اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چند نسل قبل از ما هیچ تصوری از آشپزخانه های امروزی نداشتند. احتمالا وقتی که در سرما و گرما، کوه لباس را با دست مشت می زدند و می شستند، نمی دانستند نوه هاشان به چه راحتی لباس ها را در ماشین می ریزند و بعد لباس شسته تحویل می گیرند. اما از دید ما قضیه به این سادگی ها هم نیست.

قبل از خرید لباسشویی باید جیب و کیف مان را روی میز خالی کنیم و ببینیم چقدر پول داریم. بعد از تعیین بودجه می رسیم به انتخاب برند و مدل ماشین لباسشویی. درجه قبلا در راهنمای خرید ماشین لباسشویی، از انواع مدل ها و نکته هایی که پیش از خرید لباسشویی باید توجه کنید، برای شما نوشته است.

ماشین لباسشویی

تا پیش از این برندهایی مثل بوش، ال جی و سامسونگ اولین گزینه های خرید به حساب می آمدند. اما با نگاهی به قیمت ها و تفاوتی که با برندهای ایرانی دارند می بینید که احتمالا خارجی ها از سبد خرید بعضی ها خارج شده اند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب از برندهای مختلف ایرانی برای شما بگوییم. انتخاب این برندها براساس چند عامل مختلف بوده:

  • موجود بودن کالا در بازار

کالای بعضی از شرکت ها در حال حاضر در بازار موجود نیست، یا تنها چند مدل محدود آن را پیدا می کنید. درحالی که هنگام خرید نیاز دارید مدل های مختلف با کارایی و ویژگی های متنوع را ببینید و بهترینش را به خانه ببرید.

  • رضایت کاربران

شرکت ها در تبلیغات شان ادعاهای زیادی دارند. یکی از راه های اطمینان از کیفیت محصول، بررسی نظر کاربرانی است که آن محصول خاص را خریده اند. چه کسی بهتر از مصرف کننده می تواند به شما بگوید چقدر از خریدش راضی بوده و آیا محصول نسبت به قیمتش ارزش دارد یا نه؟

  • قیمت رقابتی

بودجه ای که برای خرید تعیین می کنید، نقش پررنگی در انتخاب شما دارد. ضمن این که نگاه تان به کیفیت برند و محصول است، مراقب هستید که قیمت آن با اختلاف بالاتر از رقبا نباشد.

  • خدمات پس از فروش

هیچ کس دوست ندارد بعد از مدت ها بررسی محصولی را به آشپزخانه اش ببرد که مدتی بعد خراب شود. اما گاهی پیش می آید که به هر دلیلی کالای خانگی شما نیاز به تعمیر، تعویض قطعه یا سرویس داشته باشد. این جاست که پای کارکنان خدمات پس از فروش شرکت به میان می آید. قبل از خرید دقت کنید راه های تماس با شرکت مشخص شده باشد و کارکنان آن پاسخگوی مصرف کنندگان باشند. در این مورد هم می شود به نظر و تجربه ی خریداران قبلی نگاهی انداخت.

حالا 5 برند برتر ماشین لباسشویی را مرور می کنیم.

پارس خزر

5- پارس خزر با شعار «برای یک عمر»
پارس خزر نامی ست که زیاد شنیده اید. این شرکت به داشتن محصولات باکیفیت ایرانی و قیمت های رقابتی معروف است و لباسشویی هم در لیست محصولاتش دیده می شود. پارس خزر سایت پروپیمانی دارد و راه های ارتباط با خریدار را ساده پیدا می کنید، از لیست نمایندگان در شهرهای مختلف تا فروشگاه های اختصاصی پارس خزر. ضمن این که شماره های 4 و 5 رقمی و تلفن های شرکت دردسترس هستند.

اینستاگرام پارس خزر پارس خزر دنبال کننده یا همان فالوور کم ندارد، اما کامنت های کاربران را چندان تحویل نمی گیرد و کسی پاسخگوی سوال های کاربران درمورد محصول یا قیمت ها نیست. اگر به آپارات سر بزنید، تعدادی ویدیو در زمینه معرفی محصولات پارس خزر یا نحوه استفاده از آنها پیدا می کنید.

