اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نوردوکس یک سم قارچ کش- باکتری کش قوی و غلیظ است که جهت مقابله با بسیاری از بیماریهای گیاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

قارچ_کش_نوردوکس

این سم با نام های دیگری از جمله قارچ کش مسی نوردکس، کوپکس و پرنوکس در بازار موجود است و دارای بالاترین مس فعال زیستی است که حفاظت طولانی مدتی برای گیاهان حتی در مناطقی با بارندگی زیاد فراهم می کند.

قارچ کش نوردوکس غلیظ ترین سم موجود در بازار به شکل گرانول خیس شده است که در ترکیب آن 75% مس فلزی وجود دارد.

این سم کم خطر و مقرون به صرفه است زیرا در مقادیر کم و در فواصل زمانی طولانی مورد استفاده قرار می گیرد ولی حفاظت فوق العاده ای ارائه می دهد.

قیمت خرید و فروش سم قارچ کش نوردوکس:
این سم در بسته های 1 کیلوگرمی در بازار موجود است و طیف وسیعی از بیماریهای قارچی و باکتریایی را در محصولات زراعی از بین می برد و در سراسر دنیا کاربرد گسترده ای دارد.

این سم ساخت کشور اسپانیا است و قیمت آن با نوسانات قیمت دلار در بازار ایران تغییر می کند.

کاربرد سم قارچ کش نوردوکس:
این قارچ کش برای مقابله با بیماری های مختلف از جمله آنتراکنوز، شانکر باکتریایی، لکه باکتریایی، لکه برگی باکتریایی و سفیدک دروغی در گوجه فرنگی بسیار خوب عمل می کند.

از مصارف دیگر این سم پیشگیری و درمان بیماریهای قارچی و باکتریایی مختلف از جمله لکه برگی، آلترناریایی، لکه زاویه ای برگ، آنتراکنوز، سفیدک دروغی و حقیقی در خیار، انواع کدو، طالبی، هندوانه است.

این سم همچنین برای مقابله با بیماری های آتشک درختان میوه دانه دار، شانکر باکتریایی درختان میوه، غربالی درختان میوه هسته دار، سفیدک دروغی انگور، پیچیدگی برگ هلو، مومیایی و گموز در مرکبات و پسته استفاده می شود.

از دیگر کاربردهای سم قارچ کش نوردوکس مقابله با بیماری های مختلفی است که در برنج رخ می دهد. این بیماریها شامل بلاست، سوختگی باکتریایی یا سیاه شدگی دانه، شیت بلایت، بیماری فوزاریومی یا بوته گنایی، بیماری باکانه به صورت بذر مال هستند. بنابراین با استفاده از این سم می توان به طور قابل توجهی بازدهی محصولات را افزایش داد.

نحوه و زمان استفاده از سم قارچ کش نوردوکس:
این قارچ کش حدود 5 تا 10 کیلوگرم در هکتار به صورت محلول پاشی روی اندامهای هوایی گیاهان مورد استفاده قرار می گیرد. زمان مصرف این سم جهت ضدعفونی می توان آن را به نسبت 5 - 10 کیلوگرم در هر هکتار مورد استفاده قرار داد.

علاوه بر این می توان از نوردوکس با دوزهای 1 درهزار قبل از بازشدن گل ها و موقع تورم جوانه ها، نیم در هزار برای کنترل بیماری باکتریایی آتشک حتی روی گل ها و 1 - 1.25 در هزار برای مرحله فندقه شدن میوه های درختان استفاده کرد.

شما می توانید در طول فصل رشد هر زمان که لازم است با این سم اندامهای هوایی گیاهان را سمپاشی کرده و تا زمان برداشت محصول در فواصل زمانی 7- 10 روز آن را مورد استفاده قرار دهید.

برای درختان میوه هسته دار هنگام خواب درخت نیز می توان برای پیشگیری از بیماریهای قارچی - باکتریایی از این قارچ کش استفاده کرد.

برای ضد عفونی بذرها با این سم کافی است آن را به شکل پودر خشک با بذر مخلوط کرد که به صورت دستی یا مکانیکی قابل انجام است و بیشتر برای بذر نخود و پنبه استفاده می شود.

جهت کسب بهترین نتایج با این سم قارچ کش بهتراست آن را در ترکیب با قارچ کش الکسین به میزان 1/5 در هزار مورد استفاده قرار داد.

عوارض سم قارچ کش نوردوکس:
نوردوکس یک سم بی خطر است که نسبت به سموم دیگر به وسایل حفاظت شخصی کمتری نیاز دارد ولی در هر صورت باید مراقبت بود و در صورت تماس سم با بدن موضع را با آب و صابون شستشو داد.

توجه داشته باشید که هرگز این سم را با گل گوگرد یا ترکیبات قلیایی دیگر و حتی ترکیبات خنثی مخلوط نکنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
احمدی:
سلام.سم اکسی کلرومس قوی‌تر است یا نودوکس؟
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>