اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

هگزافلومورون (Hexaflumuron) که با نام تجاری کنسالت نیز شناخته می شود یک سم سیستمیک از گروه بنزوئیل اوره است که با جلوگیری از تشکیل کیتین در بدن حشرات موجب از بین رفتن آنها می شود.

حشره_کش_هگزافلومورون

این حشره کش برای کنترل طیف گسترده ای از آفات گیاهی مورد استفاده قرار می گیرد و روی مراحل نابالغ حشرات موثرتر است.

این حشره کش به صورت امولسیون 10% با تأثیر گوارشی - تماسی می تواند از رشد گونه های مختلف حشرات جلوگیری کند و یک سم فوق العاده برای مبارزه تلفیقی آفات می باشد.

قیمت خرید و فروش هگزافلومورون در بازار بسته به شرکت تولید کننده سم و همچنین تغییرات قیمت دلار متغیر است.

موارد مصرف سم حشره کش هگزافلومورون (کنسالت):
این حشره کش برای کنترل پروانه ها، سخت بالپوشان، مگس ها، جو بالان، حشرات مکنده پسته و گلابی و مگس سفید مورد استفاده قرار می گیرد.

این آفت کش روی حشرات مفید مثل زنبور تریکوگراما هیچ تأثیر سوئی ندارد. همچنین برای کنترل موریانه استفاده از هگزافلومورون به شکل طعمه مسموم باعث از بین رفتن کلنی موریانه ها طی 8-10 ماه خواهد شد.

مکانیسم اثر سم حشره کش هگزافلومورون (کنسالت):
هگزافلومورون معروف به سم تخم کش و لارو کش است اما روی تمام مراحل رشد حشرات موثر می باشد. لاروکشی این سم با اثرات گوارشی و به صورت تدریجی صورت می گیرد.

این سم باعث کاهش جفت گیری و تخم ریزی حشرات بالغ شده و مانع پوست اندازی و رشد آنها در مراحل مختلف رشد می شود و از تبدیل لارو به شفیره و حشره بالغ جلوگیری می کند.

4 تا 5 روز پس از سمپاشی با این حشره کش می توانید پوره ها و لاروهای از بین رفته را در محل سمپاشی شده مشاهده کنید که باعث کاهش خسارات وارده به محصولات زراعی خواهد شد.

زمان و نحوه مصرف سم حشره کش هگزافلومورون (کنسالت):
بهترین زمان مصرف سمپاشی در آغاز فصل و زمان تفریخ تخم ها است. بدین ترتیب از تعداد سمپاشی های مورد نیاز در طول سال می کاهد.

این سم را می توان برای حشراتی که به سموم دیگر مقاوم شده اند مورد استفاده قرار داد زیرا با مکانیسم متفاوت به راحتی قادر به از بین بردن آنها خواهد بود.

مقدار مصرف این سم برای پسیل پسته از اواسط فروردین با دوز 0.5 تا 0.7 لیتر در هزار با مشاهده اولین پوره های نسل اول و دوم سن پسته است. برای پروانه چوب خوار پسته سمپاشی باید طی زمان 20 تا 30 فروردین به میزان یک در هزار لیتر صورت بگیرد.

برای مقابله با مینوز مرکبات سمپاشی با مشاهده اولین آلودگی و معمولا اواخر بهار و در طول خرداد ماه انجام می شود که اندازه برگ ها به یک یا دو سانتی متر می رسد.

به منظور کنترل این آفت در خرانه و باغ های مرکبات 1 تا 5 ساله 0.25 تا 0.5 لیتر در هزار همراه با 2.5 تا 3 در هزار روغن امولوسیون شونده طی دو نوبت و با فاصله زمانی 10 روز صورت می گیرد.

دوره کارنس سم برای پسته، مرکبات و درختان میوه دانه دار و هسته دار 14 روز، برای سبزیجات و سیب زمینی 7 روز و برای گوجه فرنگی و فلفل نیز 3 روز است.

ملاحظات عمومی در رابطه با سم حشره کش هگزافلومورون (کنسالت):
بهتر است قبل ازاستفاده از این حشره کش برچسب آن را به دقت بخوانید و هنگام سمپاشی از ماسک، دستکش و عینک استفاده کنید تا امکان مسمومیت به حداقل برسد.

این حشره کش پادزهری ندارد و هنگام مسمومیت درمان فقط بر اساس علائم صورت می گیرد.

فروش سم حشره کش هگزافلومورون بدون نسخه گیاه پزشک ممنوع است و باید آن را در انبار خشک و خنک به دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی نگهداری کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>