نظر کاربران
کاربران معمولا دید خوبی به محصولات پارس خزر دارند ولی لباسشویی آن در مقایسه با برندهای پاکشوما و اسنوا با اقبال کمتری روبه روست. طراحی ساده و غیرخلاقانه ظاهر دستگاه و کیفیت معمولی شست وشو باعث می شود بیشتر به قیمت رقابتی دستگاه توجه کنید. با این همه طرفداران وفادار این برند، سراغ شرکت های دیگر نمی روند.

قیمت ماشین لباسشویی ایرانی پارس خزر
دامنه قیمت لباسشویی های پارس خزر 5 تا 6 میلیون تومان است. برای مثال لباسشویی 7 کیلویی با رتبه انرژی A و چرخش موتور 1200 بار در دقیقه به قیمت 6 میلیون تومان به فروش می رسد.

خدمات پس از فروش
اگر لباسشویی پارس خزر بخرید، خیال تان راحت است که گارانتی 24 ماهه پارس خزر همراهش می آید. نصب این دستگاه رایگان است.

از کجا بخریم؟
اگر بخواهید پیش از خرید، کالا را با چشم خودتان ببینید و لمس کنید، بهتر است به بازار کالای خانگی شهرتان سر بزنید. اما اگر تصمیم تان را گرفته اید یا زمان محدودی دارید، می توانید از فروشگاه اینترنتی سایت پارس خزر یا فروشگاه های اینترنتی دیگر خرید کنید.

آبسال

4- آبسال؛ اونیورسال سابق
آبسال از کارخانه های خیلی قدیمی لوازم خانگی به حساب می آید که از سال 1335 کارش را شروع کرده. ظرفیت لباسشویی های این شرکت از 5 تا 8 کیلوگرم است. در سایت رسمی آبسال تلفن های تماس و راه های ارتباطی با خریدار دیده می شود. بعد از خرید لباسشویی آبسال اگر به هر دلیلی از خریدتان راضی نبودید، تا 28 روز زمان دارید محصول را برگردانید. فیلم های تبلیغاتی یا معرفی محصول این شرکت را در سایت آپارات پیدا می کنید.

نظر کاربران
کیفیت شست وشو اگر پایین نباشد، چشمگیر هم نیست. صدا و لرزش زیاد لباسشویی آبسال یکی از مواردی ست که بیشتر کاربران بر سر آن توافق دارند. با این همه قیمت رقابتی این کالا باعث شده که یکی از گزینه های خرید باشد.

قیمت
محدوده قیمت ماشین لباسشویی آبسان از حدود 3 میلیون تا 4 میلیون است. برای نمونه لباسشویی 7 کیلویی را به قیمت 4 میلیون و 300 هزار تومان می خرید.

خدمات پس از فروش
لباسشویی آبسال گارانتی 24 ماهه این شرکت را به همراه دارد. تلفن های خدمات پس از فروش آبسال روی سایت رسمی آن نوشته شده و اغلب از خدمات گارانتی آن رضایت دارند.

از کجا بخریم؟
روی سایت رسمی آبسال می توانید نمایندگی های فروش شهرهای مختلف را پیدا کنید.

ایکس ویژن

3- ایکس ویژن؛ با شعار «موتور اینورتر، صدای کم تر، لرزش کم تر»
ایکس ویژن برند مادیران است که بیشتر آن را با ماشین های اداری اش می شناسیم. گروه شرکت های مادیران از 1343 کارش را شروع کرده. این شرکت از سال 1395 محصولاتش را در زمینه لوازم خانگی توسعه داد. اکنون می توانیم لباسشویی ایکس ویژن (X.Vision) را با گارانتی مادیران از بازار تهیه کنیم. سایت مادیران توضیح کافی درمورد همه محصولاتش به خواننده می دهد. این برند در اینستاگرام صفحه فعالی دارد و پاسخگوی کاربران است. در این صفحه توضیحاتی درباره مدل های لباسشویی و کارایی آنها ارائه شده. در سایت آپارات هم فیلم هایی از محصولات ایکس ویژن پیدا می شود.

