اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گلوکونات سدیم

برای نگهداری این ماده شیمیایی آن را در دمای 5 تا 30 درجه سانتی گراد قرار می دهند. در هر دمایی و حتی در دمای بالای محیط نسبت به اکسایش مقاومت دارد.

زیست تخریب پذیر

گلوکونات سدیم زیست تخریب پذیر است و به دلیل تجزیه 98 درصد حداکثر در دو روز مشکلات زیست محیطی ایجاد نمی کند. گلوکونات سدیم مشکلات پساب ندارد. از ویژگی های محلول گلوکونات سدیم غیر خورنده بودن، غیر سمی بودن و همچنین سریع قابل تجزیه بودن آن است. (این ماده به صورت طبیعی تجزیه می گردد)

ایمنی در استفاده از گلوکونات سدیم

شرایط ایمن در نگهداری گلوکونات سدیم استفاده از تجهیزات محافظ شخصی است. لازم است از تماس این ماده با پوست بدن و چشم ها جلوگیری شود، همچنین شرایط نگهداری ایمن این ماده شیمیایی قرار دادن آن در ظروفی با درهای محکم است. بهتر است این ظروف را در مکانی خشک و خنک و با تهویه مناسب نگهداری شود.

نکات ایمنی در تماس پوست و چشم با گلوکونات سدیم

در صورت تماس مستقیم این ماده شیمیایی با پوست بدن یا چشم با وجود آنکه این ماده غیر سمی است ولی لازم است بلافاصله مواد را از بدن جدا کرده و بخش مورد نظر را شستشو دهید. در صورتی که مواد با پوست تماس داشته باشد لازم است لباس هایی که آلوده به گلوکونات سدیم است را سریعاً در آورده و سپس با میزان فراوانی آب ناحیه آلوده شده را شستشو دهید.

شستن چشم ها به مدت 15 دقیقه

قسمت هایی که دارای التهاب است و به دلیل برخورد با گلوکونات سدیم تحریک شده است را با کرم نرم کننده بپوشانید تا سوزش پوست متوقف شود. در صورتی که مواد با چشم برخورد مستقیم داشت نیز به سرعت مواد را از چشم خارج کنید، با آب سرد حداقل برای 15 دقیقه چشم ها را بشورید. در صورتی که لنز در چشم دارید نیز قبل از شستشو آن را خارج کنید. در صورتی که با اقدامات انجام شده سوزش ها برطرف نشد به پزشک مراجعه کنید.

نکات ایمنی در استنشاق گلوکونات سدیم

لازم است در استفاده از این ماده نکات ایمنی رعایت شده تا مسمومیت ایجاد نگردد. اگر فردی ماده شیمیایی گلوکونات سدیم را استنشاق کند باید بلافاصله او را از محیط بسته خارج کرده و در معرض هوای آزاد قرار دهید.

انتقال مسموم به فضای آزاد

در صورتی که ممکن است پنجره اتاق را به سرعت باز کنید، اگر با قرار گرفتن در معرض هوای آزاد تنفس طبیعی او برقرار نشد به او تنفس مصنوعی داده و از دستگاه اکسیژن استفاده کنید و هم زمان با اورژانس تماس گرفته و فرد مسموم را به پزشک نشان دهید.

نکات ایمنی در بلعیدن گلوکونات سدیم

در بلعیده شدن و خوردن گلوکونات سدیم باید فرد دچار مسمومیت استفراغ کند، او را مجبور کنید محتویات معده خود را خارج کرده و در صورتی که موفق نشدید به پزشک مراجعه کنید.وقتی فردی سهواً گلوکونات سدیم بخورد باید استفراغ کند، لباس های تنگ او را خارج کنید، کمربندش و دکمه یقه را باز کرده و کروات را شل کنید. در هر صورت بهتر است برای اطمینان فرد مسموم را به افراد متخصص و پزشکان نشان داده و زیر نظر آن ها قرار دهید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>