اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دوچرخه ها در قرن نوزدهم در اروپا معرفی شدند، هنوز هم وسیله اصلی حمل و نقل در بسیاری از مناطق جهان است و به طور گسترده ای به عنوان نوعی تفریح، رفت و آمد و حتی استفاده از وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرد.

دوچرخه

دوچرخه سواری یک ورزش سرگرم کننده و آرامش بخش است و هر ساله طرفداران این ورزش بیشتر و بیشتر می شود.

بیشتر از این دوچرخه سواری سالم است و از هیچ منبع دیگری به جز قدرت خود فرد استفاده نمی کند.

10برند برتر دوچرخه در جهان:
برای کسانی که از خودروها و هواپیماها تعریف می کنند، این واقعیت را در نظر بگیرید که قسمت های زیادی که بعداً نقشی اساسی در توسعه خودروها و هواپیماها داشتند، ابتدا برای دوچرخه تولید شده اند. بله، اختراع دوچرخه تأثیر عمده ای در تکامل جامعه و فناوری داشت.

علاوه بر این، تا سال 2003 تعداد دوچرخه در سراسر جهان از 1 میلیارد عبور کرد، به این معنی که آنها دو برابر تعداد اتومبیل ها هستند.

از دریا تا قله، دوچرخه ها بسته به کاربرد مورد نظر در مدل های بسیاری عرضه می شوند. رویای دوچرخه سواری شما هرچه که باشد، انتخاب های زیادی وجود دارد.

اینها 10 برند برتر دوچرخه در حال حاضر در جهان هستند:

1. Giant:
برند Giant مستقر در تایوان با تولید بیش از 6.6 میلیون دوچرخه و درآمد بیش از 1.8 میلیارد دلار از سال 2014 به عنوان بزرگ ترین تولید کننده دوچرخه در جهان شناخته می شود.

این شرکت در سال 1972 تأسیس شد و آنها یک هدف ساده جهانی دارند: این که دوچرخه سواری را به تجربه ای بهتر و در دسترس برای مردم در سراسر جهان تبدیل کنند. برای دستیابی به آن، آنها بر مهارت، نوآوری و الهام تمرکز می کنند.

در طول دهه های گذشته شرکت غول پیکر به دلیل توانایی آنها در تولید دوچرخه های با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه، بسیار مشهور و بزرگ شده است.

آنها برای دوچرخه سواری معمولی گرفته تا موتور سواری سراشیبی یا قهرمان جاده دوچرخه دارند.

2. GT:
GT Bicycles در سال 1979 در سانتا آنا، کالیفرنیا تأسیس شد و از همان ابتدا به دلیل توسعه دوچرخه های BMX و طراحی قاب سخت کوک "مثلث سه گانه" آنها شناخته شد. آنها هنوز هم آن طرح را حفظ می کنند.

چشم انداز این شرکت این است که با تمرکز بر ایجاد قاب های قابل اعتماد، با دوام و نوآورانه، مرزهای ممکن را بر روی دو چرخ تحت فشار قرار دهد. GT پس از موفقیت های بزرگ با مدل های BMX خود، شروع به ایجاد دوچرخه کوهستانی مخصوص به خود کرد و خیلی زود به انواع دیگر دوچرخه نیز تعمیم یافت.

امروزه آنها همچنان به نوآوری و استفاده از فن آوری های جدید ادامه می دهند، از جمله اولین کسانی که 29’s را به صنعت معرفی می کنند.

3. Marin:
Marin Bikes California دور از هجوم زندگی در شهر از رویای سوار شدن بر شگفت انگیزترین دوچرخه رو تجربه کنید این شرکت در سال 1986 متولد شد، که بر اساس فرهنگ و نوآوری دوچرخه سواری بنا شده است.این شرکت یک تولید کننده دوچرخه آمریکایی است که در ساخت دوچرخه کوهستانی متخصص است.

4. Santa Cruz:
سانتا کروز یک شرکت دوچرخه سواری است که در سانتا کروز، کالیفرنیا مستقر است و در سال 1993 در مکانی که همه ایده های خوب شکل می گیرد، یک گاراژ ماشین تأسیس شد. آنها برای خانواده ها، بچه ها و افراد مسن دوچرخه می سازند.

بچه های سانتا کروز در جناح وحشی دوچرخه سواری کوهستانی در سراشیبی تمرکز کرده اند.آنها دوچرخه های کوهستانی سطح بالایی را ایجاد می کنند که بعضی اوقات از ماشین گران ترند.

سانتا کروز برای همه مناسب نیست و آنها قصد دارند آن را به همین شکل حفظ کنند. آنها خود را به عنوان تعقیب کننده شور اشتیاق و تعهد سخت تر، باهوش تر و گاه عجیب تر از بقیه در صنعت دنبال می کنند.

آنها به سادگی دوچرخه ایجاد نمی کنند، بلکه ماشین های سربالایی با کارایی بالا را تقریباً بی نقص ایجاد می کنند. قیمت آنها از 1500 دلار تا 10 هزار دلار است.

