اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سنگ کریزوکولا (Chrysocolla stone) سنگی به رنگ آبی - سبز است که به روش منحصر به فردی از سنگ معدن مس ساخته شده است.

کریزوکولاسنگ

رنگ این سنگ از فرآیند اکسیداسیون سنگ معدن مس حاصل می شود با قرار گرفتن در معرض اکسیژن در طولانی مدت، رنگ فیروزه ای به خود گرفته است، اما این سنگ همچنین دارای مقادیر مختلف مواد معدنی دیگر است که باعث ایجاد بافت نرم و ظاهر متفاوت آن می شود. کریزوکولا یک سنگ بسیار نرم می باشد و دارای درجه بندی 2.5 در مقیاس موهس است.

سالها است که محتوای مواد معدنی سنگ کریزوکولا زیر سوال می رود و حتی اکنون نیز ما کاملاً از کل ترکیبات شیمیایی این سنگ اطمینان نداریم. حتی ممکن است قطعه های مختلفی از این سنگ که ظاهری کاملا یکسان دارند ترکیبات کاملاً متفاوتی داشته باشند، این یکی از مواردی است که این سنگ را بسیار منحصر به فرد و متمایز کرده است!

چرا از سنگ کریزوکولا استفاده می کنیم؟
کریزوکولا سنگی بسیار زیبا و مفید است اما وقتی آن را در زندگی خود وارد می کنید کمی هوشیار باشید. از آنجا که قدرت های این سنگ اخیراً کشف شده است، ما هنوز از تمام جنبه های قدرت این سنگ آگاهی نداریم.

وقتی از این سنگ استفاده می کنید، به احساسات و تجربیات خود دقت کنید، ترجیحاً آنها را در دفترچه ای یادداشت کنید. به این ترتیب، شما به طور واضح تری از قدرت این سنگ آگاه خواهید شد و حتی می توانید این دانش را به جامعه کریستولوژی منتقل کنید!

با توجه به رنگ این سنگ، تعجب آور نیست که سنگ کریزوکولا با عنصر آب در ارتباط باشد، تماشای رنگ آبی روشن این سنگ، رنگ آبی دریای مدیترانه یا یک استخر شنای تابستانی زیبا را برای ما تداعی می کند!

کریزوکولا سنگی برای هماهنگی هم در سطح جهانی و هم در سطح بسیار خاص می باشد. از این سنگ می توان برای تصفیه محیط و یا از بین بردن افکار منفی استفاده کرد. کریزوکولا یک سنگ بسیار لطیف است و انرژی آن به روشی ملایم و هماهنگ کار می کند. این سنگ می تواند به کاهش ترس، اضطراب و احساس گناه کمک کرده و امید را به همراه داشته باشد.

همچنین برای برقراری ارتباط با نیروهای معنوی زمین استفاده می شود که به معنای هر نوع مراقبه، آگاهی ذهن یا جادوگری است که مربوط به موقعیت های عاطفی است و همچنین جادویی که به معنای واقعی کلمه قدرت اقیانوس را به خود جذب می کند.

خواص سنگ کریزوکولا:
سنگ کریزوکولا می تواند به شما کمک کند تا عمق واقعیت عاطفی خود را پایین بیاورید و آنچه را که در زیر آن قرار دارید پنهان کنید.

گاهی اوقات انجام این کار می تواند کاری کاملاً ترسناک باشد، اما سنگ کریزوکولا به شما قدرت و کنجکاوی برای انجام این هر کاری را می دهد و انرژی مثبت را برای مقابله با هر آنچه که اتفاق می افتد در اختیار شما قرار می دهد.

در انواع مختلف رشته های معنوی، از تاروت گرفته تا طالع بینی و فراتر از آن، آب عنصری است که بیشترین ارتباط را با حالات احساسی و اعماق پنهان ما دارد، اما رسیدن به انتهای احساسات از این طریق اغلب می تواند دلهره آور به نظر برسد و حتی قوی ترین افراد ممکن است گاهی اوقات قبل از شیرجه رفتن به اعماق، فکر کردن را متوقف کنند.

