اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


روغن صنعتی


برترین روغن موتور در جهان

شرکت شل که با نام تجاری Shell (به معنی صدف) شناخته می شود یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید روغن شل در جهان است این شرکت برترین روغن موتور در جهان بوده و در زمینه تولید روغن شل به صورت اختصاصی عمل می کند؛ وبرترین روغن موتور در جهان را دارد.

روغن موتور ها اصولاً به عمل کرد بهتر ماشین کمک می کند و استفاده از آن ها در طولانی مدت جزو واجبات است زیرا موتور مانند بلبرینگ و یا حتی زنجیر صنعتی نیاز به یک روغن صنعتی دارد تا بتواند با آن عملکرد خود را بهبود بخشد.روغن موتور نیز مانند گریس ها در انواع و برندهای مختلف در بازار وجود دارد که هر یک از آن ها ویژگی خاصی دارند مانند گریس توتال که جز بهترین برند ها در بازار محسوب می شود.

معرفی شرکت شل

قبل از این که در مورد روغن شل مطالبی را برای شما بیان کنیم اجازه دهید به معرفی شرکت تولید کننده این برند روغن یعنی شرکت شل بپردازیم. می توان به جرات گفت که شرکت شل بزرگ ترین شرکت نفتی و گازی جهان به شمار می رود.شرکتی که بیشتر در زمینه استخراج و فرآوری نفت و گاز فعالیت می کند.

این شرکت که یک شرکت آمریکایی به شمار می رود اما دارای ریشه ای هلندی - انگلیسی می باشد، محصولات تولیدیش در اکثر کشور های جهان حتی کشور خودمان ایران مورد استفاده قرار می گیرد.محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار بوده و آخرین استاندارد های جهانی را دارد. دفتر مرکزی این شرکت در تگزاس آمریکا واقع شده است. این شرکت در حدود 24000 کارمند دارد. شرکت شل در کل جهان چیزی بیش از 25000 پمپ بنزین دارد.

شرکت شل در زمینه محصولات نفتی در کل جهان زبان زد است. این شرکت مجموعه ی وسیعی از محصولات نفتی را تولید می کند. یکی از محصولاتی که به صورت اختصاصی توسط این شرکت تولید می شود انواع روان کننده ها و انواع روغن ها در برند شل هست.

روغن شل دارای استاندارد انجمن مهندسی خودرو (SAE) است. انواع روغن های شل که در شرکت شل تولید می شوند شامل روغن موتور شل، روغن گیربکس شل، روغن کمپرسور شل، روغن توربین شل و … می باشند که در ادامه در مورد هرکدام از این روغن موتورهای شل توضیحات مختصری خواهیم داد, پس با ما همراه باشید.

همه چیز در مورد روغن موتور شل

همان طور که می دانید روغن موتور خوب روغن موتوری است که از گرانروی خوبی برخوردار بوده و ضریب اصطکاک کمتری داشته باشد. روغن خوب باعث می شود که بخش های مختلف قطعات موتور روان کار کنند. روغن موتور شل تمام قابلیت های لازم برای کارایی بهتر قطعات موتور شما را دارد. روغن موتور شل دارای کیفیت بالایی است و امروزه در بین روغن موتور های تولیدی در جهان، توانسته است رتبه برتر را به خود اختصاص دهد.

این موضوع را می توان از استفاده زیاد مردم سراسر جهان از روغن موتور شل پی برد. روغن موتور شل دارای تنوع زیادی هست و با موتور های گوناگونی سازگاری کامل دارد. از روغن موتورهای شل که برای موتور های بنزینی گرفته تا دیزلی همه ی این روغن موتور ها سازگاری کاملی با نوع موتور های مربوط به خود دارند. استفاده از روغن موتور شل در افزایش طول عمر و کارایی موتور ها تأثیر به سزایی می گذارد.انواع روغن موتور های شل عبارت اند از:

  • روغن موتور بنزینی شل RIMULA R4 15W-40
  • روغن موتور بنزینی شل HELIX ULTRA 5W-40
  • روغن موتور شل Shell-Putz-Premium-HO-68

اطلاعاتی درباره ی روغن گیربکس شل

این شرکت برای گیربکس ها نیز روغن های خاص خودشان را تولید می کند، روغن دنده های تولیدی این شرکت برای گیربکس های خودکار و دستی دارای کیفیت بالایی بوده که باعث افزایش راندمان کاری و کارایی گیربکس ها می شود. انواع روغن گیربکس های شل به شرح زیر می باشند:

  • روغن گیربکس شل امالا Shell Omala
  • روغن گیربکس شل تی ولا (Shell Tivela).

روغن کمپرسور شل

روغن کمپرسور شل دارای کاربرد های متنوع و گوناگونی در میان کارخانجات بزرگ و کوچک است و به عنوان روغنهای صنعتی شناخته می شود؛ که با طبیعت و همچنین با قطعات مختلف سازگاری زیادی دارند و به طول عمر آن ها می افزایند. تعدادی از روغن کمپرسور شل عبارت اند از:

  • روغن کمپرسور شل کرنا (shell Corena)
  • روغن کمپرسور شل کلاوس (shell Clavus)
  • روغن کمپرسور شل مادرلا (shell Madrela)

روغن توربین شل

از آنجایی که هرکدام از توربین ها برای کارایی بهتر از روغن های خاصی استفاده می کنند شرکت شل یکی از پیشگامان تولید روغن توربین باکیفیت بالا است که کارایی و بازدهی تجهیزات و ماشین آلات صنعتی را بالا می برد. از معروف ترین روغن توربین های تولیدی شرکت شل روغن توربین شل تور بو (Shell Turbo) هست. این روغن توربین دارای خاصیت آب گریزی و ضدزنگی است و به عنوان بهترین نوع روغن توربین در کل جهان شناخته می شود.

دیگر اطلاعات مهم درباره ی بهترین روغن موتور

روغن موتور ها را بر اساس ویژگی های خاصی که دارند طبقه بندی می کنند و گاهی روغن موتور ها نیز مانند دیگر محصولات محصولات روغن صنعتی و یا گریس نسوز دارای ویژگی های متفاوتی می باشند.
اما می توان گفت که روغن موتور نیز مانند روغن صنعتی ها دارای ویژگی های یکسانی است به همین دلیل است که قیمت روغن صنعتی با روغن موتور تقریباً در یک رنج قیمت هستند.روغن صنعتی بهران از جمله برند های تولید کننده روغن صنعتی است که در بیشتر زمینه های روانکارها فعالیت می کند و دارای محصولات صنعتی متنوعی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>