اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آمیستار اکسترا (Amistar Xtra) یک سم قارچ کش سیستمیک است که با ویژگی نفوذ پذیری سریع به پیشگیری و درمان بیماری های قارچی در گیاهان کمک می کند.

آمیستار_اکسترا

این قارچ کش برای طیف گسترده ای از بیماریهای قارچی موثر است و باعث تولید محصولی با کیفیت بالاتر خواهد شد.

از خواص منحصر این قارچ کش تأثیر Greening Effect آن است زیرا در مزارع سمپاشی شده باعث سبزی و شادابی برگ ها و منجر به افزایش محصول می شود.

سم آمیستار اکسترا حاوی 200 گرم آزوکسى استروبین و 80 گرم سیپروکونازول است که به ترتیب متعلق به گروه استروبیلورین ها و آزول ها هستند و با مکانیسم های مختلف از بروز مقاومت جلوگیری می کنند. ب

قیمت خرید و فروش آمیستار اکسترا:
قارچ کش آمیستار اکسترا یک سم مایع سوئیسی است که در حجم های 20، 5 و 1 لیتری به فروش می رسد. این سم برای کنترل بیماریهای گندم و جو فوق العاده عمل می کند.

کاربرد آمیستار اکسترا:
این سم برای کنترل طیف وسیعی از بیماری های قارچی غلات مورد استفاده قرار می گیرد و به ویژه برای درمان و کنترل بیماری زنگ گندم بسیار موثر است.

آمیستار اکسترا حاوی دو ماده قارچ کش است که به محض سم پاشی از طریق برگ ها جذب شده و توسط آوند چوبی در تمام گیاه پخش می شود.

از دیگر مصارف این قارچ کش می توان به پیشگیری و درمان زنگ زرد، سپتوریا ( لکه برگی)، آلترناریا، سفیدک پودری، سفیدک سطحی، لکه قهوه ای جو، اسکالند جو و پاخور غلات اشاره کرد.

این سم توانایی کنترل همزمان چندین بیماری در گندم و جو را دارد و به مدت طولانی ( حدود 6 هفته) از گیاهان در برابر بیماریها محافظت می کند.

نحوه و زمان استفاده از آمیستار اکسترا:
روش مصرف قارچ کش آمیستار اکسترا بدین شکل است که در مرحله تورم سنبله و یا با دیدن اولین علائم بیماری 750 سی سی در هکتار مورد استفاده قرار می گیرد. برای رفع بیماری آلترناریا در کلزا این سم به میزان 1 لیتر در هکتار مورد استفاده قرار می گیرد.

عوارض آمیستار اکسترا:
برای پیشگیری از هر عارضه ای زمان مصرف این سم باید از تجهیزات حفاظتی مانند ماسک، دستکش و عینک استفاده کنید و در صورت بروز علائم مسمومیت فورا به مراکز درمانی مراجعه نمائید.

توجه داشته باشید برخی ارقام سیب به این سم حساس هستند و باید از مصرف آن در این باغ ها خودداری کرد.

همچنین نباید قارچ کش آمیستار اکسترا را با آفت کش های حاوی فلزات سنگین ترکیب کنید به عنوان مثال باید از مخلوط کردن این قارچ کش با ترکیبات حاوی مسی و سولفات روی خودداری کنید.

این سم برای آبزیان بسیار سمی است و نباید از آن برای درختان سیب و یا در محل هایی که احتمال باد بردگی ذرات سم به سمت باغات سیب و مزارع پرورش آبزی وجود دارد، استفاده کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
مصطفی کرمی:
سلام برا مبارزه بر علیه رنگ زرد در گندم و پیشگیری از سایر بیماریهای قارچی گندم میخوام استفاده بکنم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

عبدالوهاب اسماعیلی :
لطفا راهنمای خرید قارچ کش آمیستار اکسترا
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>