از آنجا که سنگ کریزوکولا با عنصر آب ارتباط دارد، به ویژه برای هر کاری که به احساسات فرد مرتبط باشد بسیار مناسب است، با داشتن این سنگ ممکن است احساس راحتی بیشتری در انجام این کار داشته باشید.

هنگامی که احساسات شما را تحت فشار قرار می دهد این سنگ نه تنها می تواند به شما در حفظ قدرت کمک کند بلکه می تواند در رمزگشایی معانی پنهان آنها نیز به شما کمک کند. به همین ترتیب، اگر اطرافیان یا کسانی که دوستشان دارید واکنش های احساسی نشان می دهند که واقعاً آنها را نمی فهمید استفاده از این سنگ به شما توصیه می شود.

مزایای استفاده از سنگ کریزوکولا:
کریزوکولا یک سنگ بسیار مثبت است و می تواند برای آزادسازی احساس پریشانی یا انرژی منفی دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

این سنگ به شما این امکان را می دهد تا احساسات منفی را تجربه کنید، آنها را بررسی کنید، اعتبار آنها را بسنجید و سپس آنها را رها کنید. کریزوکولا یک سنگ بسیار مفید برای کمک به شما در بیان احساسات است. این سنگ با چاکرای گلو همراه است، چاکرای که مکان اصلی بیان و ارتباطات است.

با استفاده از این سنگ می توانید یاد بگیرید که چگونه تجربیات عاطفی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، این یک مهارت بسیار ارزشمند است و در دنیای مدرنی که به زرق و برق سطحی بیش از واقعیت عاطفی عمیق ارزش داده می شود توجه کمی به آن شده است.

این سنگ همچنین سنگ خوبی برای استفاده در هنگام دستیابی به دانش بالاتر یا بیداری معنوی است و به شما این امکان را می دهد تا از قدرت های اولیه جهان آگاه شوید.

گرچه کریزوکولا لزوماً مانند سنگ تفکر آمیتیست نیست که شما را به نوعی با روش روشنگری قرن هجدهم در مورد خدا آشنا کند، اما به شما کمک می کند تا حسی از جهان را که معمولاً مخصوص کودکان است را احساس کنید.

این حس به شما کمک می کند احساس شادی و قدرشناسی بیشتری نسبت به قدرت های بالاتری که درک می کنید یا روی آنها تمرکز می کنید، ایجاد کنید.

چطور سنگ کریزوکولا به شما کمک می کند؟
کریزوکولا یک سنگ کامل برای کسی است که می خواهد خود را به روش احساسی و معنوی بهبود ببخشند. توانایی دیدن قدرت های موجود در جهان چیزی است که همه می توانند از آن بهره مند شوند و در واقع در طولانی مدت منجر به خوشبختی و قدردانی بیشتر از زندگی می شود.

حتی گاهی اوقات، ممکن است که شما با فکر کردن در مورد اینکه چگونه همه چیز در جهان طبیعی قدرت و زیبایی منحصر به فرد خود را دارد، کمی مضطرب شوید. برای زنان، یا هر کسی که سعی در برقراری ارتباط بیشتر با انرژی های زنانه جهان را دارد، این سنگ بسیار مفید است.

اگر احساس می کنید که این انرژی ها را کم دارید، می توانید قدرت سنگ کریزوکولا را وارد زندگی خود کنید تا انرژی کیهانی زندگی شما را متعادل کند. همیشه فضایی برای ایجاد تعادل بهتر بین انرژی های مردانه و زنانه وجود دارد.

در قرون وسطی، یکی از معدود موارد ثبت شده از سنگ کریزوکولا در تاریخ، تزئین عبادتگاه ها بوده است. به همین دلیل، با کیفیت تفکر آرام و درون نگری نیز همراه است. این سنگ یک روش عالی برای بهبود معنویت است، زیرا، بدون نگاه کردن به درون خود، شما هرگز نمی دانید چه چیزی نیاز به پیشرفت دارد!

