اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


گریس


همه چیز درمورد گریس توتال

برای اینکه همه چیز درمورد گریس توتال بدانید با ما همراه باشید در واقع گریس توتال به عنوان نوعی از روغنهای صنعتی در دستگاه های مختلف صنعتی از جمله دستگاه های مربوط به صنایع غذایی، روانکاری انواع ماشین های صنعتی کاربرد دارد.

گریس های محصولاتی هستند که از نظر کیفیت دارای استاندارد های خاص خود است همچنین گریس ها محصولاتی پرفروش هستند و استفاده زیادی از آنها می شود به طور کلی به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند اما اصلی ترین دسته بندی گریس ها گریس های نسوز هستند

جناب مرسی یر بنیان گذار شرکت فرانسوی نفتی و گاز توتال است که در سطح جهانی دارای جایگاه چهارم در بین شرکت های نفتی بوده و در بیش از 30 کشور در سر تا سر دنیا شعباتی را احداث کرده اند و به شهرت و محبوبیت بسیاری دست یافته اند.

این شرکت علاوه فعالیت های نفتی نظیر احداث کردن خط های لوله، پالایش نفت خام، پالایش گاز و همچنین با اکتشاف مربوط به این زمینه توانسته است در سطح گسترده ای انواع مواد شیمیایی نظیر گریس توتال، روغن توتال و غیره را در کارخانه هایشان تولید کرده و در سطح بازار بین مشتریان خود عرضه کنند.

گریس و روغن صنعتی توتال به عنوان یک روانکار

در واقع گریس توتال به عنوان نوعی روانکار در دستگاه های مختلف صنعتی از جمله دستگاه های مربوط به صنایع غذایی، روانکاری انواع ماشین های صنعتی کاربرد دارد. ماده اصلی و سازنده گریس توتال روغن معدنی و سنتتیک هست که چیزی حدود 80 درصد گریس را تشکیل داده و مابقی آن یعنی 20 درصد دیگر پایه صابونی آن می باشد.

در واقع شرکت فرانسوی توتال در سال 2002 با نمایندگی خود را در ایران در زمینه تولید انواع روانکارها نظیر گریس، روغن موتور و سایر محصولات بنیان گذاری کرد و در نهایت نمایندگی آن در ایران این برند نام خود را به شرکت تام روانکار تغییر دادند.

محصولات شرکت تام روانکار در ایران توانسته با بیش از 400 نمونه گوناگون روغن، گریس را برای استفاده های مختلفی مانند کشاورزی، مصارف صنعتی و دریایی و همچنین در خودروسازی و مسایل مربوط به این حوزه را تولید کرده و با نام های تجاری متفاوتی از جمله گریس توتال، Renault و غیره در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

دو نمونه از گریس های توتال و کاربردهای آن

یکی از انواع گریس توتال نمونه چند منظوره مدل Multis 3 آن است که برای شرایطی مثل آب و هوای بارانی، هوای خشک و یا حاوی ذرت معلق گرد و غبار مناسب می باشد. کاربرد این نوع گریس در روانکاری لوله ها، انواع خودروهای سواری، چرخ ها، بلبرینگ ها است. مواد تشکیل دهنده آن بدون سرب بوده و در برخورد با آب مقاومت زیادی از خود نشان می دهد.

Multis EP 2 نمونه ای دیگر از گریس توتال چند منظوره است که برای گریس کاری و روان شدن یاتاقان، چرخ دنده ها، شاسی انواع اتومبیل ها، چرخ بلبرینگ ها مناسب می باشد. این مدل نیز مانند Multis 3 برای شرایط آب و هوایی خشک و دارای ذرات گرد و غبار مناسب خواهد بود. از ویژگی های این محصول می توان به میزان چسبندگی مطلوب، افزایش تحمل و مقاومت در برابر دما و فشار بالا، نداشتن سرب، جلوگیری از ایجاد آلودگی های زیست محیطی، پرتاب نشدن گریس به اطراف محدوده کاری اشاره کرد.

روغن توتال و انواع آن

در کنار محصولات فروانی که این برند تولید کرده بجز انواع گریس توتال روغن های این شرکت نیز از مرغوبیت خوبی برخوردار بوده که برای مصارف گوناگون صنعتی به عنوان روانکار دیگر در انواع مختلفی تهیه وتولید شده است که می توان به روغن دنده، کمپرسور، توربین، ترانس و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. مثلا برای ماشین آلاتی بسیار حساس بوده و قیمت آنها بالا است و برای کار کردن با آنها نیاز به دقت و توجه زیادی دارند از روغن کمپرسور برای روانکاریشان استفاده می کنند. خود این روغن ها نیز دسته بندی خاص خود را دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>