اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

با 10 شرکت برتر مبلمان اداری در ایران آشنا شوید یکی از مهم ترین وسایل مورد استفاده در هر اداره، سازمان و نهادی مبلمان اداری است.

صندلی_اداری

نه تنها مبلمان اداری مورد استفاده کارمندان بوده و ساعات زیادی را پشت میز یا روی صندلی های خود طی می کنند، بلکه برای انتظار یا جهت مراجعه برای خرید یا کارهای اداری مورد استفاده مشتریان یا ارباب رجوع نیز خواهد بود.

بنابراین، با توجه به اینکه در ادارات و سازمان ها از صندلی، میز، کمد و… به صورت مستمر استفاده می شود، در مبلمان اداری خصوصیات مهمی همچون ظاهر زیبا، کیفیت ساخت عالی، عمر بالا، گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش و… از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. خصوصیاتی که تنها در شرکت های برتر مبلمان اداری شاهدش خواهید بود.

در این مطلب تصمیم داریم تا شما را با شرکت هایی که ارائه دهنده بهترین مبلمان اداری در ایران هستند آشنا کنیم. این فهرست حاوی 10 شرکت معتبر و بزرگ که عرضه کننده مبلمان برتر اداری هستند می باشد، که شاید همین حالا اسم بعضی از آنها به گوشتان خورده باشد.

شرکت برتر مبلمان اداری نیلپر:
شاید یکی از نام آشنا ترین شرکت های مبلمان اداری، شرکت نیلپر باشد. فعالیت این شرکت از سال 1371 و با ورود گسترده دستگاه های کامپیوتر به ایران آغاز شد. این شرکت کار خود را از یک زیرزمین 120 متری شروع کرد، اما حالا دارای کارخانه ای وسیع، مجهز و مدرن به مساحت 40 هزار متر مربع در شهرک صنعتی پرند است!

برقراری سیستم جامع طراحی محصول و در نظر گرفتن کلیه نیازمندی های مشتریان، به برتری چشمگیر کیفیت کاربری محصولات نیلپر منجر شده است. محصولاتی که حالا از بازار اداری فراتر رفته و به بازار محصولات آموزشی، رستورانی و خانگی هم راه یافته است!

شرکت برتر مبلمان اداری جلیس:
جلیس فعالیت خود را از سال 1353 شمسی آغاز کرد! در حال حاضر، در فضایی به وسعت 15 هزار متر مربع و با بهره گیری از پیشرفته ترین فن آوری و دانش روز دنیا در زمینه طراحی و ساخت مبلمان اداری فعالیت می کند.

محصولات اداری جلیس شامل انواع میزهای اداری، فایل، کتابخانه، میزهای کنفرانس، پارتیشن بوده، و مبلمان خانگی اش هم شامل میزهای تلویزیون و سرویس های خواب می باشد.

جلیس کیفیت را در بکار گیری مواد اولیه دارای استانداردهای جهانی، کنترل های دقیق کیفی در ایستگاههای تولیدی و سیستم تولید با دانش روز، همراه با نگرش حفظ محیط زیست را همواره خط مشی خویش قرار داده است.

3. ساجیران:
شرکت ساجیران بابیش از 25 سال سابقه در زمینه طراحی و تولید مبلمان و پارتیشن اداری، تلاش می کند با تلفیق هنر، دانش و تکنولوژی محیطی زیبا و پرنشاط را درشرکت ها و سازمان های اداری ایجاد کند.

ساجیران در فضای تولیدی به مساحت 8 هزار متر مربع، فضای نمایشگاهی به وسعت 850 متر مربع، و با استفاده از ماشین آلات مدرن خارجی تلاش می کند تا هر آنچه مورد نیازی فضاهای اداری می باشد را با کیفیتی بالا به بازار مبلمان اداری عرضه کند.

انواع مبلمان اداری که در سبد محصولات ساجیران جای دارد، شامل میزهای مدیریتی، کارشناسی، ورک استیشن، کنفرانس، کمد، کتابخانه، دراور و همچنین انواع مبل و صندلی اداری است. همچنین این شرکت، جزو یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع پارتیشن های اداری هم می باشد.

4. هلگر:
هلگر نیز یکی دیگر از شرکت های برتر مبلمان اداری است، که در میان رقبای خود، توجه ویژه ای به زیبایی دارد! برند هلگر حدود 5 سال است که روانه بازار شده، اما این مارک تجاری زیر مجموعه گروه شرکت های مهندسی خور است که صاحب بیش از 30 سال تجربه در صنعت مبلمان اداری است.

محصولات هلگر آمیزه ای از مدرنیته، زیبایی و کیفیت هستند و تلاش شده تا در مقایسه با نمونه های خارجی با قیمت مناسب تری در بازار ارائه شوند. در حال حاضر بیش از 100 نوع محصول در انواع مبلمان اداری و همچنین خانگی توسط برند هلگر عرضه می شود.

5. نظری:
شرکت نظری فعالیت خود را در سال 1338 و با تولید انواع تخت، جالباسی، گهواره و صندلی آغاز نمود. اما در حال حاضر سبد محصولات این برند معتبر و سرشناس، به انواع نیمکت، میز، و صندلی (اعم از آموزشی، انتظار، رستورانی، چند منظوره، تمام پلاستیک و همچنین صندلی استادیومی) در طرح ها، اندازه ها و رنگ های متنوع گسترش یافته است.

