اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کارباریل حشره کشی با نام تجاری سوین است که با اثرات تماسی- گوارشی آفات گیاهی را از بین می برد.

حشره_کش_کارباریل

این سم تاحدودی سیستمیک بوده و برای کنترل آفات برنج، پنبه، مرکبات و حشرات گلدان مانند سوسک، پشه، مگس، کرم برگخوار، حلزون، آبدزدک وهزارپا مورد استفاده قرار می گیرد.

آفت کش هر ماده یا مخلوطی از مواد برای جلوگیری، از بین بردن یا کنترل هر نوع آفت از جمله ناقلین بیماری های انسانی یا حیوانی، گونه های ناخواسته گیاهان یا حیوانای است که باعث ایجاد صدمه در هنگام تولید، فرآوری، ذخیره سازی مواد غذایی، کالاهای کشاورزی، چوب و محصولات چوبی یا مواد خوراکی حیوانات می شود.

قیمت خرید و فروش حشره کش کلرباریل (سوین) در بازار بر اساس نوسانات قیمت ارز متغیر است و آن را می توانید در اکثر فروشگاه های فروش سموم کشاورزی پیدا کنید.

موارد مصرف سم حشره کش کارباریل (سوین):
این آفت کش از گروه متیل کاربامات ها است و می توان آن را برای کنترل لارو پروانه ها، نرم تنان، سرخرطومی یونجه، برگ خوارها، کاردرینا، حشرات جونده و مکنده، هلیوتیس و سخت بالپوشان مورد استفاده قرار داد. این حشره کش را می توان برای تهیه طعمه مسموم جهت از بین بردن لاروهای اگروتیس نیز استفاده کرد.

در ایران این آفت کش برای کنترل آفات برنج، نخلیات و پنبه، چغندر قند، لیسکها در مرکبات، درختان جنگلی، شپشک سیاه در زیتون، آگروتیس، برگ خوارها در آفتاب گردان و سویا، سرخرطومی در یونجه و آفات توتون مورد استفاده قرار می گیرد.

در سایر کشورها از این سم علیه سخت بالپوشان، بال پولک داران و دیگر حشرات مکنده و جونده در سبزیجات، درختان میوه از جمله مرکبات، انبه، موز و همچنین توت فرنگی، انگور، خشکبار، زیتون، بامیه، کدو، بادام زمینی، سویا، پنبه، غلات، چغندر، ذرت سرگوم، برنج، توتون، یونجه، سیب زمینی، گیاهان زینتی و درختان جنگل و همچنین کنترل کرم خاکی در چمن مورد استفاده قرار می گیرد.

مکانیسم اثر سم حشره کش کارباریل (سوین):
همانطور که گفته شد این سم به شکل تماسی- گوارشی و سیستمیک ضعیف عمل کرده و دارای تأثیر سریع و دوام طولانی است.

این حشره کش با مهار آنزیم کولین استراز بر سیستم عصبی حشره تأثیر گذاشته و باعث فلجی و مرگ آنها می شود.

روش استفاده از سم حشره کش کارباریل (سوین):
این سم به شکل پودر وتابل ( ذرات جامد ریز حاوی مواد حمل کننده خشک) موجود است و برای کاربرد باید آن را در آب حل کرد.

برای استفاده از این سم 5 گرم از آن را در یک لیتر آب حل کرده و گیاه را آبیاری کنید. استفاده از این سم موقع گلدهی درختان موجب ریزش گل می شود.

مقدار و موارد مصرف سم حشره کش کارباریل (سوین):
این سم برای آفات پنبه 3 تا 5 کیلوگرم در هکتار، برای برنج 2 تا 3 کیلوگرم در هکتار، برای نخلیات به صورت پودر پاشی 3 کیلوگرم و محلول پاشی 4 در هزار مورد استفاده قرار می گیرد.

برای درختان مرکبات مقدار مصرف این سم 3 تا 5 در هزار، برای زیتون 2 تا 5/2 در هزار، برای آفات چغندرقند و ذرت و سویا 3 کیلوگرم در هکتار و درختان زینتی 5/2 تا 3 در هزار استفاده می شود.

این حشره کش در بیش از 120 محصول مختلف از جمله سبزیجات، درختان میوه، غلات، چغندر، ذرت سرگوم، یونجه، سیب زمینی، گیاهان زینتی و درختان جنگلی به نسبت 25/0-2 کیلو گرم ماده موثره در هکتار مورد مصرف قرار می گیرد.

میزان سمیت سم حشره کش کارباریل (سوین):
سمیت این حشره کش برای پستانداران 710-264 می باشد. این آفت کش برای زنبورها و موجودات آبزی دارای سمیت متوسط، برای پرندگان غیر سمی و برای حشرات مفید سمی می باشد.

دوره کارنس این سم کوتاه بوده و برای سبزیجات برگی 3 روز و برای اکثر محصولات کشاورزی 7 روز است. مانند سایر آفت کش ها هنگام کار کردن با این سم حتما از دستکش و ماسک و لباس کار استفاده نموده و در صورت بروز علائم مسمومیت به نزدیک ترین مراکز درمانی مراجعه کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
مهدی جباری:
سلام خسته نباشید منزل ما دماونده داخل منزل هزار پا دیده شده سم سوین پیشنهاد شده هزار پا رو از بین میبره؟ خطری برای اهالی نداره؟ اگر خطر نداره و مفیده چه مقدار استفاده کنیم؟
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>