اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لپ تاپ ها یکی از محبوب ترین ابزارهای کاربردی در سطح جهان هستند که از گذشته تا به امروز هم میزان طرفداران و هم میزان پیشرفت در این زمینه به میزان زیادی افزایش یافته است.

لب_تاپ

اگر لپ تاپ هایی که در یک دهه گذشته پیش طراحی شده باشند را مشاهده کنید، متوجه این خواهید شد که لپ تاپ های اولیه هم حجیم و هم وزن زیادی داشتند و اما در نسل های جدید امروزی دیگر شاهد چنین چیزی نیستیم چرا که حجم لپ تاپ ها دقیقا اندازه یک کتاب 70 برگ است و جای زیادی از کیف شما را نخواهد گرفت.

با این حال برندهای زیادی در سطح جهانی هستند که در زمینه طراحی و عرضه لپ تاپ های مختلف فعالیت می کنند.

اما تعداد معدودی از این برندها هستند که از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. از این رو اگر شما تصمیم به خرید لپ تاپ دارید، انتخاب برند برتر برای هر یک از ما کار آسانی نیست و می تواند ساعت ها ما را گیج کند و در نهایت نیز به مورد مناسبی نخواهیم رسید چرا که بازار جهانی امروز غرق در لپ تاپ های نسل جدید شده است. اما زمانیکه حرف از برند می شود، شما به چه چیزی فکر می کنید؟!

به طور کل دیدگاه ما نسبت به برند فقط مربوط به طراحی و مشخصات فنی لپ تاپ محدود است اما منظور از برند برتر چیزی فراتر می باشد.

برای مثال از مهم ترین شاخصه های یک برند برتر می توانیم به پشتیبانی فنی، گارانتی، ارزش مالی شرکت، مهندسین و متخصصین، شعب مختلف در سطح جهان و... اشاره کرد. از این رو ما قصد داریم در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک شما را با برندهای برتر لپ تاپ 2020 (best laptop brands 2020) آشنا سازیم تا در انتخاب خود بهتر اقدام کنید. همراه ما باشید.

1- APPLE:
اپل مطمئنا در زمینه لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت، تلفن های هوشمند و پخش کننده های موسیقی یکی از برندهای لوکس و لاکچری محسوب می شود.

برخلاف برندهای دیگر، اپل سیستم عامل مخصوص به خود را دارد که در کامپیوترها و لپ تاپ های عرضه شده این برند جهانی شاهد سیستم عامل Mac هستیم.

با این حال اپل در بخش هایی مانند پشتیبانی از مشتری، کیفیت ساخت، کاربرپسند، طراحی، قدرت و صفحه نمایش در رده اول قرار دارد.

لپ تاپ های این شرکت بدون شک بسیار جذاب هستند که لوگو این برند دقیقا بر روی قسمت پشتی لپ تاپ به شکل منحصر بفردی قرار گرفته است که در برخی از مدل ها، با روشن کردن لپ تاپ، لوگوی اپل نیز روشن خواهد شد که یکی از عوامل به رخ کشیدن طراحی اپل نسبت به برندهای دیگر می باشد.

اما لازم به ذکر است که سیستم عامل اختصاصی اپل یعنی Mac برخلاف ویندوز، سیستم عامل بدون خطا می باشد و استفاده از آن نیز بسیار ساده و آسان می باشد.

با این حال در طی تهیه این لیست ما با سنجش نقاط مختلف به این نتیجه رسیدیم که هیچ گزینه ای محبوب تر از اپل نیست و بهترین گزینه ممکن برای خرید می باشد. اما به دلیل نوسانات ارز برای خرید لپ تاپ های شرکت اپل در داخل کشور باید مبلغ زیادی را هزینه کنید.

با این وجود دلیل رتبه اولی بودن اپل، مطمئنا تلاش ها، نوآوری ها و کیفیت آنها است و اگر بحث عمری باشد، بدون شک مک بوک های اپل می توانند عمر طولانی داشته باشند و کارهای روزمره شما را خیلی ساده انجام دهند.

