اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


روغن صنعتی


ایا می دانید بهترین نکات برای خرید روغن صنعتی چه هستند؟

خرابی یاتاقان می تواند بسیار پر خرج تر از هزینه خرید یاتاقان جدید باشد. هزینه های تعمیر و نگهداری می تواند روی هم جمع شوند و هزینه ی بالایی را برای شما به وجود بیاورند. دلیل اصلی خرابی بیرینگ ها، روانکاری ناکافی یا نامناسب است که می تواند منجر به تجمع گرما و افزایش آلودگی بیرینگ شود.روغن صنعتی محصولی است که دارای کاربرد و خاصیت های مختلفی می باشد و طیف وسیعی از روانکار ها را تشکیل می دهد و نیاز های صنعتی امروزه را بر طرف می کند.

اطلاعاتی در مورد نکات خرید روغن صنعتی

مجموعه روغن صنعتی شامل گازها، مایعات، گریس و مواد جامد می باشد. حال اگر می خواهید بدانید که روغن های صنعتی شامل چه مواردی می شوند، با ما تا آخر این مقاله همراه باشید. روغن های صنعتی در دسته گازها اغلب شامل کربن دی اکسید و هوا می باشند. توجه داشته باشید که با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی به نظر می آید که در آینده ای بسیار نزدیک بتوانیم نیتروژن هم در این دسته مشاهده کنیم.

روانکاری روغن صنعتی

برای روانکاری می توان از روغن صنعتی و گریس استفاده کرد. برای انتخاب روان کننده مناسب باید اطلاعات و تخصص کافی را داشته باشید.به طور کلی روانکاری مزایای زیر را دارد:

عمر بیرینگ را افزایش می دهد.

  • باعث کاهش گرمای بلبرینگ می شود.
  • رطوبت و آلودگی را از بلبرینگ دور می کند.
  • حجم روغن کاری مجدد به راحتی کنترل می شود.

روغن صنعتی در دسته مایعات می تواند شامل روغن های گیاهی و حیوانی که ما در پخت غذا از آن ها استفاده می کنیم، باشد.گریس ها نیز مواردی هستند که ما هر روز از آن ها استفاده می کنیم بی خبر از آن که این موارد نیز از روغن های صنعتی نیز به دست می آیند.این موارد شامل صابون ها نیز می شوند که مطمئنا در خانه هر یک از ماها وجود دارند.پلیمر ها نیز از این موارد به شمار می روند.روغن صنعتی در موارد گوناگونی چون روانکاری تجهیزات، محافظت قطعات، برشکاری، تراشکاری، عملیات حرارتی، انتقال حرارت و انتقال نیرو مورد استفاده قرار می گی

روغن صنعتی از چه چیزی تشکیل می شود؟

روغن پایه و اولیه که از پالایش نفت به دست می آید و پس از آن به همان روغن پایه به دست آمده، موادی اضافه می کنند که به عنوان مواد افزودنی خوانده می شوند و اضافه کردن آن ها به روغن سبب می شود که روغن خواص فیزیکی و شیمیایی مختلفی به خود بگیرد.امروزه با پیشرفت تکنولوژی و همچنین پیشرفته تر شدن ماشین های گوناگون، خودرو ها همگی با فرمان هیدرولیک به بازار عرضه می شوند.روغن فرمان هیدرولیک به کار گرفته شده در ماشین ها از روغن های صنعتی ساخته می شود.

بررسی بیشتر روغن دنده ها

روغن دنده صنعتی نیز از انواع این محصول است.روغن دنده ها در جعبه دنده ماشین آلات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.روغن های عملیات ماشین کاری و برشکاری (روغن حل شونده) نیز یکی دیگر از انواع این محصول به شمار می روند.

این روغن ها به طور کامل قابلیت حل شدن در آب را دارند.هم چنین از این روغن ها برای ضد زنگ زدگی و ضد خوردگی استفاده می کنند.از آن می توان برای جلوگیری از ایجاد باکتری نیز استفاده کرد.دلیل استفاده از این روغن ها، با اشاره به نام آن، قابلیت مقاومت و محافظت آن است.این روغن ها باعث خنک شدن موتور نیز می شوند.

درباره موتورهای دیزلی سبک و ژنراتورهای صنعتی

موتورهای دیزلی سبک و ژنراتورهای صنعتی، با استفاده از روغن دیزل ژنراتور که از روغن های صنعتی به شمار می رود، روان و خنک می شوند.تجهیزات پنوماتیکی، کمپرسور های رفت و برگشتی و … نیز با استفاده از روغن های کمپرسور مانع از زنگ زدگی و خوردگی می شوند.

ما تنها به موارد کوچکی از کاربرد و انواع روغن های صنعتی پرداخته ایم و باید به نکات خرید روغن صنعتی توجه ویژه ای کرد.توجه داشته باشید که این روغن در موارد گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد که وجود آن ها بسیار حیاتی می باشد.

امتیازات ویژه روغن های صنعتی سبب شده تا لازمه ی شروع هر کار تخصصی باشد.پس اگر قصد دارید کاری تخصصی را آغاز نمایید، باید به شما بگوییم که انتخاب این محصول می تواند بسیار کارآمد و مفید باشد و در راستای داشتن کار و نتیجه ای هر چه بهتر شما را همراهی کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>