اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بوش

1. گوشت کوب برقی بوش مدل MSM2410

بوش همیشه انتخاب مشکل پسندانی بوده که دست وبال بازتری برای پول خرج کردن دارند. گوشت کوب برقی بوش مدل MSM2410 ازجمله معدود مدل هایی است که اتفاقا رنگ سفید-صورتی هم دارد (قابل توجه کسانی که ست آشپزخانه شان صورتی است) و با وزنی حدود فقط 900 گرم آن قدری سبک است که دست را خسته نکند. این مدل با قدرت موتور 400 وات و میله فلزی جداشونده به اضافه تیغه 4پره هر غذایی را در چشم برهم زدنی به پوره تبدیل می کند. این دستگاه تنظیمات سرعت ندارد و تنها متعلقاتش لیوان پلاستیکی مدرجی به گنجایش 700 میلی لیتر است که می توانید همراه میله گوشت کوب برای شست وشو داخل ماشین ظرف شویی بگذارید. کابل 1٫5 متری دستگاه هم امکان کار با آن را در بیشتر نقاط آشپزخانه فراهم کرده است.

قیمت این محصول چندان پایین نیست. اگر طالب برند بوش با قیمت پایین تری هستید، می توانید مدل های MSM6252 و MSM6250 را هم مدنظر داشته باشید که قیمت شان کمتر است. البته طول کابل MSM6252 در مقایسه با MSM2410 کوتاه تر و تیغه آن 2پره است. اما MSM6250 با وجود قیمت پایین تر برخلاف MSM2410 تنظیمات سرعت دارد.

براون

2. گوشت کوب برقی براون مدل MQ100

براون یکی از مطرح ترین برندهای لوازم خانگی برقی در جهان است که به تولید محصولات باکیفیت و مشتری پسند شهرت دارد. گوشت کوب برقی بروان مدل MQ100 با قدرت موتور 450 وات و تیغه 2پره قادر به له کردن بیشتر انواع مواد غذایی است، آن هم بدون اینکه ذره ای به اطراف بپاشاند. این مدل گوشت کوب براون تک سرعته است و فقط 540 گرم وزن دارد. با این محصول یک لیوان مدرج 600 میلی لیتری هم عرضه می شود که به همراه میله جداشونده گوشت کوب قابل شست وشو در ماشین ظرف شویی است.

اگر جنس پلاستیکی میله این گوشت کوب را نادیده بگیریم، از خوش دستی و سادگی دلپذیر کار با آن به راحتی نمی توان گذشت. ضمن اینکه دکمه سبز پاور در زمینه سرتاسر سفید بدنه، زیبایی ظاهری این محصول را تکمیل کرده است. این گوشت کوب را می توانید با قیمت خوبی خریداری کنید. گوشت کوب برقی براون مدل MR100 را هم می توانید مدنظر داشته باشید که از لحاظ کارایی و قیمت خیلی فرقی با MQ100 نمی کند، اما دکمه پاورش به خوش رنگی MQ نیست!

فیلیپس

3. گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR1605

فیلیپس برند همه پسند و قیمت مناسبی است که سابقه ای طولانی در تولید لوازم خانگی برقی دارد. با خرید گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR1605 درواقع با یک تیر دو نشانه زده اید. این محصول علاوه بر گوشت کوب، خردکن هم هست که خصوصا برای خردکردن مغزها خیلی کارایی دارد. فقط کافی است میله فلری گوشت کوب را با فشردن دکمه های آزادسازی از دسته جدا و به سر ظرف خردکن وصل کنید. قدرت موتور 550 وات و تیغه 2پره دستگاه برای خردکردن بیشتر انواع مواد غذایی نه تنها کافی بلکه زیادی هم هست. ضمنا این محصول به فناوری پرومیکس مجهز است که موجب چرخش کامل مواد غذایی بین پره های تیغه و ایجاد بافتی لطیف و یکدست می شود.

اگر آپشن خردکن برایتان اهمیتی ندارد، گوشت کوب برقی تک کاره فیلیپس مدل HR1600 هم با قیمتی کمتر می تواند انتخاب نسبتا خوبی باشد. این مدل درست مثل HR1605 دارای 550 وات قدرت موتور و فاقد تنظیمات سرعت است و کیفیت رضایت بخشی هم دارد.