2- DELL:
اگر به دنبال بهترین برند لپ تاپ ویندوزی هستید، مطمئنا DELL می توانید بهترین گزینه ممکن برای شما باشد چرا که پشتیبانی فنی و پس از فروش آنها قابل ستایش است و مورد استقبال کاربران سراسر جهان قرار می گیرد.

با این حال اکثر لپ تاپ های دل مقرون به صرفه هستند و دارای طراحی و سخت افزار بهینه سازی شده و در حال ارتقاع می باشند. اما طراحی لپ تاپ های دل نسبتا ساده است و به همین دلیل برخی از کاربران از خرید لپ تاپ های DELL خودداری می کنند.

در گذشته همانند امروز، برند DELL یک برند رقابتی نبود و اما از سری XPS توانست به محبوبیت جهانی برسد اما چند سال بعد نوت بوک های سری Inspiron نیز به این میزان محبوبیت کمک بسزایی کرد تا به جایگاهی که هم اکنون در آن قرار دارد برسد.

با این حال لازم به ذکر است که قیمت لپ تاپ های دل در مقابل قابلیت هایی که ارائه می دهد، مناسب و مقرون به صرفه می باشد و اگر می خواهید همیشه با یک برند تجاری و محبوب همراه باشید توصیه می شود محصولات DELL را نیز یکبار استفاده کنید.

3- LENOVO:
یکی دیگر از برندهای لپ تاپ سازی در جهان، Lenovo است که قیمت آنها در مقایسه با سایر تولید کنندگان کمی بیشتر است.

با این حال لپ تاپ های شرکت Lenovo برای انجام تمام کارهای ایده آل که ممکن است در طول روز هر کداممان انجام دهیم، مناسب هستند و هر قشری می توانند از این لپ تاپ ها به بهترین شیوه ممکن استفاده نمایند.

با این حال برند Lenovo دارای طراحی های فوق العاده ای است که سری یوگا و فلکس دو مورد از طراحی های بی نظیر این برند در سال 2020 هستند.

لازم به ذکر است که این برند چینی جدیدا در حال طراحی و تولید گوشی های هوشمند است که بیشتر به عمر باتری طولانی معروف هستند. اما مدل Lenovo Ideapad، در میان کارمندان یکی از رایج ترین و بهترین لپ تاپ ها است که بسیار قدرتمند هستند.

4- ASUS:
لپ تاپ های ASUS در مقایسه با برندهای بزرگ جهانی بیشتر مقرون به صرفه شناخته می شود و دلیل اصلی این امر را می توان به تولید داخلی مادربرد در شرکت ASUS می باشد. برای مثال کروم بوک ها و مینی بوک ها به عنوان مقرون به صرفه ترین لپ تاپ های این برند می باشند.

با این حال بیشتر سخت افزارهای آنها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و از مهم ترین آنها می توان به نمایشگر HD و درایوهای ذخیره سازی و همچنین مادربردهای باکیفیت اشاره نمود.

این در حالی است که در گذشته برند ASUS حتی در لیست بهترین برندهای دنیا در نظر گرفته نمیشد و اما با گذشت زمان و طراحی های مختلف و استفاده از قطعات منحصر بفرد و خاص توانست به جایگاه 4 در سال 2020 از نظر محبوبیت برسد.

در حال حاضر با جستجویی در بازار می توانید لپ تاپ های میان رده و همچنین کاربردی با قیمت مناسب را خریداری کنید. این در حالی است که حتی دستگاه های مقرون به صرفه آنها نیز عملکرد نسبتا خوبی دارند که نظر هر کاربری را می تواند به خود جلب نماید.

5- HP:
برند HP یکی از قدیمی ترین برندها در لوازم الکتریکی می باشد که این روزها نسبت به سال های قبل محبوبیت خاصی ندارند.

