اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دینوکاپ (کاراتان) یک کنه کش و قارچ کش غیر سیستمیک با اثرات تماسی و از مشتقات نیتروفنل است که برای محافظت از بسیاری از محصولات زراعی مورد استفاده قرار می گیرد.

سم_کنه_کش_دینوکاپ

این سم با اختلال در زنجیره اکسیداسیون فسفریلاسیون میتوکندری بدون تأثیر بر جذب اکسیژن از تولید ATP جلوگیری کرده و آفات گیاهی را از بین می برد.

این کنه کش را می توان برای جلوگیری و درمان سفیدک پودری مورد استفاده قرار داد. قیمت خرید و فروش این آفت کش در بازار بسته به فاکتورهای مختلف از جمله تغییرات قیمت دلار تغییر می کند و می توانید آن را از فروشگاه های سموم کشاورزی تهیه کنید.

موارد مصرف سم کنه کش دینوکاپ (کاراتان):
این حشره کش را می توانید برای کنترل سفیدک پودری جالیز و درختان سیب، هلو، شلیل، توتون، گل رز، چغندرقند، انبه و همچنین کنه حنایی در گوجه فرنگی مورد استفاده قرار دهید.

کاراتان یکی از پرکاربردترین سموم برای کنترل سفیدک های سطحی است. این آفت کش علاوه بر محافظت از گیاهان تا حدی خاصیت ریشه کنی نیز دارد و در بسیاری از کشورهای جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

روش و مقدار مصرف موارد مصرف سم کنه کش دینوکاپ (کاراتان):

  • سفیدک پودری یونجه و اسپرس به نسبت نیم تا یک درهزار.
  • انگور، توتون و گل آذین انبه به نسبت 1 درهزار.
  • سفیدک پودری گل رز نیم تا یک در هزار.
  • سبزیجات جالیزی به میزان 1 تا 2 کیلوگرم در هکتار.
  • چغندر قند به میزان 1 کیلوگرم در هکتار.
  • سفیدک پودری سیب، هلو، شلیل به نسبت 1 درهزار.

ملاحظات اختصاصی سم کنه کش دینوکاپ (کاراتان):
اگر از این سم برای کنترل سفیدک پودری هنگام شکوفه دهی سیب استفاده کنید ممکن است باعث تشکیل لکه هایی بر روی شکوفه ها شود ولی تأثیر نامطلوبی بر گرده افشانی و تشکیل میوه نخواهد داشت. این لکه ها ممکن است روی گلبرگ رزهای سفید هم ایجاد شود.

برای پیشگیری از اثرات نامطلوب از کاربرد سم در زمان شکوفه دهی بر روی golden delicious خودداری کنید. برای کسب نتایج بهتر در دمای بالاتر از 24 درجه سانتی گراد از کاربرد این آفت کش خودداری کنید.

ملاحظات زیست محیطی سم کنه کش دینوکاپ (کاراتان):
سمیت دینوکاپ برای پستانداران 990 میلی گرم بر کیلوگرم، برای پرندگان < 2150 میلی گرم بر کیلوگرم، برای ماهی ها 13 میلی گرم بر لیتر، برای دافنیا 2/4 میکروگرم بر لیتر و برای زنبور عسل 29 میکروگرم بر وزن زنبور است.

با توجه به توضیحات فوق دینوکاپ برای موجودات آبزی و ماهی ها فوق العاده سمی و خطرناک است. بنابراین هنگام سمپاشی از آلوده کردن آب های سطحی به هر نحوی اعم از شستشوی ظروف آلوده به سم خودداری کنید.

ملاحظات عمومی سم کنه کش دینوکاپ (کاراتان):
هنگام سمپاشی برای کاهش تماس سم با بدن حتما از لباس محافظ و دستکش، ماسک و عینک استفاده کنید. در صورت تماس سم با بدن فورا محل را با آب فراوان شستشو دهید.

در صورت بروز علائم مسمومیت مانند تهوع، سرگیجه و اختلال در بینایی با در دست داشتن برچسب سم فورا به مراکز درمانی مراجعه کنید. سم را در بسته بندی اصلی و در جای خشک و خنک دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی نگهداری کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>