اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ریدومیل (Ridomil) سمی سیستمیک با اثرات حفاظتی - درمانی از گروه آسیل آلانین ها است. این سم پس از محلول پاشی از طریق برگ، ساقه و ریشه جذب شده و در کل گیاه پخش می شود و با قارچ های پاتوژن مقابله می کند. استفاده از این سم برای کنترل بیماری های بوته میری جالیز، سفیدک داخلی خیار و مرگ گیاهچه گیاهان زینتی توصیه می شود. متالاکسیل با جلوگیری از سنتز RNA اعمال اثر کرده و قارچ های بیماریزا را از بین می برد.

قیمت خرید و فروش سم قارچ کش ریدومیل (متالاکسیل):
این سم در بسته بندی های 1 کیلوگرمی در بازار موجود است و می توانید به صورت اینترنتی یا حضوری آن را خریداری کنید.

زمان استفاده از این قارچ کش باید طبق دستورالعمل روی بسته بندی آن را با آب مخلوط کرده و سپس مورد مصرف قرار دهید.

کاربرد سم قارچ کش ریدومیل (متالاکسیل):
این قارچ کش علاوه بر کنترل بوته میری جالیز، سفیدک داخلی خیار و مرگ گیاهچه گیاهان زینتی برای ضد عفونی بذرها، ضد عفونی خاک، فروبردن ریشه در محلول قارچ کش و سمپاشی شاخ و برگ درخت ها استفاده می شود. از دیگر مصارف ریدومیل می توان به کنترل فیتوفترا، پی تیوم، سفیدک های داخلی و زنگ سفید خاجیان اشاره کرد.

نحوه و زمان مصرف سم قارچ کش ریدومیل (متالاکسیل):
قارچ کش متالاکسیل برای کنترل بیماری بوته میری جالیز به میزان 20 تا 25 کیلوگرم در هکتار و برای کنترل بیماری سفیدک داخلی جالیز با دیدن علائم بیماری 20-25 کیلوگرم در هکتار استفاده شده و تکرار آن به فاصله 15 روز توصیه می شود.

از دیگر مصارف این سم کنترل قارچ پیتیوم است که یکی از عوامل بیماری زای بسیار رایج در خاک است که بر روی بسیاری از محصولات مانند خیار، کدو، توت فرنگی، سیب زمینی، سویا، گیاهان زینتی تأثیر گذاشته و آنها را دچار بیماری می کند.

عوارض سم قارچ کش ریدومیل (متالاکسیل):
میزان سمیت این قارچ کش برای پستانداران 663 میلی گرم بر کیلوگرم، برای پرندگان 923 میلی گرم بر کیلوگرم، برای ماهی ها100 میلی گرم بر لیتر، برای دافنیا 28 میلی گرم بر لیتر و برای زنبور عسل 200میکروگرم بر وزن زنبور است.

این سم برای ماهی ها و سایر آبزیان خطرناک می باشد بنابراین باید از سمپاشی در اطراف رودخانه ها و همچنین شستشوی ظروف آلوده به سم در آبهای جاری خودداری کرد.

همچنین در زمان استفاده این سم جهت محلول پاشی حتما باید از تجهیزات حفاظت شخصی مانند دستکش، ماسک، عینک و غیره استفاده کرده و در صورت مشاهده علائم مسمومیت با در دست داشتن برچسب سم به نزدیکترین مراکز درمانی مراجعه کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>