اما سری های خاص این شرکت مانند سری های گیمینگ بسیار محبوب هستند و توسط گیمرها و متخصصین استفاده می شوند. با این وجود به عنوان یک برند تجاری، شرکت HP دارای عملکرد نسبتا بهتری نسبت به Acer و ASUS دارد.

اما یکی از اصلی ترین مشکلات لپ تاپ های HP، باتری های آنها است که عمر نسبتا پائینی دارند و به همین دلیل اکثر کاربران این دسته از لپ تاپ ها را انتخاب نمی کنند.

با این حال طیف لپ تاپ هایی که توسط شرکت HP تولید و طراحی شده اند بسیار زیاد است برای مثال شما با جستجویی در بازار می توانید لپ تاپ های 200 الی 2000 دلاری را مشاهده کنید.

از طرفی دیگر پشتیبانی و خدمات رسانی شرکت HP در کشورهایی اعم از ایالات متحده، کانادا، استرالیا و انگلیس خارق العاده می باشد و اما در کشورهای دیگر این خدمات رسانی کم می باشد.

6- Acer:
لپ تاپ های Acer معمولا بهترین لپ تاپ های ممکن با قیمت بسیار مقرون به صرفه شناخته می شوند و گاهی اوقات بیشتر از آنچه که هزینه میکنید، استفاده خواهید کرد. با این حال کاربرانی که به دنبال لپ تاپ های مناسب با بودجه مقرون به صرفه هستند، بیشتر به دنبال برند Acer می باشند چرا که ساده ترین لپ تاپ آنها از قیمت 150 دلار شروع می شود.

اما در مقابل این گونه تصور نکنید که Acer تنها لپ تاپ های پیش پا افتاده و سطح پایین را تولید می کند.

شرکت Acer یکی از شرکت هایی است که لپ تاپ های منحصر بفرد برای گیمرها و متخصصین با سخت افزار قدرتمند تهیه کرده است که یکی از شرکت های پیشتاز در این زمینه می باشد. با این حال مجموعه Acer بیشتر با مدل Aspire شناخته می شود.

چرا که یکی از محبوب ترین و اصلی ترین مدل های تولید شده این شرکت می باشد. در هر حال Acer یک برند تجاری مناسب لپ تاپ می باشد و ما لپ تاپ های این شرکت را بیشتر به افرادی که بودجه نسببتا پائینتری دارند توصیه می کنیم.

7- MSI:
MSI یکی از برندهای محبوب لپ تاپ است که بیشتر در ارائه لپ تاپ های سطح بالا و قدرتمند معروف است که برای گیمرها نیز از گزینه های موردنظر می باشد که برای خرید آنها باید هزینه نسبتا بالایی کنید و متاسفانه لپ تاپ های مقرون به صرفه و ارزان قیمتی برای کاربران مختلف را ندارد.

با این حال لپ تاپ های MSI معمولا گران قیمت هستند و کیفیت آنها باورنکردنی می باشد چرا که آنها مدام با نوآوری های جدید و قابلیت های شگفت انگیزی همراه هستند که برای گیمرها بسیار محبوب می باشند.

لپ تاپ های MSI برخلاف سایر برندها که به ظرافت و همچنین سبکی اهمیت می دهند، دارا وزن و حجم بیشتری هستند که طبیعتا حمل آنها به دلیل وزن نسبتا زیاد آنها کمی سخت می باشد.

با این حال لپ تاپ های MSI پاسخگو هر برنامه ای هستند و هیچ برنامه ای وجود ندارد که در مقابل این دسته از قابلیت ها ایستادگی نمایند.

با این وجود لازم به ذکر است که بیش از 95 درصد لپ تاپ های MSI دارای کارت گرافیک بسیار پیشرفته و همچنین سخت افزار قدرتمند و جدیدی هستند و نمی توان این برند را با برندهای ساده مقایسه کرد.

