاد کرد مسلما یکی از نیازهای امروز بازار ایران و جهان سینک های گرانیتی است که از محبوبیت خوبی برخوردار است و رو به افزایش است.

در اینجا به افتخارات این مارک سینک ظرفشویی ایرانی اشاره میکنیم که نشان از ارزش آن دارد.

  • نیم قرن تولید در ایران.
  • دارنده استاندارد ایران و اروپا.
  • دارنده گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال 1392.
  • منتخب سازمان استاندارد ایران 1387 الی 1391.
  • برگزیده زرین کنگره ملی حماسه اقتصادی 1392.
  • برنده تندیس طلایی کیفیت از سوئیس و آلمان.
  • برنده تندیس طلایی استاندارد در سال 1391.
  • استاندارد مدیریت کیفیت ایزو 9001 ایتالیا IMQ.
  • برگزیده جشنواره ملی قهرمانان صنعت در دو سال متوالی 1392 و 1392.

سینک استیل البرز:
سینک های ظرفشویی استیل البرز در بین مارک های سینک ظرفشویی ایرانی حرف های زیادی برای گفتن دارد.
استیل البرز هم مانند اخوان سینک های خود را از استلینس استیل میسازد اشاره کوچکی به این ساختار داشتیم اما توضیح دیگری هم ااینجا به شما میدهیم استلینس استیل از نوعی آلیاژ فولادی با خواص منحصر به فردی چون ضد زنگ بودن، مقاومت بالا، دوام و سبکی برخوردارند البته در همین مقاله بازهم درباره این نوع استیل صحبت خواهیم کرد.

در همین راستا صنایع استیل البرز اقدام به واردات طیف وسیعی از انواع ورق فولاد ضد زنگ می کند که این موضوع قابل فکر است اول از اینکه این وارادات در مقایسه با ورق های فولادی داخل از کیفیت بیشتری می تواند برخوردار باشد.

که این باعث بالا رفتن کیفیت محصولات می شود اما اگر این شرکت با فولاد داخلی کار انجام بدهد شاید کیفیت ان به مراتب کمتر بشود(البته درباره این موضوع اطلاعاتی کافی در دسترس نیست شاید در داخل پتانسیل این حجم از تولید فولاد نباشد)اما باعث رشد و نمو بسیار محصولات داخلی می شود.

این موضوع سینک ظرفشویی های اخوان بیشتر را بیشتر مورد توجه قرار می دهد که صد درصد بومی است و وارداتی ندارد که شاید کیفیت کمتری داشته باشد اما این برای اقتصاد مقاومتی و داخلی خوب است که در مقاله قبلی با عنوان بهترین برند هود ایرانی کدام است؟ به ان اشاره کردیم که بسیار مهم بوده و جای تفکر دارد اما برویم سراغ مزیت های بعدی سینک های آشپزخانه استیل البرز این مارک سینک ظرفشویی ایرانی در بخش دیگر هم از رقبای خود جلو زده است.

با داشتن یک واحد مجزا با نام خرم صنعت کیفیت محصولات خود را در بین سینک ظرفشویی های ایرانی مورد توجه قرار داده است.کار این واحد مجزا این است که لگن سیتک هارا جدا قالب سازی و قالب گیری می کند این یعنی هر یک از قسمت های سینک به صورت جدا تولید پرس و پالایش می شود ودر پایان با استفاده از ماشین آلات کاملا خودکار و نیمه خودکار به هم متصل می شود که این موضوع بدون شک باعث بیشتر شدن کیفیت محصول می شود و این موضوع باعث می شود.

که استیل البرز در طراحی دست باز تری نسبت به رقبای خود داشته باشد و بعضا در طراحی و کیفیت محصولاتی انحصاری را تولید کند این مارک سینک اشپزخانه ایرانی هم ده سال خدمات پس از فروش یا همان گارانتی.

سینک ایلیا استیل:
سینک های ظرفشویی ایلیا استیل(فردوس کاران امید) هم مانند سینک های اشپزخانه اخوان و استیل البرز از این موضوع عقب نمانده و در بازار محصولات خوب و با کیفیتی را ارائه داده اند.

