اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انسان همواره با خطرات زیادی در طول زندگی مواجه خواهد شد، خطراتی مانند تصادف، بیماری یا حتی مرگ که می تواند به ایجاد مشکلات مالی در زندگی افراد منجر شود.

شرکت_برتر_بیمه

اما در این میان وجود یک پشتوانه مالی که بتواند در این گونه مواقع فرد را از زمین خوردن نجات دهد اهمیت فراوان دارد یکی از جاهایی که در مواقع ضروری و حیاتی می توان به حمایت آن اتکا کرد بیمه است.

در حال حاضر شرکتهای بیمه ای مختلفی در کشورهای مختلف وجود دارد که طی یک قرارداد بیمه، جبران زیان احتمالی بیمه گذار را در صورت وقوع حادثه در یک دوره زمانی خاص، جبران نموده و خدمات مشخصی را به وی ارائه خواهد داد.

در حال حاضر یکی از بزرگ ترین شرکت های پرطرفداردنیا همین شرکت های بیمه هستند و صنعت بیمه بخش مکمل زندگی افراد و فعالیت موسسات و شرکت ها به حساب می آید.

در سطح جهان تعداد قابل توجهی از شرکت های بیمه ای به مشتریان خود خدمت رسانی می کنند که همین امر انتخاب بهترین را برای بیمه گذاران مشکل می سازد. این گزارش به معرفی 10 شرکت برتر بیمه ای جهان برای سال 2017 پرداخته است.

1-شرکت Allianz SE:
یک شرکت مالی آلمانی است که ساختمان مرکزی آن در مونیخ قرار دارد.این شرکت در سال 1890 و با هدف تولید بیمه های دریایی و حوادث تأسیس شد.

Allianz در بیش از 70 کشور دنیا فعالیت می نماید و 148 هزار کارمند دارد. بیمه شخصی Allianz شامل بیمه عمر، بیمه های درمانی، بیمه وسایل نقلیه و... می شود.

همچنین این شرکت، با ارائه بیمه نامه ها، طرح های مدیریت دارایی و بیمه های اعتباری تسهیلاتی را در اختیار شرکت ها و موسسات می گذارد. مجموع درآمد Allianz 125.2 میلیارد یورو در سال 2015 گزارش شده است.

 2-شرکت Japan post holding:
شرکت هولدینگ پست ژاپن یک شرکت دولتی است که دفتر مرکزی آن در منطقه چیودا شهر توکیو قرار دارد. این شرکت از چهار بخش اصلی شرکت خدمات پستی ژاپن، شبکه پست ژاپن، پست بانک ژاپن و شرکت بیمه ژاپن پست تشکیل شده است و هر بخش در اختیار یک شرکت تابعه قرار دارد.

سود این شرکت از آوریل تا دسامبر 2015 پس از کسر مالیات 3.84 میلیارد دلار برآورد شده است.

3-شرکت Assicurazioni Generali S.P.A:
این شرکت در سال 1831 در بندر تریسه، ایتالیا تأسیس شد و بزرگ ترین شرکت بیمه ایتالیا و یکی از بزرگ ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه در اروپا محسوب می شود.

این گروه نه تنها یک وام دهنده پیشرو در ایتالیا است بلکه اصلی ترین فعال در زمینه بیمه جهانی و محصولات مالی به شمار می رود و در بیش از 60 کشور با تأکید بر برند خود در اروپای غربی، مرکزی و شرقی فعال است.

77 هزار کارمند برای این شرکت کار می کنند و تعداد 65 میلیون نفر در سطح جهان از آن خدمات می گیرند. درآمد این شرکت آلمانی، 480 میلیارد یورو گزارش شده است.

4-شرکت Munich Re Group:
این شرکت که در سال 1880 تأسیس شد در کلیه زمینه های بیمه فعال است. این شرکت در 30 کشور با تمرکز بر آسیا و اروپا حضور دارد.

بازار ابتدایی آن در آلمان قرار دارد و تعداد کارمندانش در سطح جهان به 45000 نفر می رسد. سود این شرکته بیمه آلمانی در سال2015، رقم 3.1 میلیارد دلار اعلام شده است.

5- شرکت United Health Group:
یونایتدهلت گروپ، شرکت خدمات درمانی و مراقبت های بهداشتی آمریکایی است، که دفتر مرکزی آن در مینه سوتا، قرار دارد.