8- MICROSOFT:
MICROSOFT یکی از قدیمی ترین برندهای رایانه ای در سطح جهان است که بیشتر با سری سرفیس محبوب هستند.

لپ تاپ های MICROSOFT بسیار کم وزن و همچنین قدرتمند هستند که قیمت آنها نسبتا بالا می باشد. سیستم عاملی که در این لپ تاپ ها استفاده می شوند، ویندوز است که متعلق به شرکت MICROSOFT می باشد.

از طرفی دیگر این لپ تاپ ها بسیار باریک و سبک هستند که پشتیبانی آنها نسبت به برندهای دیگر، بهتر می باشد و از طریق حساب های شبکه اجتماعی آنها می توانید اقدام به پرسش و پاسخ کنید.

لازم به ذکر است که لپ تاپ های MICROSOFT دارای گارانتی خوبی هستند اما ممکن است ارتقاع آنها مسئله مهمی باشد چرا که با ارتقاع آنها، کارت گارانتی باطل و بی ارزش خواهد شد.

همچنین یکی دیگر از قابلیت های این برند، باتری های خاص و قدرتمند آنها است که به مدت زمان زیادی می توانند دوام بیاورند و این یک اصل قابل ستایش در لپ تاپ MICROSOFT می باشد. به همین دلیل لپ تاپ های MICROSOFT به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در جهان شناخته می شوند.

9- TOSHIBA:
لپ تاپ های TOSHIBA به دلیل لپ تاپ های همه منظوره شهرت زیادی دارند و برای استفاده روزمره گزینه ای عالی محسوب می شوند.

این برند یکی از برندهای عرضه کننده لپ تاپ های ارزان قیمت و مقرون به صرفه است که بیشتر برای کاربران ساده و عادی توصیه می شود و اما کاربرانی که کارهای متعددی اعم از طراحی، اتوکد و.. را تصمیم به اجرا دارند، توصیه می شود تصمیم خود را تغییر دهند.

شرکت TOSHIBA نیز همانند سایر شرکت ها از گذشته تا به امروز پیشرفت زیادی کرده اند. برای مثال در گذشته بزرگ ترین مشکل لپ تاپ های TOSHIBA بیشتر در صفحه کلید بود که خوشبختانه در نسل های جدید دیگر شاهد چنین مشکلی نیستیم.

همچنین اگر به دنبال لپ تاپ های با دوام بالا هستید ما لپ تاپ های توشیبا را به شما معرفی میکنیم. همچنین اگر تصمیم به خرید کروم بوک دارید، توصیه ای که ما برای شما داریم این است حتما محصولات کروم بوک شرکت TOSHIBA را نیز در گوگل مشاهده کنید.

10- SAMSUNG:
برند سامسونگ، یکی از معتبرترین و محبوب ترین برندها در زمینه لوازم الکترونیک در سطح جهانی است که دارای مراکز خدماتی متعددی می باشد.

با این وجود وقتی نوبت به لپ تاپ می رسد، آنها مشتریان زیادی ندارند و بیشتر کاربران گزارشاتی را در ضعف دوام باتری و طراحی کلاسیک داده اند که برای هر یک از ما جالب نیست. با این وجود در نسل های جدید این مشکل توسط مجموعه سامسونگ برطرف شده است.

از طرفی دیگر گارانتی لپ تاپ های سامسونگ به دلیل هزینه های حمل و نقل که شما باید بپردازید، ضعیف هستند و آنها لپ تاپ های بروزرسانی شده را قبول نمی کنند و این یک نکته منفی دیگر است.

با این حال اگر سامسونگ در زمینه تبلت و گوشی هوشمند یکی از برترین ها باش، اما در زمینه لپ تاپ عملکرد ضعیفی داشته است و توصیه نمی شود.

اما اگر SAMSUNG تصمیم به افزاریش فروش محصولات خود دارد، باید مدل های بیشتری را رونمایی و طراحی کند تا دست مخاطبان خود را در این زمینه باز کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>