اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فایکام (بندیوکارب) یک حشره کش تماسی- گوارشی موثر بر روی آفات خانگی و صنعتی است. این سم به شکل پودر قابل حل در آب، آﺋورسل، به صورت گرانول - پودروتابل - و سوسپانسیون در بازار خرید و فروش می شود.

حشره_کش_فایکام

با نام تجاری بندیوکارب نیز در بازار شناخته می شود. این سم متعلق به گروه سموم کاربامات است و به شکل پودر قابل تعلیق در آب مورد استفاده قرار می گیرد که حاوی 80% ماده موثره بندیوکارب می باشد.

فایکام یک سم بهداشتی است و می توان از آن برای مقابله با حشرات خانگی از جمله سوسک، آفات راسته های بال غشائیان، کک ها، راست بالان، دوبالان، ناجوربالان، بال پولکی ها، استطاله داران و سخت بالپوشان استفاده کرد.

قیمت فایکام در بازار به اندازه و شکل بسته بندی این سم و نوسانات قیمت ارز بستگی دارد و به راحتی قابل دسترسی است.

روش استفاده از سم حشره کش فایکام:
این بیشتر به صورت محلول در آب مورد استفاده قرار می گیرد و کاملا بی بو بوده و فاقد خاصیت دور کنندگی حشرات است.

اسم را به دلیل اینکه فاقد بو است در مکان های عمومی مورد استفاده قرار داد. این سم اثر خورندگی نداشته و در سطوح فلزی نیز لکه ای ایجاد نمی کند.

این آفت کش در روز های اولیه پس از سمپاشی با اثر ضربه ای و سریع همه حشراتی که از سطوح سم پاشی شده عبور می کنند را از بین می برد و در آب و هوای خشک تا چند هفته دوام دارد. بنابراین می تواند به خوبی تمام حشرات مزاحم را کنترل کند.

کاربرد سم حشره کش فایکام:
این سم برای کنترل و از بین بردن با آفات خانگی و بهداشتی از قبیل سوسک ها، گوشخیزک، کک ها، مورچگان، کنه ها، راست بالان، دوبالان، ناجوربالان و بال پولکی ها مصرف می شود.

سم فایکام را می توانید برای جهت کنترل حشرات خانگی مانند سوسک، ساس، پشه، مگس، هزار پا، خرخاکی، بید و شپش مورد استفاده کنید.

از دیگر کاربردهای این سم می توان به مقابله با مورچه و موریانه، عنکبوت و سوسک کابینتی یا سوسک اشپزخانه اشاره کرد که بسیار موثر بوده و تمام این حشرات مزاحم را از بین می برد.

احتیاط هنگام استفاده از سم حشره کش فایکام:
هنگام استفاده از این سم حتما از ماسک و دستکش استفاده کرده و کودکان و حیوانات خانگی را از محل دور نمایید. حین سم پاشی آشپزخانه مواد غذایی را از محل دور کرده و از خوردن و آشامیدن خودداری کنید.

در طول مدت سمپاشی در و پنجره ها را باز بگذارید تا احتمال مسمومیت به حداقل برسد. هرگز بسته های سم را در دسترس کودکان و حیوانات خانگی قرار ندهید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>