مولینکس

4. گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD863127

محال است از لوازم خانگی برقی حرف بزنیم و پای مولینکس به میدان رقابت باز نشود. برای خرید گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD863127 باید مقداری هزینه کنید، اما درعوض دیگر نیازی به هزینه کردن برای خرید خردکن و همزن نخواهید داشت. این مدل گوشت کوب مولینکس با حداکثر توان 700 وات از دستگاه خردکن و میله همزن هم برخوردار است. تیغه 4پره گوشت کوب و امکان تنظیم سرعت در بیش از 10 حالت مختلف، کیفیت قابل قبولی به این محصول بخشیده اند. عملکرد خردکن و همزن هم برای مصارف سبک رضایت بخش است، اما به پای عملکرد خردکن ها و همزن های تک کاره نمی رسد. به علاوه طول 1٫5 متری کابل دستگاه، امکان استفاده از گوشت کوب در بیشتر قسمت های آشپزخانه را فراهم می کند.

اما در این مدل متأسفانه درپوش خردکن قابل شست وشو نیست و فقط می توانید با دستمال تمیزش کنید. باید بدانید گوشت کوب برقی 3کاره تفال مدل HB110141 هم با قیمتی تقریبا یکسان کارایی مشابهی دارد، البته در سطحی ضعیف تر. البته طول کابلش هم کوتاه تر است، اما با قدرت 550 وات و تیغه 2پره برای بیشتر مصارف روزمره کفایت می کند.

پارس خزر

5. گوشت کوب برقی پارس خزر مدل HB-5503AP

پارس خزر یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی برقی کوچک در ایران است که به خاطر وطنی بودنش از قیمت نسبتا مناسب تری در مقایسه با نمونه های خارجی برخوردار است. این مدل گوشت کوب پارس خزر 1٫4 کیلوگرم وزن و 350 وات قدرت موتور دارد و تک سرعته است. اما این محصول صرفا گوشت کوب نیست و به عنوان خردکن هم کارایی دارد. ضمنا طول 1٫5 متری کابل دستگاه خصوصا در آشپزخانه هایی که پریزهای دور از دسترس دارند مزیت کمی نیست. اما مهم ترین مزیت این محصول قیمت مناسب آن است که در بازه قیمتی بسیار مناسبی قرار دارد و به جیب اغلب ما می خورد. فقط اینکه جنس پلاستیکی میله و بدنه این محصول می توانسته از آنچه هست بهتر باشد.

اما اگر گوشت کوب برقی پارس خزر با متعلقات دیگری ازجمله همزن مدنظرتان است، گوشت کوب برقی سه کاره پارس خزر مدل سالسا هم می تواند در بازه قیمتی کمی بالاتر انتخاب خوبی باشد. ولی اگر می توانید قید خردکن و همزن را بزنید، گوشت کوب برقی تک کاره پارس خزر مدل HB-5501AP را بخرید که با وجود قیمت کمتر، برای مواد غذایی نرم کارایی قابل قبولی دارد.

برای خرید گوشت کوب برقی چقدر لازم است هزینه کنیم؟
همان طور که دیدید، تنوع قیمتی گوشت کوب برقی بسیار بالا است و اتفاقا مدل های گران تر از نمونه هایی که معرفی کردیم هم کم نیستند. بنابراین برای اینکه خرید مقرون به صرفه تری داشته باشید، اول به نیاز خودتان نگاه کنید. ببینید که گوشت کوب برقی چقدر برای تان کارایی دارد. اگر احتمال می دهید که این وسیله تقریبا هر روز در آشپزخانه به کارتان می آید، پس بهتر است که از بین مدل های پرقدرت تر و بادوام تر انتخاب کنید.

ضمنا لازم به یادآوری است که گوشت کوب های برقی بیشتر برای مواد غذایی نرم توصیه می شوند و اگر مصارفی همچون خردکردن یخ مدنظرتان است باید از همان مخلوط کن های روکابینی استفاده کنید. پس برای انتخاب بهترین گزینه، اول باید ببینید که گوشت کوب برقی را بیشتر برای چه مصارفی می خواهید و میزان مصرف تان احتمالا چقدر خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>