اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

داکونیل (Daconil) یا کلرتالونیل یک قارچ کش غیر سیستمیک است که برای طیف گسترده ای از بیماری های قارچی مورد استفاده قرار می گیرد.

قارچ_کش_داکونیل

این قارچ کش پس از محلول پاشی به خوبی روی برگ پخش شده و با ایجاد یک لایه محافظ از ورود قارچ های پاتوژن به گیاه جلوگیری می کند.

داکونیل یک سم منحصر به فرد است که با تکنولوژی جدید تولید شده و در برابر بارندگی، خشکی و فرسایش مکانیکی مقاوم است و برای طولانی مدت از گیاه محافظت می کند.

این سم برای پیشگیری از بیماری های آلترناریای گوجه فرنگی، سفیدک سطحی سیب زمینی و بسیاری از بیماریهای قارچی دیگر موثر بوده و می توان آن را در برنامه های پیشگیری از مقاومت مورد استفاده قرار داد. 

قیمت خرید و فروش سم قارچ کش داکونیل (کلرتالونیل):
کلرتالونیل یک سم مایع خارجی و ساخت سوئیس است بنابراین قیمت خرید و فروش آن در بازار تابع قیمت دلار است.

دوره کارنس این سم 14 روز می باشد و زمان استفاده باید به نسبت های ذکر شده بر روی برچسب با آب رقیق شود.

کاربرد سم قارچ کش داکونیل (کلرتالونیل):
بیشترین مصرف قارچ کش داکونیل در کنترل بیماری آلترناریا مانند بیماری لکه موجی گوجه فرنگی و سیب زمینی، سپتوریای غلات، سرکوسپورا، بوتریتیس، بیماری های ناشی از Colletothricum مثل آنتراکنوز کدوییان، بادزدگی سیب زمینی، لب شتری هلو، لکه سیاه سیب، بیماری های ناشی از کلادوسپوریوم، هلمینتوسپوریوم، سفیدک های داخلی، زنگ ها و … می باشد.

از دیگر مصارف این سم می توان به کنترل بیماری در بسیاری از گیاهان زراعی، سبزیجات، درختان میوه، گیاهان زینتی و چمن، لکه برگی ها، سفیدک های داخلی، زنگ ها، آنتراکنوز و پوسیدگی های میوه اشاره کرد.

کلرتالونیل با پیشگیری از بروز بیماریهای قارچی در گیاهان به حفظ سلامتی و شادابی گیاه کمک کرده و بازدهی محصولات را در هر هکتار افزایش می دهد.

نحوه و زمان مصرف سم قارچ کش داکونیل (کلرتالونیل):
قارچ کش داکونیل برای پیشگیری از سفیدک کرکی سیب زمینی 2 تا 2.5 لیتر در هکتار و برای آلترناریای گوجه فرنگی 1.6 تا 2.2 لیتر در هکتار در دو نوبت به فاصله 7 تا 14 روز مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین زمان مصرف این سم قبل از بروز علائم بیماری است. از مخلوط کردن این قارچ کش با سموم روغنی، امولسیون و مایع خودداری کنید.

عوارض سم قارچ کش داکونیل (کلرتالونیل):
میزان سمیت کلرتالونیل برای پستانداران < 5000 میلی گرم بر کیلوگرم، برای پرندگان < 4640 میلی گرم بر کیلوگرم، برای ماهی ها 47 میکروگرم بر لیتر، برای دافنیا 70 میکروگرم بر لیتر و برای زنبور عسل 63 میکروگرم بر وزن زنبور است.

این سم برای حشرات مفید خطری ندارد و بارش باران یک ساعت پس از سمپاشی باعث کاهش کارایی داکونیل نمی شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>