اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

با توجه به رشد روز افزون جمعیت در چند دهه اخیر و اهمیت محصولات کشاورزی در تامین نیازهای مردم سراسر جهان، تلاش های بسیاری صورت گرفته است تا با استفاده از مواد شیمیایی محصولات کشاورزی بهبود یابند

سم_قارج

از طرفی، تأثیرات طولانی مدت این مواد بر جان انسان و محیط زیست نیز موضوعی پوشیده نیست. از این رو، برای تغذیه جمعیت جهان بدون آسیب رساندن به محیط زیست، استفاده از آفت کش های بیولوژیکی باید به میزان قابل توجهی در دستور کار قرار گیرد.

پیش بینی می شود که ارزش بازار آفت کش های بیولوژیکی تا سال 2025 به رقم 10 میلیارد دلار برسد که نسبت به سال 2019 حدود 16 درصد رشد نشان می دهد. اکنون به معرفی 10 شرکت برتر تولید کننده سموم و آفت کش های بیولوژیکی در سال 2019 می پردازیم:

 بایر کراپ (Bayer Crop):
شرکت بایر کراپ (Bayer Crop) در سال 1863 تأسیس شد و مقر آن در لورکوزن، آلمان است. این شرکت در چهار بخش شامل: داروسازی، بهداشت مصرف کننده، علوم زراعی و سلامت حیوانات فعالیت می کند.

این شرکت در زمینه علوم زراعی محصولاتی نظیر: کود، سم، بذر، آفت کش، قارچ کش، علف کش و حشره کش به مشتریان ارائه می دهد. این شرکت با 301 شرکت تابعه در 78 کشور دنیا، حضور پر رنگی در آمریکای شمالی، اروپا، آفریقا، آسیا و خاورمیانه دارد.

مارون(Marrone):
شرکت مارون (Marrone) در سال 2006 تأسیس شد و مقّر آن در دیویسِ آمریکا است. این شرکت به صورت بین المللی در حوزه آفت کش های زراعی و آبی فعالیت می کند و محصولات خود را نظیر: علف کش، قارچ کش، جلبک کش، حشره کش و تنظیم کننده رشد گیاه به بازار عرضه می کند.

همچنین این شرکت با تولید محصولات تصفیه آب برای کاربردهای مختلفی نظیر: نیروگاه های برقی-آبی، نیروگاه های حرارتی، آب آشامیدنی، آبزی پروری، آبیاری و غیره حضور خود را در این صنعت به رخ می کشد. شرکت مارون در درجه اول محصولات خود را در ایالات متحده و سپس در اروپا، آمریکای لاتین و اقیانوسیه به فروش می رساند.

سرتیس یو اس آ (Certis USA):
شرکت سرتیس یو اس آ (Certis USA) به عنوان یک شرکت تابعه از میتسویی (Mitsui) فعالیت می کند و دفتر مرکزی آن در کلمبیا و ایالات متحده آمریکا واقع شده است.

این شرکت به تولید سموم بیولوژیکی دفع آفات برای بازار کشاورزی و باغبانی می پردازد و محصولاتی نظیر: لارو کش، حشره کش، تنظیم کننده رشد حشرات، طعمه های حشره کش، صابون های حشره کش، علف کش، مواد مغذی بیولوژیکی به بازار عرضه می کند. این شرکت حضور قدرتمندی در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، خاور میانه و آفریقا دارد.

داو (DAW):
شرکت داو (DAW) در سال 1897 تأسیس شد و مقّر آن در میشیگان آمریکا قرار دارد. این شرکت در 5 بخش کشاورزی، سلامت مصرف کننده، سلامت زیرساخت، مواد شیمیایی و مواد پلاستیکی فعالیت می کند.

داو در زمینه کشاورزی به تولید محصولات بیولوژیکی زراعی نظیر بذر می پردازد و در ارائه راه حل مدیریت آفات شهری و تولید روغن های سالم نیز فعالیت می کند.

شرکت داو با 189 واحد تولیدی در 34 کشور جهان، حضور خود را در بازار محصولات بیولوژیکی در سراسر آمریکای شمالی، اروپا، آسیا، آفریقا، اقیانوسیه و آمریکای لاتین تثبیت و ماندنی کرده است.