نظر کاربران
قیمت رقابتی و کیفیت شست وشو موارد موردنظر کاربران هستند. کم صدا بودن که خود ایکس ویژن هم در شعار خود به آن اشاره دارد، در نظر خریداران قبلی هم دیده می شود. طراحی خوب و قشنگ نکته دیگری ست که مدنظر خریداران بوده.

قیمت ماشین لباسشویی ایرانی ایکس ویژن
امروز که این مطلب را در بهمن 1399 می خوانید، قیمت لباسشویی ایرانی ایکس ویژن از 7 میلیون و 850 هزار تومان شروع می شود. ظرفیت این لباسشوییی 6 کیلوگرم است. همچنان که امکانات و ظرفیت ماشین بالا می رود، قیمت هم بیشتر می شود. تا این که برای لباسشویی 9 کیلوگرمی به 12 میلیون و 860 هزار تومان می رسد.

خدمات پس از فروش
36 ماه گارانتی و تامین قطعات یدکی، حمایتی ست که مادیران از خریداران لباسشویی ایکس ویژن می کند. برای این که خیال تان از گارانتی محصول راحت باشد، مطمئن شوید برگه ضمانت نامه هولوگرام و شماره سریال داشته باشد.

از کجا بخریم؟
سایت گروه مادیران و برند ایکس ویژن امکان خرید آنلاین دارد. ضمن این که می توانید لباسشویی ایکس ویژن را با گارانتی مادیران از دیجی کالا تهیه کنید.

اسنوا

2- اسنوا با شعار «روی ما حساب کنید»
اسنوا به گفته خودش برند محبوب و اصیلی ست و از بهترین ماشین لباسشویی های ایرانی محسوب می شود. این برند لباسشویی های اتوماتیک از 5 تا 8 کیلوگرم روانه بازار کرده است. این برند در شبکه های اجتماعی خیلی فعال نیست و روی سایت رسمی آن اطلاعات متنوعی از شرکت وجود ندارد. شماره های 5 رقمی و یک شماره 4 رقمی راه ارتباطی خریدار با شرکت است. در آپارات تعدادی از ویدیوهای این برند را پیدا می کنید که اغلب ویدیوها محصولات شرکت را معرفی می کنند.

نظر کاربران
براساس نظر خریداران می توان حدس زد این کالا اگرچه عالی نیست، اما کیفیت قابل قبولی دارد. قیمت رقابتی و حمایت از کالای ایرانی موردی ست که بیشتر کاربران اشاره کرده اند. کیفیت شست وشو و خشک کن قوی از مزایای این کالاست. اغلب مصرف کنندگان قبلی از خدمات پس از فروش اسنوا راضی بوده اند، اگرچه همیشه استثنا وجود دارد. صدای زیاد دستگاه موردی ست که کاربران بر سر آن توافق ندارند و از تجربه های مختلفی از کاملا ناراضی تا راضی نوشته اند. تمیزی لباس ها هم وضعیت مشابهی دارد. اگرچه بعضی ها کیفت آن را بالاتر از برندهایی مثل ال جی ارزیابی کرده اند، کاربرانی هم هستند که از پاک نشدن لکه های لباس گله مندند.

قیمت ماشین لباسشویی ایرانی اسنوا
دامنه ی قیمت لباسشویی های اتوماتیک اسنوا بین 7 میلیون تا 5 میلیون تومان است. گران ترین محصول اسنوا یک دستگاه با ظرفیت لباس خیس 8 کیلوگرمی ست که 7 میلیون و 350 قیمت دارد. همان طور که حدس می زنید ارزان ترین لباسشویی از بین مدل های دوقلوست که می توان آن را به قیمت 1 میلیون و 320 هزار تومان خرید.

خدمات پس از فروش
گارانتی لباسشویی اسنوا 24 ماهه انتخاب سرویس است.

از کجا بخریم؟
از سایت رسمی اسنوا می توانید وارد بخش فروش آنلاین محصولات شوید. از سایت های خرید آنلاین دیگر، نمایندگی ها و فروشگاه های لوازم خانگی هم امکان خرید دارید. نکته مهم این است که خودتان دست به کار نصب دستگاه نشوید. درصورتی که نصاب رسمی شرکت لباسشویی را راه اندازی نکند، از خدمات پشتیبانی آن برخوردار نمی شوید.

