اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اکویشن پرو (Equation pro) سم قارچ کشی با اثرات محافظتی و درمانی است که از ترکیب دو سم فاموکسادون 22/5 % و سیموکسانیل 30% ساخته شده است.

قارچ_کش_اکویشن_پرو

این سم با جلوگیری از تنفس سلولی و ممانعت از سنتز اسید نوکلئیک و پروتئین ها از رشد قارچ های پاتوژن جلوگیری می کند.

در حال حاضر انواع مختلفی از قارچ کش ها برای مقابله با اشکال مختلف قارچ های بیماریزا وجود دارد. قارچ کش های شیمیایی و طبیعی و حتی قارچ کش های خانگی برای انواع میوه ها و سبزیجات وجود دارند ولی همه قارچ کش ها یکسان عمل نمی کنند زیرا به روش های مختلف توزیع نیاز دارند.

از این سموم به صورت پودری، مایع و پودرهای قابل خیس شدن (فقط پس از مرطوب شدن فعال می شوند) موجود هستند و برای مقابله با بیماریهای قارچی استفاده می شوند.

مهم نیست که کدامیک از آنها را استفاده می کنید فقط باید زمان استفاده از آنها طبق دستورالعمل روی بسته بندی عمل کنید تا بهترین نتیجه حاصل شود.

قیمت خرید و فروش سم قارچ کش اکویشن پرو:
این قارچ کش در بسته های 400 گرمی در بازار خرید و فروش می شود و زمان مصرف باید آن را طبق دستور روی برچسب رقیق سازی کرده و جهت سمپاشی مورد استفاده قرار دهید.

کاربرد سم قارچ کش اکویشن پرو:
قارچ کش ها در دو نوع طبیعی و شیمیایی در بازار موجود هستند. برخی افراد ترجیح می دهند از مصرف مواد شیمیایی خودداری کنند و قارچ کش های طبیعی را انتخاب کنند.

هنگام استفاده از هر نوع قارچ کشی مهم است که با دقت دستورالعمل ها را دنبال کنید. بعضی از گیاهان به انواع خاصی از قارچ کش احتیاج دارند بنابراین هنگام خرید سم باید به این مسئله توجه داشته باشید.

قارچ کش اکویشن پرو به پیشگیری و درمان بادزدگی سیب زمینی و سفیدک داخلی کدوییان کمک می کند و استفاده گسترده ای در این زمینه دارد. از دیگر مصارف این سم می تون به درمان بیماری سفیدک داخلی خیار اشاره کرد.

مقدار و نحوه مصرف سم قارچ کش اکویشن پرو:
برای کنترل سفیدک داخلی کدوییان200 گرم در هکتار از سم قارچ کش اکویشن پرو و برای کنترل بادزدگی سیب زمینی400 گرم در هکتار از این سم مورد نیاز است.

این قارچ کش حاوی دو سم قوی است و در برابر عوامل مقاوم به گروه فنیل آمید مؤثر است. با اینحال به منظور کاهش احتمال بروز مقاومت در برابر استروبیلورین ها بهتر است این سم در قالب یک برنامه مدیریتی جهت مقابله با ایجاد مقاومت نسبت به سموم کشاورزی مورد استفاده قرار بگیرد.

عوارض سم قارچ کش اکویشن پرو:
میزان سمیت این قارچ کش برای پستانداران < 5000 میلی گرم بر کیلوگرم، برای پرندگان < 2250 میلی گرم بر کیلوگرم، برای ماهی ها 011/0 میلی گرم بر لیتر، برای دافنیا 012/0 میلی گرم بر لیتر و برای زنبور عسل 25 میکروگرم بر وزن زنبور است.

این سم برای ماهی ها و سایر آبزیان خطرناک است بنابراین از آلوده کردن آبهای جاری و رودخانه ها خودداری کرده و هرگز ظروف آلوده به قارچ کش را در نهرها و رودخانه ها شستشو ندهید.

علاوه بر این هنگام سمپاشی از تجهیزات محافظتی مانند ماسک، دستکش و عینک استفاده کرده و در صورت داشتن علائم مسمومیت فورا به مراکز درمانی مراجعه کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
محسن زینی وند:
2عدد نیم کیلویی نیاز دارم ممنونم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>