اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

در این مقاله برترین شرکت های طراحی قالب و تولیدکننده قطعات لاستیکی و سیلیکونی را به شما معرفی می کنیم.

قالب_قطعات

1-گروه صنعتی تمکو رابر:
با داشتن سابقه طولانی در طراحی و ساخت انواع قالب های لاستیک جهت ارائه به شرکتهای بزرگی همچون ایرانخودرو، سایپا، ارتعاشات صنعتی ایران و ده ها شرکت فعال در زمینه مصرف قطعات لاستیکی، آماده است تا با دریافت پروژه ارسالی از طرف شما، قطعه لاستیکی شما را با بهترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ممکن تولید و تحویل نماید.

از مشتریان این فعال بزرگ در زمینه تولید قطعات لاستیکی و سیلیکونی می توان به شرکت های زیر اشاره نمود:

  • شرکت خودروسازی سایپا.
  • شرکت ارتعاشات صنعتی ایران.
  • شرکت خوشه سرخ.
  • شرکت بهداد پخش ایرانیان.

و ده ها شرکت دیگر در زمینه قطعات لاستیکی خودرویی، کشاورزی، شیر آلات صنعتی و همچنین در زمینه قطعات سیلیکونی بهداشتی پزشکی و فودگرید خوراکی

گروه صنعتی تمکو رابر با سایت مرجع cheche.ir به شما خدمات درخور یک ایرانی ارائه می دهد.از مزایای تمکو رابر می توان به اولین ها اشاره نمود، تمکو رابر قوی ترین و مطرح ترین در حوزه قطعات لاستیکی و سیلیکونی که برای اولین بار در کشور ساخته می شوند می باشد.

از دیگر مزایای تمکو می توان به سرعت عمل بالا و کیفیت برتر نسبت به دیگر رقبا پرداخت که منجر به گرانتر بودن محصولات این مجموعه نسبت به سایر مجموعه ها می گردد.

2-قالبسازی سپاهان تکنیک:
دومین سازنده قالب های لاستیک می توان به قالبسازی سپاهان تکنیک اشاره نمود، مجموعه سپاهان تکنیک فعالیت خود را در زمینه ساخت انواع قالب های صنعتی وقطعات صنعتی اغاز نمود.این مجوعه از سه بخش اصلی طراحی، ساخت و تولید تشکیل شده است.

این گروه کار خود را در اصفهان شروع کرده اند و در کارشان موفق و بروز بوده و به دلیل گرفتن سفارشات بالا گاها سفارشات را با مدت زمان بالاتری ساخته و تحویل می دهد.

3- گروه صنعتی تابش:
سومین گروه ساخت قالب های لاستیکی، گروه صنعتی تابش بوده که توانایی تولید انواع قالب های لاستیک برای صنایع گوناگون اعم از خودرو، نفت، گاز، پتروشیمی، معادن، انرژی اتمی و کلیه صنایع وابسته به صنعت لاستیک، با هر میزان دقت و پیچیدگی را دارا می باشد.

این گروه در زمینه سرعت ساخت قالب های اورینگ از سرعت بالایی برخوردار است ومی تواند انواع پکینگ، درپوش، دیافراگم، ضربه گیر، قطعات با سطوح پیچیده، قطعات لاستیکی فلز دار، گردگیر، واشر تخت و واشر فرمدار را ساخته و تحویل دهد.

مشتریان برتر ایشان:

  • شرکت آذین پلیمر مهر.
  • شرکت سپهر پلیمر جوان.
  • شرکت کروز.
  • شرکت لاستیک کاران.
  • شرکت سازه گستر سایپا.
  • نیوساد پلیمر ایرانیان و ده ها شرکت دیگر.

4-شرکت قالبسازی آریا:
چهارمین شرکت دزمینه تولید و توزیع قالب لاستیک در بازار ایران فعالیت گسترده ای را دارد. این شرکت با دارا بودن بیش از 30 سال تجربه و سابقه درخشان در این زمینه توانسته است به یکی از مطرح ترین و پرسابقه ترین شرکت هایی که در زمینه تولید قالب پلاستیک فعالیت دارند تبدیل شود.

