اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حشره کش بیسکایا یک سم سیستمیک با اثرات تماسی - گوارشی و ضربه ای است که با اختلال در سیستم عصبی حشرات باعث از بین رفتن طیف گسترده ای از حشرات مضر و آسیب رسان می شود.

سم_حشره_کش_بیسکایا

این سم متعلق به گروه سموم کلرونیکوتینیل است که با سموم حشره کش رایج ارگانوفسفره، کاربامات ها و پایروتیروئیدی متفاوت عمل می کند.

این سم با ایجاد اختلال در انتقال پیام های عصبی در سیستم اعصاب مرکزی باعث فلج شدن حشرات شده و با ناتواتی در تغذیه آنها را از بین می برد.

قیمت خرید و فروش حشره کش بیسکایا:
قیمت سم بیسکایا که با نام تیاکلوپرید نیز شناخته می شود در بازار ایران تحت تأثیر فاکتورهای مختلفی از جمله نوسانات قیمت دلار و شرکت تولید یا توزیع کننده متفاوت است. این سم در بطری های 1 و 5 لیتری در دسترس است. شما می توانید این حشره کش را از فروشگاه های سموم کشاورزی تهیه نمایید.

کاربرد حشره کش بیسکایا:
بیسکایا با تأثیر بر ناقلین عصبی باعث فلجی و در نهایت مرگ آفات مختلف خواهد شد. با استفاده از حشره کش ها می توان جلوی خسارت های جبران ناپذیر را گرفت و بازدهی محصولات کشاورزی را افزایش یافت. بیسکایا بر روی حشرات پوره و بالغ تأثیر گذار است و با مشاهده آفات می توان اقدام به سمپاشی کرد.

مقدار و روش مصرف سم حشره کش بیسکایا:
این آفت کش با دوز 0.5 لیتر در هزار برای مقابله با پسیل پسته و کرم سیب مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین زمان مصرف مشاهده پوره های پسیل یا حشرات بالغ است تا از گسترش آفت در مزرعه جلوگیری شود. این حشره کش را می توان برای کنترل پسیل مرکبات، کرم سیب و سوسک کلزا نیز مورد استفاده قرار داد.

ملاحظات عمومی سم حشره کش بیسکایا:
این حشره کش را می توان با بسیاری از سموم دفع آفات مخلوط کرد و مورد استفاده قرار داد. برای بررسی اثرگذاری مخلوط سموم ابتدا بخش کوچکی از مزرعه را سمپاشی کنید و پس از اطمینان از ایمن بودن باقی مزرعه را سمپاشی کنید.

استفاده از دوز توصیه شده بیسکایا باعث زردی یا گیاهسوزی نخواهد شد. بنابراین با خیال راحت از این حشره کش استفاده کنید. دوره کارنس این سم برای محصولات 21 روز می باشد.

این سم با دارا بودن مقدار مناسبی ماده بیولوژیکی فعال چسبندگی و پایداری خوبی در برابر باران دارد و همین امر هدر رفت سم را کاهش می دهد.

ملاحظات اختصاصی سم حشره کش بیسکایا:
هنگام استفاده از این حشره کش حتما از لباس های محافظ و ماسک و دستکش استفاده کنید تا احتمال مسمومیت کاهش یابد. در صورت آلوده شدن هر قسمت از بدن به سم محل را با مقدار زیادی آب و صابون شسته و لباس های آلوده را فورا عوض کنید.

در صورت بروز علائم مسمومیت از جمله سردرد، سرگیجه، حالت تهوع و اختلال در بینایی فورا با در دست داشتن برچسب سم به مراکز درمانی مراجعه کنید. سم را در انبارهای خشک و خنک به دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی در ظرف اصلی نگهداری کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>