اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سم فریکول یک حلزون کش انتخابی است که برای کنترل دراز مدت حلزون و راب در مزارع و گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

فریکول

این سم حاوی برخی از ترکیبات معدنی است که می تواند به رشد گیاهان نیز کمک کند. این سم به شکل پلت های 3 میلی متری سبز رنگ عرضه می شود و ماده موثره آن فسفات آهن 1% است.

حلزون ها یکی از آفاتی هستند که در صورت عدم کنترل آسیب فراوانی به محصولات کشاورزی و همچنین درختان میوه می رسانند.

حلزون ها نه تنها برای محصولاتی مانند کاهو و کلم و به طورکلی محصولات جالیزی خطرناک هستند بلکه با تغذیه از پوست میوه ها موجب زخمی شدن آنها شده و ماندگاری میوه ها را کاهش می دهند.

به منظور کنترل این آفات سموم زیادی تولید و به بازار عرضه شده است که سم فریکول یکی از آنهاست. فریکول یک سم ارگانیک به حساب می آید و برای سایر موجودات و محیط زیست بی خطر است.

قیمت خرید و فروش سم فریکول:
این سم در بسته بندی هایی با وزن متفاوت عرضه می شود و به همین دلیل قیمت سم حلزون به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. شما می توانید این سم را از فروشگاه ها کشاورزی سراسر کشور تهیه نمایید.

مکانیسم سم حلزون کش فریکول:
همانطور که گفتیم فریکول یک سم ارگانیک محسوب می شود و مکانیسم اثر آن با سموم شیمیایی مانند سم حلزون کش متالدهاید متفاوت است.

این سم با اختلال در دستگاه گوارش و اثرات ضد تغذیه ای انواع حلزون و راب ها را در مزرعه و گلخانه طی مدت 3 الی 6 روز از بین می برد.

حلزون ها و راب ها با مصرف طعمه مسموم حلزون کش فریکول تغذیه از گیاهان را به سرعت متوقف کرده و پس از مسمومیت به زیر خاک پناه برده و پس از چند روز می میرند.

از این رو با استفاده از این سم دیگر شاهد حضور حلزون و راب های زنده و حتی لاشه آنها در مزرعه و باغ ها نخواهید بود.

کاربردهای سم فریکول:
این سم را می توانید برای کنترل گروهای مختلف نرم تنان که بیشتر در گلخانه ها و مناطق گرم و مرطوب زندگی می کنند، مورد استفاده قرار دهید. گونه هایی از نرم تنان که با فریکول قابل کنترل هستند شامل موارد زیر است:

حلزون های قهوه ای که همه ما با صدف های درشت و قهوه ای رنگی که دارند آنها را می شناسیم. این حلزون ها عامل اصلی خسارت به باغ های مرکبات و درختان زینتی در فصول بهار و پاییز هستند.

راب های گلخانه ای که نرم تنان بدون صدفی هستند که طول بدن آنها به 30 تا 40 میلی متر می رسد و در تمام فصول سال در گلخانه ها مشاهده می شوند.

نوع دیگری از این آفات راب خانگی است که حداکثر طول آن ها 100 میلی متر است و در گلخانه ها و باغچه ها قابل مشاهده هستند.

سم حلزون کش فریکول را می توانید برای باغ های مرکبات، گلخانه های زینتی و مزارع کاهو و هر جایی که حلزون و لیسه ها باعث آزار و خسارت هستند مورد استفاده قرار دهید.

مقدار و نحوه مصرف سم فریکول:
برای استفاده از طعمه حلزون کش فریکول کافی است 2 تا 5 گرم از آن را در هر متر مربع به صورت دایره وار و یکنواخت در اطراف گیاهان پخش کنید.

با توجه به اینکه حلزون ها و راب ها رطوبت دوست هستند و معمولا پس از آبیاری و بعد از خنک شدن هوا و با غروب آفتاب از پناهگاه خود خارج می شوند بهتر است طعمه گذاری را حوالی همین زمان ها انجام دهید تا بهترین نتایج را به دنبال داشته باشد.

ملاحظات عمومی سم فریکول:
در نحوه مصرف این طعمه های مسموم دقت کنید زیرا مصرف بیش از حد آن ها می تواند به گیاهان آسیب برساند.

لازم به ذکر است که این سم در برابر بارندگی و رطوبت مقاومت دارد و از اینرو ماندگاری بالایی در مزارع خواهد داشت و به نوعی یک سم حلزون ضد آب است.

ملاحظات زیست محیطی سم حلزون کش فریکول:
سمیت این حلزون کش ها بیش از 5000 هزار میلی گرم بر کیلوگرم گزارش شده است بنابراین برای همه پستانداران، پرندگان، ماهی ها و حشرات مفید مانند زنبور عسل غیرسمی و ایمن محسوب می شود که از مزایای این سم ارگانیک می باشد.

نحوه نگهداری سم فریکول:
این محصول را مانند سایر سموم کشاورزی در مکانی به دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی در بسته بندی اصلی نگه داری کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>