مونسانتو (Monsanto):
شرکت مونسانتو (Monsanto) سال 1901 تأسیس شد و مقر آن در میسوری آمریکا است. این شرکت در تولید محصولات بیولوژیکی زراعی پیشرو است و در دو بخش: اصلاح بذر و بهره وری کشاورزی فعالیت می کند.

این شرکت با تغییر صفات بیولوژیکی به کشاورزان در کنترل آفات و علف های هرز در مزارع سویا، پنبه و کلزا کمک می کند. شرکت مونسانتو در امریکای شمالی، آسیا، اروپا، آفریقا و اقیانوسیه حضور فعال دارد.

ایساگرو (Isagro):
شرکت ایساگرو (Isagro) در سال 1992 تأسیس شد و مقر آن در میلانو ایتالیا است. این شرکت به عنوان یک شرکت تابعه از هولدیسا فعالیت می کند. ایساگرو در زمینه تحقیق، مدیریت، بازاریابی و توزیع محصولات شیمیایی-زراعی حضور فعال دارد. محصولات این شرکت را عموما حشره کش ها و قارچ کش ها تشکیل می دهند. این شرکت در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و آمریکای لاتین حضور پر رنگی دارد.

کامسون بیو (Camson Bio):
شرکت کامسون بیو (Camson Bio) در سال 1993 تأسیس شد و مقر آن در بنگلور، هنر واقع است. این شرکت در زمینه تولید بذرهای هیبریدی، کودهای آلی و سموم بیولوژیکی فعالیت می کند.

محصولاتی عاری از پسماند و همچنین دوستدار محیط زیست به مشتریان ارائه می دهد. این شرکت با 300 واحد تولیدی و 2600 نمایندگی فروش از حضور قدرتمندی در بازار مواد بیولوژیکی برخوردار است.

آندرمات بیوکونتال (Andermatt Biocontal):
شرکت آندرمات بیوکونتال (Andermatt Biocontal) در سال 1988 تأسیس شد و مقر آن در سوئیس قرار دارد. این شرکت در زمینه تولید و فروش محصولات بیولوژیکی نظیر: نماتدکش ها، حشره کش ها و همچنین عرضه حشرات مفید گلخانه فعالیت می کند.

این شرکت دارای شرکت های تابعه در فرانسه، آفریقای جنوبی، برزیل و کانادا است و با بیش از 80 توزیع کننده محصولات خود را در سراسر جهان به فروش می رساند.

ب.آ.س.ف (BASF):
شرکت ب.ا.س.ف (BASF) در سال 1865 تأسیس شد و مقر آن در آلمان قرار دارد. این شرکت در زمینه تولید و فروش محصولات بیولوژیکی نظیر: حشره کش، قارچ کش، علف کش و همچنین محصولات مراقبت از گیاه فعالیت می کند. ب.اس.ف در آمریکای شمالی، آسیا، اقیانوسیه، آفریقا و خاورمیانه حضور فعال دارد.

سام فیتوفارما (Som Phytopharma):
شرکت سام فیتوفارما (Som Phytopharma) در تولید و توزیع محصولات بیولوژیکی در حوزه های علوم زراعی، خاک، حیوانات، انسان و محیط زیست نقش فراوانی دارد.

این شرکت در 2 بخش زندگی کشاورزی و زندگی دامی فعالیت می کند. در بخش زندگی کشاورزی به تولید آفت کش با منشاء گیاهان دارویی، آفت کش با منشا میکروبی، کودهای آلی و نهاده های کشاورزی می پردازد و در زمینه زندگی دامی نیز محصولات زیستی برای سلامت حیوانات تولید می کند. عمده فعالیت این شرکت در هند است.

لازم به ذکر است هفتمین نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی تهران در مورخ 17 تا 20 دی ماه 98 خورشیدی و با حضور شرکتهای تامین کننده انواع نهاده های تخصصی و با کیفیت ایران و جهان، به روالِ سال های گذشته در محل مجتمع نمایشگاهی گفت وگو برگزار خواهد شد و فرصتی است تا کشاورزان با جدیدترین دستاوردهای دانش جهانی برای کشاورزی ایران آشنا شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>