اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

توجه به فاکتورهای زیبایی و مقاومت، از اصول اساسی در انتخاب مصالح ساختمانی است.

 سنگ_مصنوعی

این موضوع باعث شده تا تولیدکنندگان این مصالح، تمام عزم خود را جزم کرده و درصدد تولید محصولاتی زیبا و بادوام باشند.نمونه ای از این مصالح ساختمانی، سنگ های مصنوعی هستند.

این محصولات که از ترکیب سنگ های طبیعی با مواد افزودنی به دست می آید، زیبایی چشم نوازی به ساختمان ها می بخشد.

تنوع در شکل، رنگ و طرح، سبب شده تا امروزه میزان استفاده از این سنگ ها، بسیار زیاد باشد.به صورتی که از انواع این محصولات در نمای بیرونی و داخلی ساختمان استفاده می شود.استفاده از این سنگ ها در آشپزخانه، سرویس های بهداشتی و … نیز رواج زیادی یافته است.

آتیستون، بهترین برند تولیدکننده سنگ مصنوعی:
شرکت تولید کننده سنگ های مصنوعی آتیستون، یکی از برترین شرکت های فعال در این حوزه است.
این مجموعه، کار خود را در سال 1385 شروع کرده و عمده فعالیت خود را به تولید سنگ های کورین اختصاص داده است.در فرایند تولید این محصولات، سنگ هایی بر پایه رزین تولید می شوند.

محصولات این برند با استفاده از تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته می شود.از این رو می توان به کیفیت، مقاومت و زیبایی آنها اطمینان کامل داشت.

شرکت آتیستون که در استان همدان قرار دارد دارای خط تولید بسیار مجهزی می باشد.استفاده از ایده های خلاق و مبتکرانه سبب شده تا محصولات این برند با تنوع طرح و رنگ زیادی در بازار حضور داشته باشند.تولید سنگ کورین آشپزخانه، روشویی های بهداشتی با سنگ کورین و … از جمله اولویت های این شرکت هستند.

سام سنگ معتبرترین برند تولید کننده سنگ مصنوعی:
سام سنگ که یکی از برندهای شرکت شیمی گستر است که می توان آن را به عنوان بهترین تولید کننده سنگ مصنوعی معرفی کرد.این برند در راستای ارائه محصولاتی مطابق با کیفیت روز دنیا، خط تولیدی مجهز و مدرن را راه اندازی نموده است.

با تلاش مهندسین این مجموعه، امروزه ایران در زمینه تولید سنگ های مصنوعی، بی نیاز از کشورهای دیگر است.این برند در زمینه کارآفرینی نیز قدم های بزرگی برداشته است.
به این صورت که محصولات خود را به واسطه واگذاری خط های تولید و در راستای حمایت از مصرف کنندگان ارائه می کند.

محصولات این برند بر اساس استانداردهای بین المللی تولید شده و از کارایی بالایی برخوردار هستند.
صادرات به کشورهای همسایه، طراحی قالب های نوین سنگ های مصنوعی، ایجاد سیستم فروش یک پارچه به منظور تک نرخی شدن محصولات و مدیریت فروش نمایندگان از جمله اهداف این برند می باشند.

اسپادانا استون بهترین تولید کننده سنگ مصنوعی:
در معرفی بهترین تولید کننده سنگ مصنوعی باید از برند اسپادانا استون نیز نام ببریم.این برند با داشتن خط تولید مجهز و مدرن، محصولاتی با کیفیت جهانی به مشتریان ارائه می کند.این شرکت دارای واحدی مجهز برای قالب سازی انواع سنگ های مصنوعی است.

از این رو توانسته تمامی نیازهای مشتریان را پوشش دهد.در این برند از سه روش ژله ای، وکیوم و تزریق، برای قالب سازی استفاده می کند.ارائه قالب های دکوراتیو و کتیبه های مقاوم و زیبا نیز از دیگر ویژگی های این برند می باشد.

برند اسپادانا دارای کادر مهندسی و کارمندان مبتکر و خلاق است.همین امر نیز دلیلی شده تا محصولات آن دارای تنوع طرح و رنگ زیادی باشد.

