اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

استابلایزر گوشتی یک افزودنی غذایی است که برای حفظ بلند مدت ساختار، رنگ و محتوای پروتئینی انواع گوشت در بهترین حالت مورد استفاده قرار می گیرد.

استابلایزر_گوشتی

استابلایزر گوشتی با توجه به نیاز به تامین گوشت و فرآورده های گوشتی تحول بزرگی در حفظ کیفیت این محصولات ارزشمند ایجاد کرده است.

استابلایزر های غذایی مواد افزودنی هستند که برای حفظ بافت و کیفیت غذاها استفاده می شوند. ژلاتین، صمغ گوار، نشاسته، سلولز و کاراگینان معمولاً به عنوان تثبیت کننده های غذایی استفاده می شوند.

رشد شهرنشینی، تغییر شیوه زندگی، افزایش درآمد و استفاده از غذای راحت و آماده از عوامل اصلی افزایش تقاضا برای تثبیت کننده های غذایی است.

در حال حاضر قیمت خرید و فروش استابلایزر گوشتی بر اساس نوع آنها متفاوت است و بازار پر رونقی در سراسر دنیا دارد.

کاربرد استابلایزر گوشتی:
تثبیت کننده های غذایی یا تثبیت کننده محصولات گوشتی برای جلوگیری از سینرزیس و بهبود ظرفیت نگهداری آب، عملکرد، بافت و موارد مشابه در غذاها، به ویژه محصولات گوشتی از جمله گوشت دام، ماهی و مانند آن موثرهستند.

اکثر تثبیت کننده ها حاوی ترکیبی از 10 تا 90٪ پودر سلولز و 10 تا 90٪ وزن ماده ژل کننده هستند و هنگام پراکنده شدن در آب به تثبیت بافت غذاها کمک می کنند.

استفاده از تثبیت کننده می تواند ترکیب فرآورده های گوشتی را به خوبی حفظ کند و به طورکلی بافت و سایر خصوصیات این مواد غذایی را بهبود ببخشد.

افزایش شیوع بیماری های منتقله از طریق غذا و افزایش آگاهی در مورد مزایای مختلف تثبیت کننده های غذایی در برابر باکتری ها، محیط بسیار مطلوبی را برای رشد بازار تثبیت کننده های مواد غذایی به ویژه در اروپا و آمریکای شمالی ایجاد کرده است.

علاوه بر این، انتظار می رود افزایش جمعیت در حال فعالیت در مناطق شهری و تقاضای روزافزون برای مواد غذایی فرآوری شده از جمله انواع گوشت باعث گسترده تر شدن بازار استابلایزر گوشتی شود.

تقاضای فزاینده برای غذای آماده و پخته شده، رشد بازار تثبیت کننده ها را به دنبال داشته است.

بر اساس کاربرد، بخش پردازش گوشت به دلیل گسترش سریع این صنعت، بیشترین سهم بازار را از نظر فروش استابلایزر داشته است.

طی چند سال گذشته، کشورهای پیشرفته از جمله ایالات متحده آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه و هلند شاهد تقاضای زیادی برای گوشت گاو و گوشت خوک فرآوری شده بوده اند.

در سال 2018، آمریکای شمالی و اروپا بیش از 50٪ از تثبیت کننده های گوشت جهانی را در اختیار داشته اند.

از سوی دیگر، پیش بینی می شود که آسیا و اقیانوسیه سریعترین رشد مصرف استابلایزر را با بیش از 10 درصد از سال 2019 تا 2025 ثبت کند.

این رشد به دلیل افزایش اهمیت کشورهای در حال توسعه از جمله چین و هند به عنوان مقصد تولید گوشت مرغ گوشتی است.

علاوه بر این، پیش بینی می شود که یک حرکت بزرگ در بازار برای محصولات گوشتی منجمد در کشورهای پیشرفته از جمله استرالیا، ژاپن و کره جنوبی رخ دهد که بازهم نیاز به تثبیت کننده های گوشتی را در این صنعت افزایش می دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>