اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ادیفنفوس (Edifenphos) یک قارچ کش حفاظتی- درمانی است که متعلق به گروه ترکیبات آلی فسفره است.

سم_قارچ_کش_ادیفنفوس

این سم با ممانعت از سنتز فسفاتیدیل کولین و در نتیجه اختلال در بیوسنتز گلیسرو فسفولیپیدها از رشد قارچ های پاتوژن جلوگیری می کند.

عدم سنتز این ترکیبات در نهایت با بروز تغییراتی در ساختار غشای سلولی و سنتز کیتین استحکام دیواره اسکلتی را برهم زده و قارچ های مضر را از بین می برد.

قیمت خرید و فروش سم قارچ کش ادیفنفوس:
این قارچ کش به صورت مایع در بطری های نیم و یک لیتری در بازار موجود است و زمان استفاده باید آن را به نسبت های درج شده بر روی برچسب با آب رقیق کرده و مورد مصرف قرار داد.

کاربرد سم قارچ کش ادیفنفوس:
قارچ کش ها آخرین خط دفاعی در مدیریت بیماری های گیاهی هستند. این سموم با عملکرد محافظتی از بروز بیماری در گیاهان جلوگیری کرده و می توانند پیشگیری کننده و درمان کننده نیز باشند.

در حال حاضر انواع بسیار زیادی از این سموم آفت کش ها در بازار وجود دارند تا از محصولات زراعی محافظت کرده و بازدهی را افزایش دهند.

بیشترین کاربرد سم قارچ کش ادیفنفوس کنترل بیماری بلاست در برنج است و از سایر مصارف این سم در سایر کشورها می توان به کنترل لکه قهوه ای برنج (Cochliobolus miyabeanus) و سوختگی غلاف برنج (Rhizoctonia solani) اشاره کرد.

نحوه و زمان مصرف سم قارچ کش ادیفنفوس:
ادیفنفوس به میزان یک لیتر در هکتار به صورت محلول پاشی مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که این سم را نباید در مزارعی که 10 روز قبل با پروپانیل سم پاشی شده اند یا قرار است 10 روز بعد با پروپانیل سم پاشی شوند، استفاده کرد.

عوارض سم قارچ کش ادیفنفوس:
سموم آفت کش همگی از مواد شیمیایی ساخته شده اند که برای انسان و جانداران دیگر خطرناک هستند.

بنابراین برای جلوگیری از مسمومیت و هر نوع عوارضی باید زمام مصرف جوانب احتیاط را رعایت کرده و از وسایل ایمنی شخصی مانند ماسک، دستکش، عینک و لباس کار استفاده کرد.

در صورت تماس سم با بدن نیز فورا لباس ها را شسته و محل را با آب و صابون شستشو دهید. در صورت مشاهده علائم مسمومیت فورا به مراکز درمانی مراجعه کنید.

میزان سمیت این قارچ کش برای پستانداران 32 تا 33 میلی گرم بر لیتر، برای پرندگان 290 میلی گرم بر کیلوگرم، برای ماهی ها 43 میلی گرم بر لیتر و برای دافنیا 3 میکروگرم بر لیتر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
حامد:
سم ادیفنفوس کجا میتونم تهیه کنم بیماری بلاست کل مزرعه من نابود کرده هیچ سمی هم جوابگو نیست
پاسخ زینگ:
سلام.
از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>