اورانوس بهترین تولید کننده سنگ مصنوعی:
شرکت اورانوس که به صورت سهامی خاص، اداره می شود بهترین تولیدکننده سنگ مصنوعی است.
این شرکت در سال 1388 فعالیت های خود را در زمینه تولید و فروش انواع سنگ مصنوعی شروع کرده است.

تولید سنگ مصنوعی با کیفیت عالی از ویژگی های بارز این مجموعه به شمار می رود.با توجه به کیفیت تولیدات این برند، می توان جای پای آن را در نمایشگاه های بین المللی متعددی یافت.
این مجموعه در بخش منطقه آزاد نیز حضوری فعال دارد.

این امر نشان می دهد که برند اورانوس با تولید محصولات متنوع و باکیفیت درصدد رقابت با برندهای خارجی است.فعالیت های مستمر این شرکت باعث شد تا در سال 1395، برند دیگری از این شرکت با عنوان میسی، به بازار ارائه شود.

خط تولید مجهز و بهرمندی از کادری خلاق سبب شده تا این برند، امروزه به عنوان یکی از برندهای مطرح در بازار سنگ ساختمانی شناخته شود.

سوپر استون بهترین تولید کننده سنگ مصنوعی:
در معرفی بهترین تولید کننده سنگ مصنوعی باید از نام برند سوپر استون نیز یاد کنیم.این مجموعه که متعلق به شرکت گرانیت سازان پارس است، محصولات خود را با این برند به بازار عرضه می کند.

کیفیت جهانی این محصولات باعث شده تا مصرف کنندگان خارجی نیز به این محصولات، روی خوش نشان دهند.سنگ های تولید شده در این شرکت با استفاده از استارنداردهای جهانی تولید می شوند.

به همین دلیل نیز از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار هستند.محصولات این برند دارای تنوع رنگی و طرح بسیار زیادی است.

از این رو تمامی مشتریان می توانند بر اساس سلیقه خود، اقدام به انتخاب محصول مناسب نمایند.
البته لازم به ذکر است که این شرکت به صورت تخصصی در زمینه تولید مصنوعات کورین فعالیت دارد.
به منظور ارتقای کیفیت تولیدات، در سال های اخیر تغییرات زیادی در زمینه مدیریت، فروش و کیفیت تولیدات این شرکت رخ داده است.

پرشین استوان بهترین تولید کننده سنگ مصنوعی:
گروه تولیدی پرشین استون را می توان به عنوان بهترین تولید کننده سنگ مصنوعی معرفی کرد.این برند در حوزه تولید سنگ های مصنوعی، قدم های بزرگی برداشته است.

ارائه محصولات با کیفیت و طراحی مدرن سبب شده تا این برند، سبک جدیدی را در صنعت ساختمان سازی ایجاد کند.

استونیت که سنگ مصنوعی تولید شده در این برند است دارای طراحی فوق العاده ای می باشد.
این شرکت به پشتوانه اعتبار، سابقه درخشان و تولید محصولات باکیفیت، همواره به عنوان یک برند محبوب میان مردم شناخته می شود.

استفاده از ایده های نو و استفاده از خط تولید مجهز، دلیلی شده تا کیفیت محصولات این شرکت با برندهای خارجی به خوبی رقابت کند.

تولید محصولاتی با مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه، بازدارنده آتش، مقاوم در برابر رطوبت و آب، عایق صوت، ضد باکتری و حشرات و با نظافت آسان، از ویژگی این برند می باشد.

صدر استون بهترین تولید کننده سنگ مصنوعی:
صدر استون را می توان به عنوان بهترین تولیدکننده سنگ مصنوعی در نظر گرفت.این برند زیرمجموعه هلدینگ صدر می باشد.

هدف از ایجاد این برند، تولید سنگ های دکوراتیو و آنتیک است.کیفیت تولیدات و طرح های جذاب آن باعث شده تا محصولات صدر استون مورد استقبال عمومی قرار گرفته باشد.

