اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

روغن صنعتی

این روغن یکی از متداول ترین روانکار ها برای استفاده در صنعت های بزرگ می باشد. با استفاده از روغنهای صنعتی درفش ماندگاری و عمر قطعات سیستم صنعتی خود را افزایش دهید.استفاده از روانکار ها تأثیر بسیاری در افزایش طول عمر تجهیزات و میزان بازدهی یک سیستم کاری دارد. با استفاده از روغن درفش این امر امکان پذیر خواهد شد.

اطلاعات لازم در مورد روغن صنعتی گردشی و هیدرولیک

استفاده و بکارگیری روانکار های صنعتی در تجهیزات و ماشین آلات مختلف می تواند علاوه بر افزایش عمر دستگاه به میزان بازدهی و سود آوری یک سیستم تجاری بیافزاید. دو نوع از روانکار های صنعتی شامل روغن صنعتی گردشی و هیدرولیک می باشد.

این روغن های صنعتی به موجب کاهش اصطکاک بین قطعات اصلی دستگاه و همینطور تسهیل حرکت یاتاقان، چرخ دنده، تسمه و دیگر اجزای مهم تجهیزات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.این که از محصولات کدام برند می بایست استفاده نمود تا هم قیمتی مطلوب داشته باشد، سازگار با محیط زیست و اقلیم بومی بوده و کیفیت مرغوب آن موجب اثر بهتر روند کاری گردد، یکی از مهم ترین مسائل در حوزه استفاده از روغن های روانکار صنعتی می باشد.

پر فروش ترین ها

یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت فیدا گستر اطلس پارس در حوزه روانکار های صنعتی، روغن گردشی و هیدرولیک می باشد، این روغن از ترکیب روغن های پایه معدنی و مواد افزودنی مرغوب ایجاد شده و می تواند به میزان بالایی از فرسودگی، زنگ زدن قطعات، میزان اصطکاک و سرعت نامطلوب تجهیزات بکاهد.

انواع مختلف روغن درفش که با توجه به نوع کیفیت، تناسب ترکیبات موجود و کاربرد آن تعیین می گردد شامل رده های 32، 46، 68، 100، 150، 220، 320 و 460 می باشد.هرکدام از رده های نام برده شده دارای ترکیب و فرمولاسیون خاصی از روغن های صنعتی بوده و به همین علت نوع کاربرد و سطح قیمت آنها متفاوت می باشد.

مزایای استفاده از درفش

در صورت استفاده از روغن در صنعت های بزرگ و تجهیزات مکانیکی می توان از مزایای بسیار و گسترده زیر بهره مند گشت:

  • قیمت مطلوب و مناسبی دارد
  • عمر قطعات مختلف اعم از زنجیر، یاتاقان، تسمه، موتور پمپ، بلبرینگ، چرخ دنده و روبلرینگ و.. را افزایش خواهد داد
  • کیفیت حرکت و سرعت حرکت قطعات موجود افزایش خواهد یافت
  • مقاومت قطعات را در برابر حرارت بالا و اکسیداسیون موجود بالا می برد
  • قطعات را در برابر خوردگی و زنگ زدگی محافظت می کند
  • ضد کف است
  • میزان بازدهی و راندمان کلی سیستم های موجود صنعتی را افزایش خواهد داد
  • سازگار با محیط زیست است

کاربرد روغن صنعتی

درفش صنعتی با توجه به میزان کیفیت و ترکیب تناسبی که از مواد اولیه و مواد افزودنی در آن به کار رفته کاربرد وسیعی داشته و می تواند با توجه به این نکات در بخش های مهم صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد. از جمله مهم ترین کاربرد های روغن درفش در صنعت موارد مهم زیر می باشد:

  • روانکاری قطعات فلزی همچون چرخ دنده، زنجیر، یاتاقان، تسمه موتور پمپ
  • استفاده در ماشین آلات نساجی و قطعات مربوط به آن
  • سیستم های هیدرولیک پرس
  • ماشین آلات و تجهیزات صنعتی
  • استفاده در خودرو های سبک و سنگین

با استفاده از این روغن روانکاری بهینه ماشین آلات و قطعات صنعتی انجام شده و بدین ترتیب افراد می توانند عمر و ماندگاری لوازم الکترومکانیکی خود را افزایش دهند. خرید روغن درفش از فروشگاه ها و مراکز معتبر عرضه کننده روغن هیدرولیک و گردشی امکان پذیر می باشد.

قیمت روغن صنعتی بر اساس حجم، رده و فرمولاسیون محصول، کیفیت و کاربرد ان تعیین می گردد، شما می توانید برای آگاهی از بهترین نوع محصولات روانکار درفش به مراکز معتبر تولید، فروش و عرضه این محصول مراجعه نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>