اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سم قارچ کش رانمن دارای عملکردی منحصر به فرد است و کنترل بسیار موثری در برابر قارچ های انگلی فراهم می کند.

سم_قارچ_کش_رانمن

قارچ کش رانمن برای جلوگیری از پوسیدگی زودرس و دیر رس محصولات موثر است وقتی که به صورت محلول پاشی استفاده می شود.

ماده موثره این سم سیازوفامید است که به گروه سیانوایمیدازول تعلق دارد و با نسبت های مختلف برای محصولات مختلف رقیق شده و مورد مصرف قرار می گیرد.

برخلاف اکثر قارچ کش ها که فقط برخی مراحل بیماری را کنترل می کنند، رانمن در تمام مراحل چرخه زندگی بیماری فعال و موثر است.

یک محافظت عالی در برابر بیماری های ناشی از oomycetes ایجاد می کند. رانمن یک قارچ کش عالی برای افزایش بازدهی محصول سیب زمینی است.

قیمت خرید و فروش سم قارچ کش رانمن بر اساس اندازه بسته بندی آن در بازار متفاوت است و معمولا در ظرف های 250 سی سی خرید و فروش می شود.

کاربرد سم قارچ کش رانمن چیست ؟
قارچ کش ها ترکیبات شیمیایی زیست کشی هستند که برای از بین بردن قارچ های انگلی یا اسپورهای آنها استفاده می شود.

قارچ ها می توانند به کشاورزی آسیب جدی وارد کنند و کیفیت و سود را تحت تأثیر قرار می دهند. از قارچ کش ها هم در کشاورزی و هم برای مبارزه با عفونت های قارچی در حیوانات استفاده می شود.

قارچ کش ها می توانند به صورت تماسی، ترانس لامینار یا سیستمیک عمل کنند. قارچ کش های تماسی وارد بافت گیاه نمی شوند و فقط از گیاه در محل اسپری شده محافظت می کنند.

قارچ کشهای ترانس لامینار باعث توزیع مجدد قارچ کش از سطح بالایی برگ به سطح پایین می شوند که اسپری نشده است.

قارچ کش های سیستمیک از طریق عروق آوند چوبی گرفته و توزیع می شوند. تعداد کمی از قارچ کش ها به تمام قسمت های گیاه منتقل می شوند. برخی از آنها به صورت محلی سیستماتیک هستند و برخی به سمت بالا حرکت می کنند.

رانمن یک قارچ کش حفاظتی - تماسی ژاپنی است که اثر سیستمیک محدودی دارد ولی با حرکت به سمت جوانه ها بیماری هایی که پس از سمپاشی در برگ ظاهر می شوند را کنترل می کند.

این سم قارچ کش کمترین خطر را برای محیط زیست دارد و در برابر آبشویی مقاوم است و برای بسیاری از بیماریهای حاصل از اوومایکوتها به ویژه سفیدک های داخلی و فیتوفتورا بسیار موثر است.

بیشترین مصرف سم قارچ کش رانمن برای رفع سفیدک داخلی در میوه هایی مانند انگور، خیار، هندوانه، زنگ سفید خاجیان در شاهی، بلایت گوجه فرنگی و سیب زمینی است.

عوارض سم قارچ کش رانمن:
این سم برای انسان بسیار کم خطر است و عوارض گوارشی، تماسی و تنفسی کمی ایجاد خواهد کرد. با اینحال می تواند برای ماهیها، بلدرچین سمی و کشنده باشد.

لازم به ذکر است که این سم برای زنبور عسل خطری ندارد و به طور کلی هیچ اثر تجمع زیستی یا سرطانزایی در رابطه با آن گزارش نشده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>