اما موضوعی بسیار مهمی که دارد این است که به صنایع خارجی وابستگی بیشتر دارد و مواد اولیه و قطعات ان از اروپا امریکا وارد می شود که به دلار و تحریم های علیه ایران بسیار وابسته است اما با این وجود از ثبات قیمت خوبی برخوردار است و قیمت های خوبی را نسبت به کیفیت خود ارائه می دهد یک از نقاط قوت ان عمق لگنهای ان است که در طرح های خود از دیگر رقبا بیشتر است.

ونکته قابل ذکر دیگری وجود ندارد که خاصیت منxحصر به فردی داشته باشد اما می توان به قیمت های خوب این برند اشاره کرد و اما تمامی مارک هایی که در بالا نام برده شده تا به این لحظه در این مقاله سینک های گرانیتی ندارند یعنی تولید کرده و تولید آن ها را بعد از مدتی متوقف کرده اند و این در بین مارک های سینک آشپزخانه ایرانی و رقابت به عنوان یک امتیاز منفی به شمار می آید.

سینک بیمکث:
خب بیمکث یکی از نام های پر اوازه و اشنا محصولات آشپزخانه ایرانی هستش که خیلی سال ما اونو با تبلیغاتش میشناسیم.

اما فقط تبلیغات نیست سینک ظرفشویی بیمکث از کیفیت خوبی هم برخوردار و شما باید اینو بدونید که در صنعت طراحی و تولید لوازم آشپزخانه جزء پیشگامان این صنعت در ایران و از تنوع بالایی برخوردار که این یعنی برای سلیقه های مختلف محصولات مختلف در نظر گرفته شاید این موضوع برای شما جالب باشه که بدونید شرکت بیمکث سینک های گرانیتی و کامپوزیت گرانیت داره که جلوتر درباره این نوع از سینک ها بیشتر صحبت میکنیم.

این موضوع باعث شده در بین رقبای داخلی خود برتری داشته باشد و قیمت های خوبی را در کنار کیفیت خوب ارائه بدهد.

این موضوع به عنوان یکی از نقاط قوت بیمکث می باشد. بیمکثطی سال­ها پیشتازی در عرصه رقابت با سایر تولیدکنندگان داخلی، با رعایت کیفیت، نوآوری و عملکرد بالا موفق به اخذ گواهینامه­های همچونISO 9001، ISO 10002، EOTA، ISO/IEC17025، ISO 14001,OHSAS 18001, CE , QS شده است. برند بیمکث در سال­های 1380، 1381 و 1391 به عنوان واحد نمونه استاندارد کشور انتخاب و معرفی شده است.

کن

سینک کن:
در سال 1387 این شرکت با نام گروه لوازم خانگی کن ثبت گردید که در زمینی به مساحت 12000 متر مربع در حال فعالیت می باشد.

گروه لوازم خانگی کن، در راستای تامین آرامش، آسایش و ایمنی هم میهنان عزیز و همچنین سایر کشورهای جهان، تامین تمامی تجهیزات آشپزخانه را برای داخل و خارج از کشور هدفگذاری کرده است که به همین منظور، تامین سینکهای استیل با بالاترین کیفیت و با گارانتی 5 ساله برنامه ریزی گردیده و اطمینان خاطر و رضایت کامل مشتریان را به خود جلب کرده است

سینک جزء جدیدترین محصولات شرکت کن است که هم به صورت استیل هم به صورت گرانیت تولیداتی بسیار با کیفیتی دارد که دارای ابعاد 120 سانت، 100 سانت، 80 سانت و 60 سانت با نصب به صورت روکار، توکار و زیر کورین می باشد.

سینک های تولیدی کارخانه با ضخامت های ورق 0/8 میلیمتری و عمق لگن حدود 18 سانت تولید می گردد.

اشاره ای میکنیم به چندی از افتخارات این مجموعه که به شرح زیر می باشد:

  • دریافت جایزه محصول منتخب آیدیران، بخاطر بالاترین کیفیت طراحی.
  • دارای نشان زرین تضمین کیفیت و مرغوبیت محصول در صنایع وابسته ساختمان.
  • سینک ظرفشویی کن محبوب ترین برند به انتخاب مصرف کنندگان.
  • برگزیده جشنواره ملی قهرمانان صنعت.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>