اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

در این بخش از مقالات سایت سعی برآن شده تا در مرحله اول تاریخچه ای کوتاه از بسته بندی و در ادامه 10 شرکت برتر صنعت بسته بندی دنیا که در حوزه بسته بندی محصول نهایی پیشرو هستند را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم.

بسته_بندی

با توجه به اینکه در هر تولید و خدماتی بسته بندی و ارائه کالا یکی از مهم ترین فاکتورهای موفقیت آن صنعت و برند محسوب می شود در اولین قدم تاریخچه بسته بندی محصولات را بررسی می کنیم.

تاریخچه بسته بندی:
این تاریخچه در جهان به 5000 سال پیش که برای نگهداری محصول آن را در برگ، چوب و شیشه قرار میدادند اشاره می کند و با استفاده از هوش و فناوری به تدریج استحکام زیبایی بسته بندی، نحوه محافظت از محصول و چگونگی انجام بسته بندی، مورد توجه عموم قرار گرفت.

خواه در یک خرده فروشی و یا خواه در تولید انبوه، بسته بندی خاص یکی از فاکتورهایی است که حس ویژه به آن محصول می دهد و بسیار برای مشتری و فروشنده موثر است؛ اکنون به معرفی ده شرکت برتر جهان از نظر بسته بندی محصول و نحوه ارائه به مشتری خواهیم پرداخت.

1-اپل (Apple):
سودآور ترین شرکت دنیا اپل است که توجه ویژه و بسزایی به نحوه بسته بندی محصول دارد و محصولات را متمایز کرده است. بسته بندی کالا از نوع جنس جعبه تا رنگ و فونت و درخشش نوشته ها زیر نظر کارشناسان خبره انجام می گیرد.

2-کارخانه آمکور (Amcor):
تمامی بسته بندی مربوط در صنایع غذایی از فلزی کارتونی تا بسته بندی بهداشتی و دخانیات مربوط به این کارخانه ی بزرگ می باشد.

3-کارخانه ماندی (Mondi):
مدیریت جنگلها و بسته بندیهای کاغذ و تولید آن و تولید پلاستیکهای مرکب را بر عهده دارد و توسعه راه حلهای موثر و نواورانه در بسته بندهای صنعتی را نیز دارد.

4-کارخانه هولدینگ های کراون (crown holdings):
این شرکت در چهل کشور جهان و با درآمدی بیشتر از 9 میلیارد دلار به طور ویژه در بسته بندیهای فلزی فعالیت دارد و پیشتازانه در اروپا و آسیا رو به رشد است.

5-کارخانه اینترنشنال پیپر (international paper):
میلیونها شرکت به این کارخانه وابسته هستن و از نظر تولید خمیر کاغذ و بسته بندی های کاغذی جز یکی از بهترین ها محسوب می شود.

6-کارخانه بال (Ball):
بیشترین تعداد کارکنان نزدیک به پانزده هزار کارمند دارد و تمامی بسته بندی های فلزی مربوط به هوا فضا کالای خانگی و مواد غذایی و نوشیدنی ها را انجام می دهد تأسیس این کارخانه 1880 میلادی بوده است.

7-شرکت اوونز و ایلینویز (owens_illinose):
بسته بندی های شیشه ای برای دارو و لوازم آرایشی و صنعت مواد غذایی با بالاترین کیفیت و استحکام بر عهده این شرکت و کارخانه بزرگ می باشد.

بسته_بندی2

8-شرکت (Reynoldse gruop):
در کشور نیوزلند شرکتی با نام رینولدز گروپ که بسته بندی های مربوط به مواد غذایی و نوشیدنیهای را به عهده گرفته است.

9-کارخانه سیلد ایر (sealed air):
تلاش می کند در زمینه امنیت و سلامت بسته بندی مواد غذایی با فعالیت در 175 کشور جهان خود را به عنوان رهبر در این زمینه جا بندازد تأسیس این کارخانه 1957 بوده است اما با این وجود از بسیاری کارخانجات پیشی گرفته است و حدود 25 هزار کارمند دارد.

10-کارخانه استور انسو (Stora enso):
این شرکت ارائه دهنده راهکارهای تجدید پذیر و بیولوژیکی و ساخت و سازهای کاغذی و چوبی است که با مشتریان متفاوت در صنعت های مختلف سر وکار دارد.

ما در این مقاله سعی کردیم تا به اهمیت بسته بندی مرغوب و با کیفیت همراه با زیبایی را عنوان کنیم؛ زیرا حس خوب خرید را به مشتری القا می کند یکی از ضعف هایی که تولید کنندگان و صاحبان کسب وکارهایی که محصول نهایی را به بازار عرضه می نمایند بسته بندی بی کیفیت می باشد؛ البته لازم به ذکر در سال های اخیر با ورود متخصصان این امر در کشور عزیزمان شاهد پیشرفت های زیادی بوده ایم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>