اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

برندهای نام آشنایی هستند که طراحی مبلمان لوکس را به اوج رسانده اند و تعریف جدیدی از شکوه و آراستگی در خانه ارائه می کنند.

برترین_مبلمان

از طرح های قدیمی تا مدرن، کلاسیک، یا چرمی، از مرغوب ترین چوب ها بهترین جنس و طرح پارچه ها، مجموعه ای فراهم آورده اند که سال های سال است رضایت طرفداران و خریداران را در چهار گوشه دنیا تامین می کنند و جایگاه خود را در میان ده برند برتر مبلمان فاخر و با شکوه حفظ کرده اند.

برند بوکا دو لوبو (boca do lobo):
انتخاب اول سایت اروپایی HOME DÉCOR IDEA است. قیمت مبلمانش سر به فلک می زند اما کاملا منحصر به فرد و بی نظیر است.

بوکو دو لوبو تلاش می کند به کمک کارکنانش که شیفته کار خود هستند، از تجربه های هیجان انگیز حمایت کند و قطعات زیبا و بسیار خلاقانه ای تولید کند که از صنایع دستی کشور پرتغال به شمار می آید.تولیدات این برند بسیار خاص و منحصر به فرد است و از بهترین انتخاب ها برای علاقه مندان به دکوراسیون لوکس.

اسنشال هوم:
اسنشال هوم (Essential Home) برند طراحی با نیم قرن سابقه است که به روز شده است. با لمس تولیدات این برند، می توان به سفر زمان رفت و با یاد ایام گذشته لبخند بر لب ها آورد.

دعوت به یک نوشیدنی و غرق شدن در رویا تنها چیزی است که با دیدن مبلمان اسنشال هوم به ذهن می رسد. مبلمان لوکس این برند کم نظیر است.

دیلایت فول:
روشنایی های دیلایت فول (Delightfull) تجسم احساساتی قوی و برجسته است که در همه جزییات به چشم می خورد. طراحان دیلایت فول با دست های خود عشق می آفرینند و شاهکارهای بی مانندی خلق می کنند.

کوکت:
آداب دانی کوکت (koket) سرمست کننده است. کار هایش را استادان صنعتکار و جواهر سازانی می سازند که هیچ ویژگی و جزییاتی از نگاه تیزبین شان دور نمی ماند.

طراحان اصلی کوکت گروهی از هنرمندان استثنایی و طراحان کارآزموده تولید هستند. این برند یک کلکسیون، شبکه ای از طراحان منتخب داخلی و فروشگاه های خرده فروشی لوکس در سراسر دنیا دارد.

برابو:
برابو (Brabbu) برندی است که برای زندگی سبکی جدی طراحی می کند، اشتیاق، قدرت و استقامت را با خود به زندگی شهری می آورد.

برابو انواع متنوعی از مبلمان، ویترین، رویه دوزی، روشنایی، قالیچه، تولیدات هنری و لوازم فرعی را طراحی و تولید می کند که مناسب دکوراسیون لوکس است و راوی قصه هایی از دنیا و طبیعت است.

توماس بلیک مور:
آباژورهای مطلای فرانسوی توماس بلیک مور (Thomas Blakemore) با طرح های سنتی و کلاسیک، چراغ های مرمرین، نورتاب هایی از سنگ لاجورد، مرمر سبز، برنز آب کاری شده با طلای بیست و چهار عیار همراه با کلاهک های دست ساز ابریشمی، تولید می شود. این چراغ های گران قیمت و شگفت انگیز برای هتل های پنج ستاره مناسب اند و خانه های میلیون دلاری.

بنتلی هوم:
کلکسیون خاص مبلمان و وسایل خانه بنتلی هوم (Bentely Home) آمیزه ایی از کار استادانه، طراحی دقیق و مواد درجه یک است و از پیشتازان مهم مبلمان در اروپا است.

آنا کاسا اینتریورز:
آنا کاسا اینتریورز (Anna Casa Interiors) نقطه اوج طراحی برای سبک زندگی مجلل در چهار گوشه دنیاست. اخیرا نمایشگاه مِی فر (Mayfair) اولین نمایشگاه اصلی و کم نظیر این برند را در لندن افتتاح کرده است.

فندی کاسا:
هیچ جا مثل خانه نیست. از 1989، فندی کاسا (Fendi Casa) مبلمان و اشیایی با طرح استثنایی و معتبر ابداع کرده است و حال و هوایی خاص به خانه های سراسر دنیا می بخشد. طرح های سنتی اش اصلا بوی کهنگی نمی دهد و نوآوری هایش فوق العاده است، مجموعه ای از مبلمان لوکس و خلاقانه.

باکستر:
و بالاخره باکستر (Baxter) که در طراحی هایش شیوه ای شگفت انگیز و امروزی دارد. باکستر با تعدادی از بهترین طراحان ایتالیایی کار می کند که نگرشی مدرن به سبک کلاسیک دارند و سبک کار خود را در طراحی مدرن کاناپه سنتی چسترمون به رخ می کشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>