اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دیالن سوپر یک علف کش سیستمیک انتخابی است که برای مقابله با طیف گسترده ای از علف های هرز یک ساله و چند ساله مورد استفاده قرار می گیرد.

دیالن_سوپر

مهم ترین ویژگی این سم این است که هیچ گونه باقی مانده ای در خاک به جا نمی گذارد.دیالن سوپر یک علف کش هورمونی و فوق العاده مفید برای مهار علف های هرز مقاوم به سموم خانواده سولفونیل اوره است و می توان از آن در مزارع گندم، جو و ذرت استفاده کرد.

قیمت خرید و فروش این سم در بازار بسته به فاکتورهای مختلف خصوصا تغییرات قیمت دلار متغیر است.

مکانیسم اثر سم علف کش دیالن سوپر:
این علف کش پس از جذب توسط آوندهای چوب و آبکش در کل گیاه منتشر شده و با ایجاد اختلال در تنفس سلولی و سنتز اسید نوکلئیک گیاهان ناخواسته را در مزارع از بین می برد.

این سم به سرعت از طریق برگ ها جذب شده و علائم تأثیرگذاری آن به صورت پیچیدگی و سر عصایی شدن علف های هرز قابل مشاهده خواهد بود.

کاربردهای سم علف کش دیالن سوپر:
این علف کش قادر به از بین بردن علف های هرزی مانند ترشک، پیچک صحرایی، کاتوس، ازمک، تلخه، خردل وحشی، ارشته ختایی، شلمه، تربک، آدونیس، اسفناج وحشی، گلرنگ، کاکلی، تاج خروس، کاهوک، شیرعلف، کیسه کشیک، خرفه و بسیاری از دیگر علف های هرز است.

دیالن سوپر برای کنترل علف های هرز خشبی سریع تر از سایر علف کش ها عمل کرده و به خوبی قادر به کنترل آنها در مزارع مختلف می باشد. این علف کش قادر به نابودی علف های هرز با سیستم ریشه ای و اندام های زیرین قوی است.

مقدار و نحوه مصرف سم علف کش دیالن سوپر:
دیالن سوپر یک سم ترکیبی و حاوی 120 گرم دی کامبا و 344 گرم تو فور دی در لیتر است. مقدار مصرف این علف کش برای از بین بردن علف های هرز پهن برگ در مزارع گندم و جو 0.8 تا 1 لیتر در هکتار در مرحله 2 تا 4 برگی علف هرز است.

برای تهیه محلول سمپاشی ابتدا بطری سم را به خوبی تکان دهید. سپس سمپاش را تا نیمه پر از آب کنید و مقدار توصیه شده سم را به آن افزوده و خوب بهم بزنید و سپس مخزن را پر از آب کرده و مجددا آن را به خوبی بهم بزنید.

ملاحظات اختصاصی سم علف کش دیالن سوپر:
هنگام سمپاشی احتمال بادبردگی علف کش به مزارع و باغ های مجاور را مورد توجه قرار دهید زیرا ممکن است باعث بروز خسارت شود.

هرگز دیالن سوپر را با علف کش های دیگر خصوصا علف کش های مخصوص از بین بردن علف های هرز باریک برگ مخلوط نکنید. پس از مصرف سم برای شستشوی مخزن سمپاش از آمونیاک 3% یا پودر لباسشویی استفاده کنید.

این علف کش نسبت به دمای بالا حساس است بنابراین سعی کنید سمپاشی را در دمای 12 تا 20 درجه سانتی گراد انجام دهید و هرگز در دمای بالاتر از 28 درجه سمپاشی نکنید. در زمان یخبندان نیز از سمپاشی با این علف کش خودداری کنید.

مسئله دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است هنگام تهیه محلول سم دمای آب نباید کمتر از 10 درجه سانتی گراد باشد.

ملاحظات عمومی سم علف کش دیالن سوپر:
این سم برای انسان و حیوانات سمی و خطرناک است بنابراین هنگام سمپاشی از تجهیزات حفاظتی استفاده کنید تا احتمال مسمومیت به حداقل برسد.

در طول مدت سمپاشی از خوردن، آشامیدن و استعمال سیگار خودداری کنید و از چرای دام ها در مناطق سمپاشی شده جلوگیری کنید.

در صورت آلوده شدن لباس ها و پوست به سم فورا لباس ها را عوض کرده و محل را با آب و صابون به خوبی شستشو دهید. سم را در جای خشک و خنک به دور از دسترس کودکان، حیوانات خانگی و خوراکی ها در ظروف اصلی نگهداری کنید. باز کردن پلمپ بسته بندی سم مدت زمان دوام آن را کاهش می دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>