اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سم قارچ کش آکورد با دارا بودن ماده موثره پروکلراز منگنز کلراید یک قارچ کش تماسی است که کاربرد گسترده ای در کشاورزی دارد.

قارچ_کش_آکورد

این سم با اثرات تماسی برای جلوگیری از بیماری های پوسیدگی خشک (جوش خشک) و بیماری حباب تر ( مایکوگون) در سالن های پرورش قارچ و بسیاری از بیماریهای قارچی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

قارچ کش های مختلف در کنترل اکثر بیماری های عمده در محصولات زراعی موفق عمل کرده اند و به همین دلیل به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند.

این سموم بیماری های لکه ای برگ، کپک کاهک، بیماری های برنج، پوسیدگی میوه ها، بیماری های منتقله از طریق دانه های غلات، کپک پودری، بیماری های ساقه غلات، زنگ زدگی و بسیاری از بیماریهای دیگر را درمان کرده و محصولات کشاورزی را از آسیب حفظ می کنند.

سم آکورد یکی از قارچ کش هایی است که به طور گسترده برای پیشگیری و درمان بیماریهای مختلف در گیاهان و درختان مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت خرید و فروش سم قارچ کش آکورد:
قارچ کش ها همچنان ابزاری مهم برای مدیریت بیماری های گیاهی هستند. فروش جهانی قارچ کش های تجاری در سال 2006 حدود 7.4 میلیارد دلار بوده است.

مجموعه متنوعی از مواد شیمیایی در حال حاضر با اصطلاحات مختلف به عنوان قارچ کش استفاده می شوند.

اکنون نه گروه از قارچ کش های تماسی با حالت عملکرد چندگانه وجود دارد. این موارد شامل برخی از اولین قارچ کش هایی است که 50 سال پیش برای کنترل بیماری های گیاهی تولید و ثبت شده اند.

سم آکورد جزء سم های تماسی است که در بسته های نیم کیلویی در بازار خرید و فروش می شود. برای مصرف سم آکورد آن را طبق دستورالعمل روی بسته بندی رقیق کرده و روی گیاهان اسپری کنید.

کاربرد سم قارچ کش آکورد:
قارچ کش آکورد یک سم تماسی از گروه ایمیدازول ها است که دارای اثرات حفاظتی و درمانی در برابر آسکومیست ها و قارچ های ناقص است.

از دیگر مصارف سم آکورد کنترل و درمان بیماری قارچ های خوراکی، غلات، برنج، کلزا، بقولات، چغندرقند و گیاهان تزئینی است.

این سم در زمان استفاده به صورت محلول پاشی برای ضدعفونی بذرها، میوه مرکبات و نگهداری از درختان و میوه های گرمسیری پس از برداشت محصول مورد استفاده قرار می گیرد.

عوارض سم قارچ کش آکورد:
برای در امان بودن از عوارض سم آکورد در هنگام محلول پاشی باید از تجهیزات حفاظتی مانند دستکش و ماسک استفاده کنید و در صورت بروز هرگونه علائم مسمومیت مانند تهوع، استفراغ و گیجی و.. به پزشک مراجعه کنید.

در صورت آلوده شدن لباس ها با این سم فورا آنها را تعویض کرده و محل را با آب فراوان شستشو دهید. برای پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی هرگز وسایل سم پاشی را در آب های روان و رودخانه ها شستشو ندهید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>