این شرکت با دارا بودن فضا، تجهیزات و نیروی انسانی باتجربه می تواند هرگونه قالب پلاستیک را تولید کند و محدودیتی در این زمینه ها ندارد همین امر باعث شده تا بسیار از شرکت ها افراد سفارش های خود را به این شرکت بسپارند.

5-گروه فنی مهندسی صنعت قطعه:
پنجمین سازنده در تولید انواع قطعات سیلیکونی با هدف ارائه خدمات در تولید قطعات صنعتی ساده و پیچیده، همکاری با گروه های تولیدی به روز و پیشرفته و همچنین مشاوره مهندسین متخصص خود در راستای ارائه خدمات به کارخانه ها، کارگاه ها و تمامی افرادی که دارای ایده های نوین هستند ارائه خدمت می کند.

6-گروه صنعتی پژواک:
ششمین فعال در زمینه تولید قطعات لاستیکی بوده که با سه فرایند تولیدی پاسخگوی نیاز مشتریان هست، با طراحی و ساخت قالب توسط مجموعه پژواک اطمینان لازم برای قیمت، سرعت و کیفیت به مشتریان داده می شود که پرژوه های تعریف شده به نحو مطلوب انجام شوند.

همچنین شرکت دانش پژوه پویا بنیان پژواک در سال 1392 واقع در منطقه صنعتی بومهن شروع بکار نموده است.

هدف از ایجاد این شرکت راه اندازی مجموعه ای به منظور طراحی و تولید قطعات سیلیکونی برای مصارف صنعتی و خانگی، مشاوره و اجرای خطوط تولید اقلام سیلیکونی می باشد.

خط مشی این شرکت همان طور که از نام ان پیداست راه اندازی واحدی تولیدی و خدماتی با محوریت دانش و پویایی در صنعت لاستیک با گرایش سیلیکون می باشد و تحقق این امر با بهره مندی از تسلط و تجربه اعضای این گروه در طراحی و ساخت ماشین الات صنعت لاستیک، تخصص در رشته پلیمر و همچنین ارتباط مستمر با واحد های علمی میسر بوده است.

7-گروه صنعتی ایزو صنعت:
هفتمین گروه در این زمینه که کار خود را در سال 1371 به صورت حرفه ای آغاز نمود و تاکنون گامهای بسیار موثری را برای صنعتگران محترم در زمینه تولید و تامین قطعات فلزی، پلیمری لاستیک و پلاستیک و همچنین راه اندازی بخش های مختلف صنعتی، بازسازی ماشین آلات و ساخت انواع دستگاهها، قطعات و قالبهای صنعتی برداشته است.

8-شرکت همگر توس:
به عنوان هشتمین سازنده قطعات لاستیکی با هدف پشتیبانی و تامین نیاز گروه پارت لاستیک فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت قالب، ماشین، ابزار، دای و … آغاز نمود و توانست با روند توسعه و رشد گروه صنعتی پارت لاستیک همراه شده و با بهره گیری از توان فنی نیروهای متخصص و تکنولوژی های نو اعم از سخت افزاری و نرم افزاری پاسخگوی سفارشات این مجموعه صنعتی باشد.

از مزایای این گروه می توان به داشتن سبدی متنوعی از محصولات و خدمات شامل انواع نوارهای آب بندی لاستیکی و پلاستیکی، انواع لرزه گیر و ضربه گیر لاستیکی،  شیلنگ های کم فشار،  لوله های سوخت پلاستیکی، قالب، ابزار و ماشین های صنعتی لاستیک و پلاستیک،  رنگ، رزین و حلال، انواع عایق بدنه و ماستیک، قطعات پلاستیکی و … سهم عمده ای از بازار خودرو و سایر صنایع کلیدی کشور را به خود اختصاص داده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>