اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اویل کولر

این دستگاه روغنی که در موتور داغ شده است را خنک می کند و به این ترتیب به عملکرد صحیح آن کمک می کند.روغن موتور در دمای نرمال به حرکت روان قطعات کمک می کند.روغن گرم شده، رقیق می شود و تماس قطعات موتور افزایش می یابد.در حالی که روغن غلیظ باعث فرسایش کمتر در موتور می شود.

این قطعه با خنک کردن روغن گرم شده، سبب طول عمر روغن می شود.به این ترتیب دیرتر نیاز به تعویض روغن دیده می شود.اویل کولر به طور معمول در جایی جلوی خودرو قرار می گیرد تا در معرض هوا باشد.اما در برخی ماشین ها نیز روغن با کمک آب خنک می شود.یعنی اویل کولر دارای یک رادیاتور آب نیز هست.

اویل کولردر موتورهای احتراق داخلی، سیستم خنک کاری بسیار مهم است.این سیستم اجزای گوناگونی دارد. پیشرانه های احتراق داخلی به صورت آب خنک یا هواخنک هستند.می دانستید درون موتور چهارسیلندر عادی وقتی با سرعتی درحدود نود کیلومتربرساعت در بزرگ راه حرکت می کنید، در هر دقیقه چهارهزار انفجار کنترل شده رخ می دهد؟

هریک از این انفجارها با جرقه زدن شمع و براثر مشتعل شدن مخلوط هوا و سوخت اتفاق می افتند.در این فرایند حرارت چشمگیری تولید می شود و اگر برای کنترلش فکری نشود، به سادگی می تواند سبب آسیب های جدی به موتور شود.کنترل این دمای زیاد برعهده ی سیستم خنک کاری موتور است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>