اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


روغن صنعتی


روغن صنعتی چیست؟

روغن نفتی حاوی روغن های گیاهی، بهمراه مواد افزودنی و همچنین آنتی اکسیدان کننده، ضخیم کننده می باشد، با در نظر گرفتن بهبود کیفیت عملکرد، برای استفاده در صنایع و ماشین آلات (ماشین آلات، ابزار و غیره) قرار می گیرد.در سال های اخیر طیف وسیعی از روغن های صنعتی، به ویژه روغن های مصنوعی ( سیلیکون، پلی استر و فلورو هیدروکربن) با برندهای جدید وارد بازار جهانی شده است.

روغن های صنعتی بر اساس ویسکوزیته

روغن های صنعتی سبک با ویسکوزیته 10-5 Centistokes

تحت دمای عملیاتی 25 تا 50 درجه سانتیگراد برای روانکاری ماشین های پرسرعت و کم بار استفاده می شوند.این گروه از روانکار های صنعتی شامل روغن های L (velosit) و T (benzinatum) می باشند و برای روانکاری فریم های ریسندگی و مضاعف در صنعت نساجی، برای اسپیندل های تراشکاری فلزی و موتورهای پر سرعت با قدرت کم استفاده می شوند.

روغن های صنعتی متوسط با ویسکوزیته 50-10 Centistokes

تحت دمای عملیاتی 30 تا 50 درجه سانتیگراد برای روانکاری ماشین آلات با سرعت متوسط و بار متوسط استفاده می شوند.این گروه از روانکاریهای صنعتی شامل روغن های روان کننده اسپیندل و دستگاه، روغن جداکننده T می باشند. این روغن های صنعتی متوسط در درجه اول برای روانکاری یاتاقان در موتورهای الکتریکی کم مصرف و سیستم های هیدرولیک ماشین آلات فلزی و همچنین برنامه های صنعتی ( صنعت سبک، فلزکاری و غیره) استفاده می شوند.

روغن های صنعتی سنگین با ویسکوزیته 30-10 Centistokes

تحت دمای عملیاتی 100 درجه سانتیگراد و نقاط ریختگی زیاد، برای روانکاری تجهیزات صنعتی با سرعت کم و تحت بارهای سنگین و همچنین برای روانکاری تجهیزات جعل و پرس و تجهیزات دنده ای و کرم کاربرد دارند.

روغن ماشین ابزار با ویسکوزیته بالا 20-10 Centistokes

تحت دمای عملیاتی 50 درجه سانتیگراد و نقاط ریختگی پایین تا 70 درجه سانتیگراد برای روانکاری و اندازه گیری دستگاه ها استفاده می شوند.

روغن توربین با ویسکوزیته 50-20 Centistokes

تحت دمای عملیاتی 50 درجه سانتیگراد و کمترین دما تا -15 درجه سانتیگراد حاوی آنتی اکسیدان برای روانکاری یاتاقان ها و قطعات جانبی در آب و توربین های بخار کاربرد دارند.

روغن گردشی با ویسکوزیته بالا 20-10 Centistokes

تحت دمای عملیاتی نقطه فلاش بالا 210-270 درجه سانتیگراد برای روانکاری کمپرسورهای برگشتی، چرخشی و دمنده استفاده می شوند.همچنین برای روانکاری کمپرسور دستگاه های برودتی کاربرد دارند.

روغن هیدرولیک و کمک فنر

روغن های هیدورلیک گروه خاصی از روانکارهای صنعتی می باشند که برای روانکاری در سیستم های مختلف هیدورلیکی مانند سیستم ترمز وسایل تقلیه موتوری و درایوهای هیدورلیک ماشین آلات استفاده می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>