سنگ کریزوکولا یک سنگ مفید برای از بین بردن فشار روحی است، این سنگ می تواند باعث شود شما احساس امنیت، شادی و آرامش بیشتری داشته باشید، حتی اگر وضعیت واقعی شما تغییر نکرده باشد - در واقع حال خود واقعی خود شما را بسیار بهتر می کند تا بتوانید بدون هراس و وحشت از عهده کنترل اوضاع برآیید!

چگونه با استفاده از سنگ کریزوکولا بهترین نتیجه را به دست بیاوریم؟
از آنجا که این سنگ بسیار نرم و شکننده است، کریزوکولا سنگ مناسبی برای انواع جواهرات نیست زیرا احتمال آسیب دیدن آن در محیط بسیار است. این بدان معناست که هیچ حلقه ای از این سنگ ساخته نمی شود و دستبندها نیز کمی طرح دار می باشند. استفاده از این سنگ به عنوان گردنبند، آویز یا سنجاق به مراتب بهتر است.

از آنجا که این سنگ مربوط به چاکرای گلو شما می باشد، قرار دادن سنگ آویز کریزوکولا در وسط گلو یک روش عالی برای آزاد کردن انرژی مسدود شده در این چاکرا است. با این کار مهارت های ارتباطی و توانایی شنیدن اطرافیان را بهبود خواهید بخشید. از این سنگ به عنوان گردنبندی کوتاه که نزدیک استخوان گردن شما قرار دارد استفاده می شود.

کریزوکولا همچنین یک سنگ خارق العاده برای استفاده در خانه شما است. شما می توانید از این سنگ برای تأثیر مشابه در محل زندگی خود استفاده کنید. استفاده از سنگ کریزوکولا در خانه به شما کمک می کند تا شادی را در آن خانه حفظ کرده و آرامشی را که بسیاری از جوانان برای به دست آوردن آن تلاش می کنند، به دست آورید.

این سنگ به شما کمک می کند تا به جای اینکه مدام بی قرار باشید، از خانه خود راضی باشید. با قرار دادن این سنگ در نقطه ای از خانه، می توانید آرام بنشینید و مدیتیشن کنید، دعا کنید یا فقط با افکار خود تنها باشید که یک روش عالی برای بهبود سلامت روحی و روانی شماست.

سنگ کریزوکولا همچنین به دلیل توانایی هایش در کمک به تدریس نیز بسیار شناخته شده است. شاید به این دلیل که مهارت های ارتباطی را بهبود می بخشد، که هر دو، معلم و دانش آموز هنگام استفاده از کریزوکولا در زندگی خود احساس موفقیت بیشتری می کنند.

به همین دلیل، اگر دانش آموز هستید، یا کودکی که به مدرسه می روید، سنگ کریزوکولا برای شما سنگ بسیار خوبی است. اگر کودکی در مدرسه دارید، یک قطعه کوچک از این سنگ زیبا را در کوله پشتی، کت یا در لباس فرم مدرسه او بدوزید.

سنگ کریزوکولا و ارتباط با چاکراها:
بیشترین واکنش سنگ کریزوکولا با چاکراهای گلو و قلب است. انرژی این سنگ باعث باز شدن و تحریک این چاکراها می شود و این امکان را برای شما فراهم می کند تا عشق را از قلب خود به دیگران منتقل کنید. این سنگ همچنین ارتباط واضح تری با خرد درونی شما را برقرار می کند.

چاکرای گلو صدای بدن شماست و مانند دریچه فشار عمل می کند که انرژی حاصل از چاکراهای دیگر را بیان می کند. هنگامی که این چاکرا مسدود یا متعادل نشود، می تواند بر سلامت عمومی شما تأثیر منفی بگذارد.

هنگامی که چاکرای گلو متعادل است، می توانید آزادانه نحوه تفکر و احساس خود را بیان کنید. می توانید احساسات، باورها و ایده های خود را بدون زحمت به اشتراک بگذارید. هنگامی که چاکرای گلو باز باشد و انسدادی نداشته باشد، شما می توانید حقیقت شخصی خود را بدون تلاش با جهانیان به اشتراک بگذارید.

