اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیورزمترین (bioresmethrin) یک حشره کش تماسی از گروه سموم پایرتیروئیدها است که برای کنترل طیف گسترده ای از حشرات و آفات گیاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

حشره_کش_بیورزمترین

بیورزمترین یک رزمترین و از اعضای فوران است و به عنوان یک حشره کش استر پیرتروئید نقش دارد.

بیورزمترین یک حشره کش تماسی قوی است که در برابر طیف وسیعی از حشرات خانگی، آفات گیاهان، آفات دانه ای و حشرات موجود در خانه های حیوانات موثر است.

این سم فعالیت حشره کشی بالایی نشان می دهد که اگر با خواص سم شناسی عالی آن همراه شود به عنوان یکی از ایمن ترین و مفیدترین حشره کش ها در حال حاضر تبدیل خواهد شد. قیمت خرید و فروش بیورزمترین در بازار به نوسانات قیمت ارز و شرکت تولید کننده بستگی دارد.

کاربرد سم حشره کش بیورزمترین (بیورسمترین):
بیورزمترین یک حشره کش پیرتروئیدی مصنوعی است. این ماده (+) - ترانس ایزومر رسمترین است که خود حاوی حداقل 30٪ بیورسمترین است. بیورسمترین، ایزومر [1R، ترانس] رزمترین است و نسبت به مخلوط اصلی فعالیت حشره کش بیشتری دارد.

به طورکلی چهار نوع حشره کش شیمیایی وجود دارد که از هجوم حشرات محافظت می کنند و شامل ارگانوفسفات، کاربامات ها، ارگانوکلرین و پیرتروئیدها هستند.

حشره کش های ارگانوفسفات و کاربامات با ایجاد اختلال در آنزیم استیل کولین استراز عمل می کنند که سیستم عصبی حشرات را تحت تأثیر قرار می دهد و معمولاً در محیط ماندگار نیستند.

از حشره کش های ارگانوکلر معمولاً در گذشته استفاده می شده، اما به دلیل اثرات بهداشتی و زیست محیطی و ماندگاری طولانی بسیاری از آنها در بازار برخی از مناطق کره زمین حذف شده اند.

سپس پاراتیروئیدها به عنوان یک نسخه مصنوعی از آفت کش پیرترین که در گل داوودی یافت می شود، تولید شده اند. برخی از پیرتروئیدهای مصنوعی برای سیستم عصبی سمی هستند.

پیرترین ها مانند پرمترین و بیورسمترین به دلیل سمیت کم آنها برای پستانداران و استفاده بی خطر از حشره کش های محبوبی هستند.

از حشره کش های دیگری مانند متوکسی کلر و اتیلن دی کلراید برای محافظت از سطوح تماس و تجهیزات ذخیره سازی استفاده می شود.

پیرترولون ها حشره کش هایی سریع عمل می کنند و به ویژه در حشرات بالغ موثر هستند. گرچه پیرترین ها به سرعت سمیت خود را از دست می دهند، اما قدرت دفع خود را برای مدت طولانی حفظ می کنند. بیورسمترین با ایجاد اختلال در کانال های سدیم در عشای اکسونی باعث از بین رفتن حشرات می گردد.

موارد مصرف سم حشره کش بیورزمترین (بیورسمترین):
این حشره کش در ایران برای کنترل حشرات خانگی و بهداشت عمومی مورد استفاده قرار می گیرد. در سایر کشورها از این سم برای از بین بردن آفات خانگی (سوسری ها، کک ها، مگس ها)، بهداشت عمومی، آفات غلات، آفات گیاهان، شپشه (Rhyzopertha dominca) و آفات حیوانات اهلی مانند کک ها و کنه ها نیز استفاده می شود.

راهنمای مصرف سم حشره کش بیورزمترین (بیورسمترین):
این حشره کش برای کنترل طیف وسیعی از حشرات خانگی موثر است و آنها را از بین می برد. این سم را می توان به صورت مخلوط با سایر حشره کش ها استفاده کرد و یا از مایع آماده مصرف آن به همراه روغن یا آب استفاده کرد. این حشره کش به صورت اسپری نیز عرضه می شود و می توان از آن استفاده نمود.

ملاحظات زیست محیطی سم حشره کش بیورزمترین (بیورسمترین):
میزان سمیت این آفت کش برای پستانداران 8000-7070 میلی گرم بر کیلوگرم، برای پرندگان 10000 میلی گرم بر کیلوگرم، برای ماهی ها1- 0006/0 میلی گرم بر لیتر و برای دافنی 0008/0 میلی گرم بر لیتراست.

بر این اساس این حشره کش برای پرندگان کم خطر است و برای ماهی ها و سایر موجودات آبزی بسیار خطرناک است و باید از آلودگی آب های سطحی به هر شکلی جلوگیری کرد.

ملاحظات عمومی سم حشره کش بیورزمترین (بیورسمترین):
برای استفاده از این سم حتما از لباس ها و وسایل محافظ استفاده کنید تا احتمال مسمومیت به حداقل برسد و در صورت مشاهده علائم مسمومیت مانند سرگیجه و تهوع با در دست داشتن برچسب سم به مراکز درمانی مراجعه کنید.

سم را در مکانی خشک و خنک در بسته بندی اصلی به دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی نگهداری کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>