اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بلیکوت یا بلکیوت قارچ کشی از گروه گواینیدین با اثر حفاظتی و کنترل کننده برای بیماری های مختلف از جمله سفیدک های پودری، آلترناریا، و بوترایتیس است.این سم اثر متفاوتی با سایر قارچ کش ها دارد و به عنوان پیشگیری کننده استفاده شده و از بروز مقاومت نیز جلوگیری می کند.

رشد قارچ ها بدون استفاده از قارچ کش مشکلات زیادی برای کشاورزان ایجاد خواهد کرد. قارچ ها علاوه بر کاهش بازدهی محصول، مسئول تولید مایکوتوکسین ها در طیف گسترده ای از مواد، از جمله غذاها و خوراکی ها هستند و می توانند باعث خسارات اقتصادی و بیماری شوند.بنابراین استفاده از قارچ کش ها منافع سلامتی فراوانی به دنبال دارد. 

قیمت خرید و فروش سم قارچ کش بلیکوت:
قارچ کش بلکیوت یک سم ژاپنی و وارداتی است بنابراین قیمت خرید و فروش آن بر اساس تغییر قیمت دلار در بازار ایران متغیر است.

بلکیوت به شکل پودر در بسته های نیم و یک کیلوگرمی موجود است و پس از رقیق شدن با آب طبق دستورالعمل موجود بر روی بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد سم قارچ کش بلکیوت:
ارگانیسم های متعدد (ویروس ها، نماتدها، قارچ ها و باکتری ها) می توانند باعث بیماری گیاه شوند. پیشگیری و مدیریت بیماری به بهترین وجه با ترکیبی از روشها، معروف به مدیریت تلفیقی آفات یا IPM، حاصل می شود.

قارچ_کش_بلیکوت

اقدامات مدیریتی شامل تطبیق گیاه با محل، انتخاب انواع مقاوم در برابر بیماری و مراقبت از گیاه با آبیاری، مالچ، کوددهی در صورت لزوم و همچنین استفاده از قارچ کش است.

قارچ کش ها آفت کش هایی هستند که از رشد قارچ ها در گیاهان جلوگیری کرده و آنها را از بین می برند اما در برابر باکتری ها، نماتدها یا بیماری های ویروسی موثر نیستند.

سم قارچ کش بلکیوت برای حفاظت گیاهان از بیماری های مختلف از جمله سفیدک های پودری، آلترناریا و بوترایتیس در محصولات مختلف مورد مصرف قرار می گیرد.

نحوه استفاده از سم قارچ کش بلکیوت:
برای بیماری سفیدک سطحی، کپک خاکستری و بیماری های مختلف در سیب زمینی، توت فرنگی و خیار و سایر محصولات بلکیوت را باید به میزان 500 تا 750 گرم در هکتار یا 0.75 هزار لیتر آب ورد مصرف قرار دهید.

این سم در برابر باران مقاومت است و در صورت بارندگی در زمان مصرف آن شسته نمی شود. لازم به ذکر است که در صورت بارندگی 3 ساعت پس از سم پاشی، نیازی به تکرار سم پاشی نیست زیرا این قارچ کش تأثیرگذاری سریعی دارد.

عوارض سم قارچ کش بلیکوت:
سموم قارچ کش از مواد شیمیایی مختلفی تهیه می شوند و می توانند برای سلامتی خطرناک باشند بنابراین برای در امان بودن از عوارض آنها هنگام مصرف آن از تجهیزاتی مانند دستکش، ماسک و عینک استفاده کنید.

این سم برای انسان، انواع دام ها و آبزیان سمی و خطرناک است بنابراین زمان استفاده از آن باید دقت زیادی به خرج داد و از آلوده کردن آب ها و محیط زیست خودداری کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>