پاکشوما

1- پاکشوما با شعار «همیشه با شما»
این شعار برند پاکشوماست. شرکتی که لوازم خانگی تولید می کند و اتفاقا روی لباسشوییهایش ادعای کیفیت و نوآوری دارد. پاکشوما از سال 1354 کارش را شروع کرد، اما از 1376 بود که لباسشویی اتوماتیک به محصولاتش راه پیدا کرد. از 1393 کارخانه جدیدش را راه اندازی کرد و همچنان درحال توسعه کارخانه هایش است. در این میان هم جایزه های داخلی زیادی دریافت کرده و هم گواهینامه های استاندارد برای خودش دست وپا کرده است.

خیلی از فروشنده ها، بهترین ماشین لباسشویی ایرانی را پاکشوما می دانند و آن را به مشتری پیشنهاد می کنند. اگرچه قیمت کالاهای این شرکت پایین به نظر نمی رسد، به کیفیت بالاتر آن می ارزد. پاکشوما ایسنتاگرام فعالی دارد و به کامنت های کاربران دانه دانه جواب می دهد.

نظر کاربران
لباسشویی دوقلو: اغلب از قدرت شست وشو، گزینه های متنوع و کاربردی برای شست وشوی فوری و کوتاه، اضافه کردن لباس بعد از روشن کردن دستگاه، خشک کن خوب و کیفیت کلی کار این کالا راضی هستند. بعضی از مصرف کنندگان از صدا و لرزش زیاد آن درمقایسه با برندهای خارجی مثل بوش نوشته اند.

لباسشویی اتوماتیک: قدرت شست وشوی بالا، طراحی خوب و قیمت رقابتی در مقایسه با برندهای غیرایرانی ازجمله موارد مثبتی هستند که از زبان خریداران قبلی می شنوید. صدای موتور در حد متوسط و صدای تخلیه زیاد گزارش شده. اغلب از خدمات پس از فروش رضایت دارند.

قیمت ماشین لباسشویی ایرانی پاکشوما
معمولا قیمت ماشین لباسشویی های پاکشوما به ظرفیت دیگ بستگی دارد. هر چه این ظرفیت بیشتر باشد، محصول گران تر است. البته که استثناهایی هم وجود دارد و ممکن است قیمت 7 کیلویی و 9 کیلویی برابر باشد. حدود قیمت ماشین هایی که دیگ آنها برای 9 کیلوگرم لباس خیس جا دارد، هفت میلیون تومان است. بین 6 تا 7 میلیون ماشین هایی با دیگ 8 کیلویی دیده می شود. ماشین های 7 کیلویی در محدوده 5 میلیون تومان نوسان دارند. بعد می رسیم به ارزان ترین مدل ها که مربوط به ماشین های دوقلو است. لباسشویی های دوقلوی پاکشوما را حدود 1 تا 2 میلیون تومان می شود خرید.

ارزان ترین ماشین لباسشویی پاکشوما، مدل دوقلو 7 کیلوگرمی ست. این ماشین یک میلیون و 115 هزار تومان به فروش می رسد. گران ترین مدل لباسشویی پاکشوما را به قیمت هفت میلیون و 150 هزار تومان می خرید. این مدل 9 کیلوگرم ظرفیت دارد.

خدمات پس از فروش
مدت گارانتی لباسشویی اتوماتیک 24 ماه و لباسشویی دوقلو 18 ماه است. مصرف کنندگان می توانند در ساعت اداری با تلفن های پشتیانی تماس بگیرند، روی وب سایت پاکشوما درخواست شان را ثبت کنند، یا با کد دستوری USSD ارتباط برقرار کنند. این شرکت در بیشتر شهرها نمایندگی خدمات پس از فروش دارد که تعداد آنها به 700 نمایندگی می رسد.

از کجا بخریم؟
در سایت پاکشوما گزینه خرید آنلاین وجود دارد که با سر زدن به آن می توانید محصول موردنظرتان را انتخاب کنید و سفارش دهید. گزینه بعدی خرید لباسشویی، بررسی سایت های فروش آنلاین است. اگر ترجیح می دهید کالا را از نزدیک ببینید و بعد خرید کنید، بهترین کار سر زدن به بازارهای لوازم خانگی در شهرتان است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>