5. Scott:
اسکات با اختراع تیر آلومینیومی اسکی که انقلابی در ورزش اسکی ایجاد کرد، در سال 1958 در سان دره، آیداهو متولد شد. مخترع و مرد پشت این شرکت اد اسکات مهندس با استعداد و مسابقه دهنده اسکی اهل سان ولی است.

در سال 1970 این شرکت به بازار موتور کراس گسترش یافت و 8 سال بعد آنها در Fribourg سوئیس اقامت گزیدند و فعالیت خود را به اروپا گسترش دادند و نام خود را از Scott USA به Scott Sports تغییر دادند. آنها به دلیل مهم ترین نوآوری های تاریخ دوچرخه سواری مانند فرمان آیرودینامیکی شناخته شده اند.

پس از معرفی اولین دوچرخه کوهستانی با سیستم تعلیق کامل در سال 1992، در سال 1998 آنها G-Zero سبک ترین دوچرخه کوهستان با سیستم تعلیق کامل را در سراسر جهان ایجاد کردند که به یک نقطه عطف در صنعت تبدیل شد.

6. Kona:
نام افسانه ای دیگر در صنعت دوچرخه سواری Kona است. در سال 1988 در ونکوور تأسیس شد و هنوز صاحبان همان موسس را در اختیار دارد.

دوچرخه های Kona که در بیش از 60 کشور جهان به فروش می رسند از موادی از جمله فیبر کربن، تیتانیوم، آلومینیوم و فولاد ساخته شده اند.

کوه های ونکوور این شرکت را به سمت ایجاد طیف وسیعی از دوچرخه های کوهستانی سواری مجانی سوق داد که به دلیل دوام و توانایی آنها درقسمت فنی دوچرخه مشهور شدند. اما آنها خیلی بیشتر از اینها ارائه می دهند.

آنها دوچرخه را برای همه با طیف گسترده ای از گزینه های جاده، مسافرت، دوچرخه سواری و دوچرخه کوهستان ارائه می دهند.

7. Cannondale:
Cannondale یک مارک دوچرخه مستقر در ایالات متحده است که در سال 1970 به عنوان یک شرکت تجهیزات دنده در فضای باز ایجاد شده و نام خود را از ایستگاه قطار گرفته است. گرچه ارتباطی با دوچرخه ندارد، اما باید اعتراف کنم که نام انتخابی آنها بسیار جالب است.

این شرکت برای اولین بار هنگام طراحی محصول برتر دوچرخه سواری چرخدار خود Bugger افسانه ای، دارای قاب های بزرگ آلومینیومی دوچرخه در جهان بودکه هنوز هم معروف هست.

از آن زمان کانوندیل نوآوری را به عنوان کانون اصلی خود قرار داد و انقلابی در کل صنعت ایجاد کرد. اشتیاق و مراقبت آنها را نسبت به محصولات و مشتریانشان در نظر بگیرید و نتیجه آن یک شرکت بزرگ موفق دوچرخه سواری است. و یکی از ابتکاری ترین در تاریخ است.

8. Specialized:
نام تجاری "Specialized"این شرکت که در سال 1981 اولین دوچرخه کوهستانی را به تولید انبوه جهان رساند.

Stumpjumper را معرفی کردند. امروزه این دوچرخه کوهستانی هنوز تولید می شود. اما از نظر فناوری و زیبایی پیشرفت چشمگیری داشته است و اکنون می توانید آن را در دو مدل پیدا کرد.

یک شرکت آمریکایی است که دوچرخه، اجزای دوچرخه و محصولات مرتبط را با نام تجاری "Specialized" و همچنین "S" برتر و حرفه ای طراحی، تولید و به بازار عرضه می کند.

9. Trek:
نام بزرگ دیگر این صنعت در حال حاضر Trek است.یک شرکت دوچرخه سواری با میراث غنی مستقر در واترلو، ویسکانسین است.Trek Bicycle از رویای ساخت دوچرخه های بزرگ در دهه 70 ایالات متحده متولد شد.

این نام پس از یک بحث عمیق بر سر چند آبجو انتخاب شد و ذهن را به سمت تصاویر آزادی و ماجراجویی سوق داد.این شرکت در سال 1976 در یک انبار متولد شد و از آن زمان دوچرخه هایی با عملکرد بالا تولید کنند تا به دنیای بهتر کمک می کند.

امروزه شرکت دوچرخه سواری Trek از مارک های مختلفی مانند شرکت دوچرخه الکترا، دوچرخه های مسابقه ای LeMond، دوچرخه های دیامانت و چند برند دیگر تشکیل شده است و تا سال 2013 900 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

10. Merida:
این شرکت در سال 1972 توسط آیک تسنگ تأسیس شد و سالانه بیش از 2 میلیون دوچرخه در کارخانه های خود در تایوان، چین و آلمان طراحی و تولید می کند.

Merida یک شرکت مستقر در تایوان با مقر تحقیق و توسعه در آلمان است که در بیش از 77 کشور جهان دوچرخه را در سطح جهان طراحی، تولید و عرضه می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>