اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حشره کش پروتئوس (PROTEUS) یک سم آلمانی با اثرات سیستمیک - تماسی است که حاوی ماده موثره تیاکلوپراید و دلتامترین است.

حشره_کش_پروتئوس

این حشره کش با ایجاد اختلال در سیستم عصبی بسیاری از آفات مکنده و جهنده را از بین می برد.

این حشره کش با اثرات ضربه ای پس از سمپاشی به سرعت باعث از بین رفتن آفات مختلف می شود و با دوام بالا یک سم عالی برای کنترل آفات محسوب می شود.

این سم ترکیبی را می توانید برای طیف گسترده ای از آفات زراعی مانند مثل کرم قوزه، شته و سفید بالک در سبزیجات و سایر محصولات زراعی مورد استفاده قرار دهید.

قیمت سم حشره کش پروتئوس:
این حشره کش یک سم مایع وارداتی است که در بطری های یک لیتری عرضه می شود. قیمت سم پروتئوس به فاکتورهای مختلفی از جمله نوسانات قیمت بازار ارز بستگی دارد و شما می توانید آن را از فروشگاه های سموم کشاورزی سراسر کشور خریداری کنید.

این سم با دارا بودن فرمولاسیون جدید به دلیل خاصیت نفوذی و چسبندگی بهتر، آفات مختلف را در مدت زمان کوتاهتری از بین می برد.

مکانیسم اثر سم حشره کش پروتئوس:
پروتئوس با دارا بودن دو ماده موثره تیاکلوپرید و دلتامترین دارای اثر ترکیبی روی بدن حشرات است. تیاکلوپرید با خاصیت تماسی - گوارشی و سیستمیک با ایجاد اختلال در انتقال پیام های عصبی موجب مرگ حشرات می گردد.

دلتامترین با خاصیت تماسی و غیر سیستمیک باعث مسدود شدن کانال های سدیم سلول های عصبی حشره شده و موجب فلج شدن و در نهایت مرگ آنها می شود.

موارد کاربرد سم حشره کش پروتئوس:
این سم را می توان برای کنترل حشرات مهم جونده و مکنده در سبزیجات و سایر محصولات زراعی مثل کرم قوزه، شته و سن گندم، پروانه برگخوار در پنبه، تریپس، شته و سفید بالک مورد استفاده قرار داد.

مقدار و روش مصرف سم حشره کش پروتئوس:
قبل از مصرف بطری را به خوبی تکان دهید تا محتویات سم مخلوط شود. سپس مقدار توصیه شده سم را در ظرفی با آب مخلوط کرده و در سمپاش بریزید و مورد مصرف قرار دهید. این سم را جهت پیشگیری از مقاومت آفات بیش از دو بار در یک سال زراعی مورد استفاده قرار ندهید. مقدار مصرف سم در جدول زیر آمده است:

محصول میزان مصرف آفت دوره کارنس:

  • محصولات جالیز 1 لیتر در هکتار مگس سفید 3 روز.
  • پنبه 1 تا 1.5 لیتر در هکتار کرم قوزه 14 روز.
  • پیاز 1 لیتر در هکتار تریپس 3 روز.

ملاحظات عمومی سم حشره کش پروتئوس:
این سم با اثرات ضربه ای طی مدت چند دقیقه پس از تماس حشرات را از تغذیه باز می دارد و مانع تغذیه حشرات می شود. پروتئوس به دلیل خواص سیستمیک دارای دوام بالایی است و برای کنترل طیف وسیعی از آفات مورد استفاده قرار می گیرد.

این سم در مقابل باران 4 ساعت پایدار است و باعث گیاهسوزی یا هیچگونه اثرات مخربی در کشت بعدی نخواهد شد و بر روی تمام مراحل زندگی آفات موثر است.

هنگام سمپاشی از لباس محافظ و ماسک و دستکش استفاده کنید و در صورت تماس سم با هر قسمت از بدن محل را فورا با آب و صابون شستشو دهید.

در صورت بلع تصادفی فورا فرد را با خوراندن مقدار زیاد آب وادار به استفراغ نمایید و به وی زغال فعال بخورانید و او را به مراکز درمانی برسانید. در صورت بروز علائم مسمومیت از جمله سردرد، سرگیجه و استفراغ فورا با در دست داشتن برچسب سم به مراکز درمانی مراجعه کنید.

ملاحظات زیست محیطی سم حشره کش پروتئوس:
این سم برای حشرات مفید از جمله زنبور عسل و همچنین کرم خاکی تأثیرات سوء ندارد اما برای ماهی و آبزیان سمی است. بنابراین از شستشوی ظروف آلوده به سم در رودخانه ها و آب های جاری جدا خودداری نمایید.

این سم با اکثر سموم و کودهای دیگر قابل اختلاط است ولی قبل از کاربرد ترکیبی آن در کل مزرعه اثربخشی آن را در قسمت کوچکی به صورت آزمایشی بررسی کنید.

دوره کارنس این سم بسته به نوع محصول 3 تا 28 روز می باشد. سم را در جای خشک و خنک، در ظروف در بسته اصلی دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی نگهداری کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
اکبرحمامی ۰۹۱۵۳۶۶۰۴۲۷:
سلام ازکجا می تونم سم بگیرم براپسیل پسته خوبه
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>