خط تولید مجهزی که این برند دارد باعث شده تا کیفیت این محصولات با محصولات مشابه خارجی، در یک سطح باشد.به لطف کادر متخصص و خلاقی که در این مجموعه در حال کار هستند، محصولات این برند دارای طرح های جذابی است.

با توجه به ویژگی هایی که برای محصولات این برند گفته شد، صدر استون توانسته در چندین نمایشگاه داخلی و خارجی شرکت کند.مدیران این مجموعه در حال حاضر به این فکر می کنند که در کشورهای مختلف، خط تولید خود را راه اندازی کنند.

پدیده نیک آرا، بهترین تولید کننده سنگ مصنوعی:
این برند به عنوان یکی از پیشگامان صنعت سنگ، بهترین تولید کننده سنگ مصنوعی در کشور است.
این برند بر اصل توسعه اقتصادی و استراتژی رشد صنایع ساختمانی تکیه داشته و اهداف خود را بر پایه آن تعیین کرده است.

این شرکت در سال 1386 راه اندازی شده و اهداف آن شامل طراحی و تولید انواع سنگ مصنوعی می باشد.مدیران این شرکت به منظور تولید نسل جدید از سنگ های مصنوعی، از تکنولوژی و ماشین آلات آلمانی استفاده می کند.

با توجه به کیفیت و تنوع طرح در سنگ های مصنوعی که در این برند تولید می شود می توان آن را بزرگ ترین و مدرن ترین برند تولید این محصولات دانست.

نیکا استون بهترین تولید کننده سنگ مصنوعی:
نیکا استون که زیر مجموعه شرکت کومه است، بهترین تولید کننده سنگ مصنوعی به شمار می رود.
این برند با تکیه بر تجربه مهندسین خود و همچنین استفاده از دستگاه های پیشرفته آلمانی، محصولاتی با کیفیت عالی به بازار عرضه کرده است.

سنگ های مصنوعی ساخته شده در این برند از مقاومت و زیبایی چشم گیری برخوردار هستند.این شرکت با شرکت ها دیگری در سرتاسر کشور در تماس است.از این رو می تواند به صورت گسترده، محصولات خود را توزیع نماید.

سنگ های تولید شده در این برند به صورت ضد باکتری و قارچ هستند.به این ترتیب می توانند محیطی بهداشتی را برای شما به ارمغان بیاورند.

سام استون بهترین تولید کننده سنگ مصنوعی:
شرکت سام استون را به جرأت می توان به عنوان بهترین تولید کننده سنگ مصنوعی معرفی نمود.این برند دارای یک دهه تجربه موفق در زمینه تولید انواع سنگ های مصنوعی است.

از آن جایی که محصولات این برند با نیاز مشتریان، تطابق دارد با استقبال خوبی از سوی آنها مواجه شده اند.
در این مجموعه، تمامی اصول مهندسی و حفظ کیفیت، رعایت می شود.

تمامی مراحل تولید محصولات این برند، از طراحی تا ساخت آنها در این مجموعه انجام می شود.
مقاومت، زیبایی و کیفیت ساخت سنگ های سام استون، این برند را در میان مشتریان، بسیار محبوب کرده است.

این شرکت، پروژه های بزرگی را در کارنامه کاری خود دارد.در ضمن به منظور رفاه حال مشتریان، ارائه مشاوره و بازدید رایگان از محصولات نیز در این شرکت امکان پذیر است.این برند، ارائه دهنده کلیه خدمات سنگ های کوارتز و کورین در کشور می باشد.

نتیجه گیری بهترین تولید کننده سنگ مصنوعی:
هدف از نگارش این مقاله، معرفی بهترین تولید کننده سنگ مصنوعی بود.شرکت های ذکر شده در این مطلب، صرفاً بر اساس سابقه کاری آنها معرفی شده اند.

چنانچه یکی از این شرکت ها را برای خرید سنگ مصنوعی انتخاب کردید، فقط به گفته های این مطلب اکتفا نکنید.با تحقیق و بررسی بیشتر می توانید انتخابی بهتر داشته باشید.

تأمین کنندگان و فروشندگان انواع سنگهای ساختمانی، با تبلیغ در این سایت می توانند محصولات خود را هر چه بهتر، به مشتریان بشناسانند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>