اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جیوه 2020 یک ترکیب شبه مایع قرمز رنگ است که مردم معتقدند خواص جادویی دارد و به قیمت بالایی خرید و فروش می شود.

جیوه 2020 مانند هر نوع دیگری از جیوه سمی است و باید هنگام کاربرد آن نهایت دقت را بکار برد. این ترکیب یک مایع قرمز رنگ گیلاسی است که با پرتودهی اکسید آنتیموان جیوه با جیوه عنصری تولید می شود. 

جیوه یک عنصر شیمیایی با نماد Hg و عدد اتمی 80 است. این ماده معمولاً به عنوان نقره زنده شناخته می شود و تنها عنصر فلزی است که در شرایط استاندارد دما و فشار مایع است.

تنها عنصر دیگری که تحت این شرایط مایع است، هالوژن برم است، اگرچه فلزاتی مانند سزیم، گالیوم و روبیدیوم درست بالاتر از دمای اتاق ذوب می شوند.

جیوه در رسوبات در سراسر جهان بیشتر به صورت سینابار (سولفید جیوه) مشاهده می شود. ورمیلیون رنگدانه قرمزی است که با آسیاب کردن سینابار طبیعی یا سولفور جیوه مصنوعی به دست می آید.

جیوه در دماسنجها، فشارسنجها، شیرهای شناور، سوئیچ های جیوه ای، لامپ های فلورسنت و سایر دستگاه ها استفاده می شود، هرچند نگرانی در مورد سمیت این عنصر باعث شده است که دماسنج های جیوه ای و فشارسنج ها به تدریج با گزینه های ایمن تر جایگزین شوند.

جیوه 2020 چیست؟
گفته می شود که جیوه قرمز، ماده ای نیمه مایع قرمز رنگ است. افسانه های زیادی در رابطه با اثرات شفابخشی این ماده وجود دارد که هیچ یک از آنها صحت ندارد.

در طول تاریخ بسیاری از افراد و پادشاهانی که برای طول عمر بیشتر از جیوه استفاده کرده اند همگی با مسمومیت شدید از بین رفته اند. از ویژگی های جیوه 2020 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جیوه قرمز یک ماده نیمه مایع قرمز گیلاسی است.
  • چگالی جیوه قرمز 20.2 گرم در سانتی متر مکعب بسیار زیاد است.
  • این مایع Hg2 Sb207 یک ماده مهم در آزمایشگاه های نظامی است.
  • نام دیگر: اکسید جیوه آنتیموان.
  • فرمول: Sb2O7Hg2.
  • شکل ظاهری: مایع فلز قرمز گیلاس.

کاربردهای جیوه 2020:
چگالی جیوه قرمز در حدود 20.2 گرم در سانتی متر مکعب و بسیار زیاد است، که شبیه به Alneptinyum 237 است که هر دو غیر رادیواکتیو هستند.

جیوه قرمز مایع 20/20 به عنوان یک حلال برای اورانیوم 235 استفاده می شود و روند ذخیره سازی اورانیوم رادیواکتیو 235 را تسهیل می کند و می تواند به راحتی با فرآیند تقطیر از جیوه مایع قرمز جدا شود.

جیوه قرمز ماده خطرناکی است که ظاهراً ماده منفجره نیست اما به عنوان منبع نوترون هایی که بر روی محتویات بمب اتمی یعنی دوتریم و تریتیوم در بالای جرم بحرانی فشار وارد می کنند، مورد استفاده قرار می گیرد.

در صورت وجود مواد منفجره انفجار شدیدی همراه با تخریب منطقه ای به شعاع 600 Mtermn بمب رخ خواهد داد. همچنین از جیوه قرمز برای تحریک پلوتونیوم و تریتیوم در تابش نوترونی در محل شروع استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
علی امینی:
سلام . قیمت جیوه قرمز چنده . برا دستگاه ردیاب میخوام
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

اصغر محمدی:
سلام آیا جیوه نشنال قرمز 2020 در آینه باید دیده شود یا به هیچ وجع نباید دیده شود ممنون میشم خوابم را بدانم چه کسی با چه مدرک کارشناسی ارشد دانشگاه میده
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>