انرژی این سنگ می تواند به تسکین دردهای قلبی و عاطفی شما کمک کرده و قدرت، شهامت و تعادل از دست رفته را به شما بازگرداند. با تأثیر سنگ کریزوکولا روی چاکرای قلب، توانایی شما در عشق ورزیدن افزایش خواهد یافت. چاکرای قلب سالم به شما این توانایی را می دهد که در محیط زندگی خود به صورت واقعی زندگی کنید.

هنگامی که این چاکراها تعادل نداشته باشند، شما می توانید کمی بیش از حد دیگران را کنترل کنید یا احساس کنید بیش از حد توسط افرادی که دوستشان دارید کنترل می شوید. کار با سنگ کریزوکولا به شما این اطمینان را می دهد که وقتی احساس ضعف و ترس می کنید، این سنگ شما را ترغیب می کند به جای دیوار کشی دور خود، شجاع باشید.

وقتی به این سنگ اجازه می دهید روی چاکراهای گلو و قلب شما کار کند، می توانید روش های جدیدی برای برقراری ارتباط و حفظ جریان متعادل انرژی پیدا کنید.

انرژی های سنگ کریزوکولا می تواند انرژی زمینه ای شما را پاک کرده و انرژی زنانه شما را تقویت کند. در زندگی خود هر سختی را که پشت سر می گذارید، این سنگ می تواند به شما امید و شهامت ادامه کار بدهد.

چگونه سنگ کریزوکولا قیمتی خود را پاکسازی کنیم؟
تمیز و شارژ بودن و آماده نگه داشتن سنگ کریزوکولا باعث اطمینان خاطر شما می شود که از این سنگ پر انرژی و ابرقدرت نهایت استفاده را خواهید برد. سنگ عنصر آب بودن به این معنی است که سنگ کریزوکولا به راحتی با قرار گرفتن در زیر آب تمیز می شود.

با تمیز کردن منظم سنگ قیمتی خود، انرژی های منفی جذب شده توسط سنگ را از بین می برید و یا اطمینان حاصل می کنید که ارتعاشات منفی از بین می روند، بنابراین این سنگ می تواند نرم و متعالی بماند و همیشه آماده باشد تا جذابیت مثبت خود را در هر زمان که لازم است نشان دهد.

برای شارژ مجدد سنگ کریزوکولا می توانید آن را در کنار بلورهای سنگی دیگر یا کوارتز رها کرده و به آنها اجازه دهید تا با نور سفید رنگ انرژی های خود را به سنگ کریزوکولا تزریق کنند.

برای هر کسی که به سمت انرژی ملایم آب کشیده می شود یا با رنگ های سبز و آبی احساس آرامش می کند، این سنگ بسیار عالی است.

سنگ کریزوکولا همه چیز در مورد دانش، شهود و در نهایت یافتن مسیر برای رسیدن به صلح است. صلح همیشه به معنای سکون نیست، اما گاهی اوقات می تواند به احساس آرامش درونی و قدرت متعالی آگاهی از زندگی در پرتو تحمل و حقیقت اشاره داشته باشد.

برای استفاده از سنگ کریزوکولا آماده شوید تا قلب شما را بهبود بخشد و گلوی شما را باز کند، با انرژی های منفی خداحافظی کنید و قدرت شخصی خود را با سنگ کریزوکولا بالا ببرید.

کریزوکولا سنگی بسیار هیجان انگیز است، زیرا هیچ اطلاعات یا معلوماتی را که برخی از سنگ ها مانند کوارتز، الماس یا سنگ خون قبلاً در مورد آنها نوشته شده است، ندارد. این بدان معناست که هرکسی از آن استفاده کند بدون شک در یک ماجراجویی قرار گرفته است ! قبل از اینکه بخواهید از آن برای اهداف خاص استفاده کنید، مطمئن شوید که سنگ کریزوکولا را مدتی در اطراف خود نگه داشته اید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>