6. فیلپا:
فیلپا مجموعه ای است که به عنوان اولین تولید کننده مبلمان مدولار در ایران شناخته می شود! طراحی هوشمند و مدولار مبلمان اداری فیلپا در کنار کیفیت بالا و با دوام، با امکان ایجاد تنوع در چیدمان، تجربه متفاوتی را برای شما خلق می کنند.

تمام قطعات استفاده شده برای ساخت مبلمان فیلپا با دقت و وسواس، و با استفاده از مواد اولیه متنوعی مانند چرم، چوب، فلز، آلومینیوم، شیشه، فیبر و… طراحی می شوند که قدرت انتخاب شما را افزایش می دهد.

7. راد سیستم:
شرکت راد سیستم که جزو ده شرکت برتر مبلمان اداری و جزو موفق ترین های این صنعت است، فعالیت خود را از سال 1327 آغاز کرد. باید بدانید که در محصولات راد سیستم، دوام چرخ های گردان، استحکام پایه، استحکام پشتی، پایداری به سمت جلو و تمام قسمت های مختلف صندلی تحت آزمون های سنجش دوام و استحکام قرار می گیرند.

سیستم مدیریت کیفیت، شرکت راد سیستم را مبتنی بر استاندارد ISO9001:2008 در دامنه ی کاربرد، طراحی و تولید صندلی های اداری، مورد ممیزی مراقبتی قرار داده است. ضمنا لازم به ذکر است که شرکت راد سیستم تنها نماینده ی انحصاری شرکت استابیلوس در تولید جک های گازی در ایران می باشد.

8. اروند:
گروه صنعتی اروند فعالیت خود را در سال 1338 و با تولید انواع صندلی های اداری آغاز نمود. این شرکت که اکنون نامش در میان شرکت های برتر مبلمان اداری در ایران می درخشد، موفق شده تا هفت سال پیاپی، نشان برترین کیفیت را از اتحادیه صادر کنندگان مبلمان اداری دریافت نماید!

صندلی های مدیریتی، کارشناسی، انتظار، کنفرانس و ویزیتوری، اپراتوری و کامپیوتر، اجتماعات، آموزشی، مبلمان راحتی، مبلمان انتظار، مبلمان مدیریت، آمفی تئاتر، صندلی سینما و صندلی های ورزشی جزو محصولاتی است که توسط برند معتبر اروند عرضه می گردد.

9. لیوتاب:
شرکت لیو در سال 1384 فعالیت خودش را در زمینه تولید مبلمان اداری آغاز کرد و هم اکنون بیش از 15 سال است که جزو بهترین مبلمان اداری در ایران به حساب می آید. این مجموعه با الگوبرداری از شرکت های مطرح دنیا، همواره تلاش کرده است که محصولات خود را بر اساس استانداردهای بین المللی طراحی و تولید کند.

صندلی های مدیریتی، کارشناسی، کنفرانسی، انتظار، آموزشی، اپراتوری، رستورانی، چهارپایه، مبل و جلو مبلی اداری و همچنین کازوی جزو محصولاتی است که در حال حاضر لیو به بازار مبلمان اداری عرضه می کند.

10. فرامین:
شرکت فرامین فعالیت خود را در سال 1383 و با واردات مبلمان اداری و منزل آغاز نمود. سپس در سال 1389 به جهت تولید مبلمان اداری کارخانه خود را تأسیس کرد.

این شرکت در حال حاضر در فضایی به وسعت ده هزار متر مربع با بهره گیری از پیشرفته ترین فناوری و ماشین آلات در طراحی و تولید مبلمان اداری در حال فعالیت می باشد.

از محصولات فرامین نیز می توان به مبلمان و صندلی های کارگروهی، کارمندی، کتابخانه، کنفرانس و همچنین جلومبلی اشاره کرد.

زمانی که می خواهید یک سازمان یا شرکت را به مبلمان اداری تجهیز کنید، باید به محیط و فضای اداره توجه ویژه ای داشته باشید و متناسب با طراحی داخلی مجموعه خود مبلمان را خریداری کنید. همچنین با توجه به نوع فعالیت شما و نوع مراجعینی که دارید، نوع مبلمان، طراحی، رنگ بندی و تقریبا تمام جزئیات می تواند دستخوش تغییر واقع شود.

برای اینکه مبلمان، صندلی یا میزهای اداری در کنار زیبایی و راحتی شان، کاربردی هم بوده و استانداردهای ارگونومیک در آنها رعایت شده باشد، باید به خصوصیاتشان توجه ویژه ای داشته باشید.

به یاد داشته باشید از آنجایی که شما و کارمندان شما ساعت های زیادی را بر روی صندلی یا مبلمان اداری و پشت میز نشسته اید، اهمیت به سلامتی بندتان نیز جزو اولویت هاست.

از سوی دیگر می توان گفت که موارد متعددی همچون نوع کارکرد صندلی یا میز، انتظارات شما و کارمندانتان، ابعاد اتاقی که قرار است مبلمان در آن جای گیرد، و همچنین نور و رنگ اتاق، در اینکه چه نوع متریالی مناسب مبلمان اداری شماست نیز تأثیر مستقیم دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>