این شرکت آمریکایی که در صدر فهرست بیمه گران با خدمات بهداشت و درمان متنوع در آمریکا قرار دارد طیف وسیعی از محصولات و خدمات را، از طریق دو بخش: بهداشت/درمان و اُپتیمام ارائه و به بیش از 85 میلیون نفر در هر ایالت آمریکا و 125 کشور خدمات رسانی می کند. درآمد این شرکت 157.1 میلیارد دلار در سال 2015 گزارش شده است.

6-شرکت Prudential Plc:
شرکت پرودنشال پی ال سی در ماه مه سال 1848 تأسیس شد و در حال حاضر پرودنشال آسیا با بیش از 24 میلیون مشتری در 12 کشور این قاره، بزرگ ترین زیرمجموعه این شرکت محسوب می شود.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر لندن، بریتانیا قرار دارد و سهام آن در بازار بورس نیویورک، بورس لندن، بورس اوراق بهادار هنگ کنگ و بورس اوراق بهادار سنگاپور معامله می شود.

7- شرکت Berkshire Hathaway:
برکشایر هاتاوی که در سال 1889 تأسیس شد در زمینه ارائه انواع خدمات بیمه مانند بیمه اموال و بیمه سلامت، بیمه اتکایی و بسیاری از انواع بیمه های نامتعارف فعالیت می کند.

وارن بافت مدیر عامل و رییس هیئت مدیره و چارلی مانگر نایب رییس شرکت برکشایر هاتاوی را بر عهده دارند. بافت از سیستم شناور برای سرمایه گذاری بر روی این شرکت استفاده کرده است.

این شرکت بیمه در حال حاضر از پیشروهای مدیریت سرمایه گذاری شرکت خوشه ای در قالب فعالیت بیمه و چندین صنعت دیگر نظیر حمل و نقل ریلی، امور مالی، تأسیسات و انرژی، تولید، خدمات و خرده فروشی مشغول است.

8- شرکت China Life Insurance:
شرکت بیمه عمر چین در سال 2003 در پکن راه اندازی شد و یکی از شرکت-های بیمه و خدمات مالی بزرگ دولتی چین و یکی از فعالان اصلی بازار سرمایه و سرمایه گذاران نهادی این کشور به شمار می رود.

همچنین سهام این شرکت در بازار بورس نیویورک، بورس شانگهای و بورس اوراق بهادار هنگ کنگ معامله می شود. گروه شرکت بیمه عمر چین انواع بیمه عمر، حوادث، املاک، بیمه بازنشستگی و مدیریت دارایی و سرمایه گذاری صنعتی را در بر می گیرد.

سیاست های موثر بیمه ای شرکت بیمه عمر چین را در فهرست بهترین شرکت های بیمه ای جهان جای داده است.

9-شرکت Zurich Insurance Group:
گروه بیمه زوریخ بزرگ ترین شرکت بیمه در کشور سوئیس است. تعداد کارکنان گروه بیمه زوریخ، بیش از 60 هزار نفر است، که خدمات این شرکت را، در 170 کشور در سراسر جهان ارائه می نمایند.

محور فعالیت زوریخ بیمه عمومی، بیمه زندگی، بیمه کشاورزی است و این شرکت در میان بزرگ ترین شرکت های سهامی عام جای دارد و همچنین با مجموع دارایی بیش از 45 میلیارد دلار در فهرست بهترین شرکت های بیمه قرارگرفته است. سهام این شرکت در بازار بورس سیکس سوئیس معامله می شود.

10- شرکت AXA:
شرکت بیمه آکسا شرکت بیمه فرانسوی است، که انواع خدمات بیمه را، در سراسر جهان، ارائه می دهد و دفتر مرکزی آن در شهر پاریس قرار دارد.

این بیمه گر با بیش از 102 میلیون مشتری در 56 کشور و حدود 157 هزار کارمند یکی از بزرگ ترین شرکت های بیمه جهان به شمار می رود.

تمرکز اصلی AXA بر بیمه اموال، تصادفات، عمر و مدیریت دارایی است. این گروه عمدتأ، در اروپای غربی، آمریکای شمالی، آسیا، اقیانوسیه و خاورمیانه، فعالیت می نماید. مجموع درآمد این شرکت در سال 2015، حدود 99 میلیارد یورو برآورد شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>