اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کارتاپ که با نام تجاری پادان نیز شناخته می شود یک حشره کش سیستمیک با اثرات تماسی - گوارشی است.

حشره_کش_کارتاپ

این سم از گروه بیورشنال ها و با منشاء طبیعی می باشد و خصوصا بر روی حشرات مکنده و جونده موثر است.

حشره کش ها مواد شیمیایی هستند که برای کنترل آفات در نظر گرفته شده اند.اصطلاح سموم دفع آفات شامل علف کش، حشره کش ها، نماتود کش ها، سموم دافع حشرات، سموم دافع حیوانات و قارچ کش ها می باشد.

بیشتر سموم دفع آفات برای محافظت از گیاهان و محصولات مورد استفاده قرار می گیرند. این سموم به طورکلی گیاهان را از علف های هرز، قارچ ها یا حشرات محافظت می کند.

خرید و فروش حشره کش کارتاپ برای کنترل آفات گیاهی مختلف به طور گسترده صورت می گیرد و قیمت آن مانند تمام مواد شیمیایی دیگر با نوسانات قیمت ارز در ایران تغییر می کند.

موارد مصرف سم حشره کش کارتاپ (پادان):
سموم دفع آفات باعث جلوگیری، از کارافتادن و از بین بردن آفات می شود. آفات هدف می تواند شامل حشرات، عوامل بیماری زای گیاهی، علف های هرز، نرم تنان، پرندگان، پستانداران، ماهی ها، نماتدها (کرم های گرد) و میکروب هایی باشد که باعث از بین رفتن محصولات، ایجاد مزاحمت یا گسترش بیماری می شوند.

کاربرد عمده این سم برای کنترل کرم ساقه خوار در برنج است اما در سایر کشورها برای کنترل حشرات جونده و مکنده از جمله پروانه ها، سوسک ها، سوسک برگ خوار برنج، سیب زمینی، کلم، شب پره پشت الماسی در کلم، سوسک کلرادو در سیب زمینی، سبزیجات، ذرت، چغندر، گندم، جو، درختان دانه دار، سویا، نخود، آفتابگردان، درختان هسته دار، میوه مرکبات، انگور، بلوط، زنجبیل، چای، پنبه و بسیاری از محصولات دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

مقدار مصرف سم حشره کش کارتاپ (پادان):
این حشره کش برای کنترل و از بین بردن کرم ساقه خوار در برنج به میزان 30 یا 40 کیلوگرم در هکتار مورد استفاده قرار می گیرد.

برای حشرات جونده و مکنده مقدار مصرف آن kg 4/0 در هکتار می باشد. مصرف این حشره کش ممکن است تحت شرایط خاص برای پنبه، توتون و سیب باعث گیاه سوزی شود. این آفت کش به شکل گرانول پاشی علیه کرم ساقه خوار برنج مورد استفاده قرار می گیردمقدارق

ملاحظات زیست محیطی سم حشره کش کارتاپ (پادان):
میزان سمیت این سم برای پستانداران 345-150 میلی گرم بر کیلوگرم و برای ماهی ها 6/1 میلی گرم بر لیتر است بنابراین سمیت متوسطی برای پرندگان، ماهی ها و دیگر موجودات آبزی دارد.

ملاحظات عمومی سم حشره کش کارتاپ (پادان):
برای استفاده از این حشره کش مانند هر سم دیگری باید از وسایل حفظت شخصی مانند ماسک، دستکش، کلاه، عینک و لباس مخصوص استفاده کنید تا تماس قسمت های مختلف سم با بدن به حداقل برسد.

در صورت مشاهده هرگونه علائم مسمومیتی فورا با در دست داشتن برچسب سم به مراکز درمانی مراجعه کنید.

کارتاپ را در ظروف در بسته در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان، غذاهای انسان، نور خورشید و حیوانات خانگی نگهداری کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>