اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بنزوئیل پروب اتیل (benzoylprop-ethyl) یک علف کش انتخابی است که برای مقابله با علف های هرز در مزارع گندم مورد استفاده قرار می گیرد. این سم متعلق به گروه دی کلروانیلیوپروپیونات است.

علف_کش_بنزوئیل_پروب_اتیل

علف های هرز با رشد سریعی که دارند یکی از مشکلات بسیار مهم کشاورزان هستند که با استفاده از علف کش ها باید آنها را کنترل کرد.

عدم استفاده از این سموم باعث کاهش بازدهی محصولات زراعی اصلی شده و آسیب گسترده ای به محصولات وارد خواهد کرد.

علف کش ها با مکانیسم های مختلف علف های هرز یکساله و چند ساله، پهن برگ و باریک برگ را در مزارع مختلف از بین می برند تا محصولات کشت شده رشد بهتری داشته باشند.

علف کش بنزوئیل پروب اتیل یکی از این سموم است. قیمت خرید و فروش این سم در بازار به فاکتورهای مختلفی از جمله نوسانات قیمت دلار بستگی دارد. 

موارد مصرف سم علف کش بنزوئیل پروب اتیل:
در ایران این علف کش برای کنترل علف های هرز در مزارع گندم مورد استفاده قرار می گیرد. ولی استفاده از آن در مزارع جو توصیه نمی شود.

روش مصرف سم علف کش بنزوئیل پروب اتیل:
این سم را باید پس رویش مورد استفاده قرار داد. بهترین زمان مصرف این علف کش از زمان تشکیل گره اول تا سوم ساقه گندم است. دوز توصیه شده این سم برای کنترل رشد علف های هرز 5 لیتر در هکتار است.

ملاحظات اختصاصی سم علف کش بنزوئیل پروب اتیل:
از کاربرد این علف کش در زارعت جو خودداری کنید.استفاده از این سم به همراه توفوردی باعث کاهش کارایی آن خواهد شد. فاصله زمانی مناسب جهت کاربرد این علف کش ها دو هفته تعیین شده است.

ملاحظات زیست محیطی سم علف کش بنزوئیل پروب اتیل:
میزان سمیت این علف کش برای پستانداران 1000> میلی گرم بر کیلوگرم گزارش شده است.

ملاحظات عمومی سم علف کش بنزوئیل پروب اتیل:
هنگام استفاده از این سم حتما از لباس های محافظ، کلاه، عینک، دستکش و ماسک استفاده کنید تا احتمال مسمومیت به حداقل برسد. در طول دوره سمپاشی از خوردن، آشامیدن و استعمال سیگار خودداری نمایید.

در صورت بروز علائم مسمومیت مانند سرگیجه، سردرد، اختلال در بینایی فورا با همراه داشتن برچسب سم به مراکز درمانی مراجعه کنید.

در صورت تماس سم با بدن فورا لباس های آلوده را عوض کرده و محل را با آب فراوان شستشو دهید. سم را در انبارهای خشک و خنک در بسته بندی اصلی به دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی نگهداری کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>