اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گریس

گریس TOTAL EP2 یکی از بهترین محصولات روانکار شرکت توتال می باشد. TOTAL EP2دارای استفاده های بسیار زیادی در صنایع می باشد.گریس یکی از انواع روان کننده ها است.به علت قیمت و نوع استفاده از آن دارای کاربرد های زیادی است.

در قسمت های مختلفی از وسایل که به روان کاری نیاز دارند، گریس به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد.یکی از بهترین نوع این مواد total ep2 می باشد.برای آشنایی با total ep2 می توانید با ما همراه باشید و در متن زیر اطلاعات مورد نیاز خود از این محصول رابه دست آورید.

شرکت TOTAL EP2یا همان شرکت توتال در بین چند کشور برتر نفتی جهان قرار دارد.محصولات نفتی و روغنی بسیار زیادی را با این برند تولید و روانه بازارهای مختلف جهان می نماید.شرکت توتال بعد از جنگ جهانی اول و در سال 1924 در فرانسه شروع به کار نمود.این شرکت توسط دولت فرانسه و بخش خصوصی آن کشور اداره می شود.به چندین اسم تاکنون تغییر نام داده است.

در حال حاضر به نام شرکت توتال فرانسه در دنیا دارای اعتبار بسیار زیادی می باشد.شرکت توتال محصولات بسیار متنوع و زیادی را در زمینه گریس ها و روغنهای صنعتی تولید می کند.یکی از مرغوب ترین آن ها گریس می باشد.البته تمامی روغن صنعتی این شرکت با کیفیت و دارای طرفداران بسیار زیادی است.ولی total ep2 یکی از بهترین آن ها می باشد.

موارد استفاده گریس total ep2

  • total ep2 در زمینه های بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • با کمترین ایراد و یا مشکلی به بهترین نحو ممکن کارایی خود را نشان می دهد.
  • استفاده از گریس دارای تنوع زیادی است که تعدادی از آن ها را اشاره می کنیم.

از موارد استفاده از گریس total می توان به گریس کاری انواع زیر اشاره کرد:

  • انواع بلبرینگ ها
  • انواع لولاها
  • گریس کاری شاسی انواع خودرو ها
  • ابزارآلات مختلف در صنایع سبک و سنگین
  • گریس کاری خودرو های حمل و نقل
  • جاده سازی
  • و هزاران استفاده دیگر

نحوه عرضه گریس

در بسته بندی ها و اندازه های مختلفی تولید و در دسترس برای استفاده قرار می گیرند.از قوطی های کوچک تا دبه های بیست لیتری و یا بشکه های دویست لیتری نیز از دیگر بسته بندی های گریس توتال برای عرضه به بازار می باشد.

خصوصیات گریس

به علت های زیادی دارای خواص متعدد می باشد.توانایی های زیادی برای به کار گیری و استفاده در فضاهای مختلف دارد.گریس توتال با توجه به استاندارد های جهانی و حتی بالاتر ساخته و تولید می شوند.برای همین نیز دارای مقاومت زیادی در برابر انواع فشارها مخصوصا فشارهای سطح بالا می باشند.در دماهای زیاد نیز گریس دارای ماندگاری و پایداری خوبی است و به راحتی می تواند در اختلاف های دمایی مختلف کارکرد خود را نشان دهد.

گریس total ep2 چه ویژگی هایی دارد ؟

این محصول دارای ویژگی های زیادی است که در صنعت های مختلف بسیار کاربرد دارد این محصول جزء برندهای بسیار معروف و معتبر مانند دیگر برندها است.محصولات دیگر برند گریس توتال ویژگی هایی دارد که باعث شده استفاده آن ها در صنعت باعث افزایش طول عمر قطعاتی مثل بلبرینگ صنعتی و یا قطعاتی مثل زنجیر صنعتی شود.

گریس نسوز از جمله محصولاتی است که این برند دارا می باشد و با استفاده از آن می توانید استفاده های زیادی از این محصول داشته باشید.این محصول مانند محصولاتی مثل روغن صنعتی عمل کرده و بر روی قطعات دستگاه میشیند و باعث عملکرد بهتر آن ها می شود.قیمت این محصول نیز مانند قیمت روغن صنعتی بستگی به ویژگی ها و کارایی های آن دارد و برندی که این محصول را به بازار عرضه می کند.این محصول فرمولاسیون خواصی دارد که تأثیر زیادی بر روی سلامت دستگاه می گذارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>