اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چوب

بتونه چوب حرارتی بهترین بتونه چوب و مناسب برای ترمیم و پوشاندن ترک ها، شکاف ها، جای میخ و آسیب های وارد شده به سطوح چوبی و چوب خام.

ویژگی ها بتونه چوب حرارتی

بر پایه وکس، کم هزینه، استفاده راحت وآسان، 2 دقیقه زمان خشک شدن، خاصیت چسبندگی بالا، ساخته شده از مواد اولیه با کیفیت و با مقاومت بالا، قابل اعمال روی انواع کفپوش های چوبی، لمینت، مبلمان با کیفیت، در و پنجره ها، قابلیت جذب انواع رنگ ها و پوشش های مخصوص چوب.

آماده سازی بتونه چوب

حذف تمام اثرات از اطراف منطقه آسیب دیده و اطمینان از تمیز و خشک بودن سطح مورد نظر برای تعمیر

دستورالعمل

ابتدا بتونه چوب پرکننده را با استفاده از لحیم یا هر وسیله دیگری گرم نموده و ناحیه آسیب دیده را توسط موم نرم شده پر کنید، تا جاییکه محل ترک برداشته یا آسیب دیده به طور کامل حتی کمی بیشتر، پوشش داده شود. وقتی که بتونه مومی خشک شد، از دسته شیاردار یا انواع کاردک برای از بین بردن هر گونه موم اضافی از سطح استفاده نمایید.

برای بازگرداندن نقوش سطح چوب پرشده به آرامی از سنباده نرم در این ناحیه استفاده نمایید و مجددا در صورت نیاز برای ایجاد طرح چوب از بتونه تیره تر استفاده نمایید. بقایای پرکننده نهایی را به آرامی و به وسیله پد اسکاچ، یا پد های پولیش موجود که در سایت نیز عرضه می گردد، پاک کنید. در نهایت سطح چوبی مورد نظر، آماده اعمال انواع رنگ ها و روغن های محافظ چوب ازمو می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>