اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پکینگ

پکینگ تفلون گرافیت که با نام پکینگ تفلون سیاه و یا PTFE سیاه نیز شناخته می شود؛ از الیاف تفلون آغشته به گرافیت ساخته می شود. این پکینگ نسوز قادر به تحمل دمایی تا حدود 280 درجه سانتیگراد می باشد. همچنین پکینگ تفلون گرافیت برای آب بندی پمپ ها وسیلندر های آزماشگاهی با دمای متعادل مناسب است.

پکینگ تفلون گرافیت که با نام پکینگ تفلون سیاه و یا PTFE سیاه نیز شناخته می شود؛ از الیاف تفلون آغشته به گرافیت ساخته می شود. این پکینگ نسوز قادر به تحمل دمایی تا حدود 280 درجه سانتیگراد می باشد. همچنین پکینگ تفلون گرافیت برای آب بندی پمپ ها وسیلندر های آزماشگاهی با دمای متعادل مناسب است.

مشخصات فنی

  • میزان تحمل حرارت: از 200- درجه سانتیگراد تا +280 درجه سانتیگراد
  • مقاومت در برابر مواد شیمیایی (PH): مقاوم در تمامی محیط های اسیدی و بازی (0 تا 14)
  • میزان تحمل فشار: از 20 بار الی 200 بار
  • تراکم: 1.6 گرم بر سانتیمتر مکعب

همان طور که میدانید در دنیای پیشرفته امروز؛ صنعت و محصولات مرتبط با آن بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است. اهمیت تداوم حفظ بازده یک کارخانه در جهت سود آوری به انتخاب های ما برای تهیه محصولات و خدمات مربوط به دستگاه های کارخانه و یا حتی یک کارگاه کوچک بستگی دارد.

استفاده از خدمات و محصولات با کیفیت و مرغوب سبب افزایش هرچه بیشتر عمر دستگاه ها و همچنین صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد. اما در نقطه مقابل استفاده از محصولات نامرغوب سبب کم شدن عمر دستگاه های صنعتی و همچنین متحمل شدن انواع هزینه های سرسام آور می شود.پکینگ تفلون گرافیت از دسته و خانواده مواد نسوز و در زیر شاخه ای با نام پکینگ نسوز به حساب می آید. با این حال عده بسیاری این محصول را با نام های پکینگ آب بندی تفلون گرافیت و یا نخ آب بندی تفلون سیاه می شناسند.

همان طور که از نام این پکینگ آب بندی بر می آید؛ پکینگ آب بندی تفلون گرافیت از نخ تفلون (PTFE) به همراه رزینی از گرافیت تشکیل شده است. نخ ومتریال اصلی در پکینگ آب بندی؛ نخ تفلون (PTFE) می باشد. نخ تفلونی قادر به تحمل حرارتی تا حدود 280 درجه سانتیگراد می باشد. از نخ تفلون برای آب بندی انواع پمپ ها در محیط های بهداشتی استفاده می شود.

اما در پکینگ نسوز تفلون سیاه؛ به جهت حفظ و مهار شدن هر چه بیشتر نخ تفلون (PTFE) موجود و همچنین آب بندی هر چه بیشتر و بهتر؛ لایه ای از گرافیت بر روی نخ های تفلون این محصول کشیده می شود. البته بهتر است بدانید که برای هرچه بهتر میکس شدن تفلون با این لایه گرافیتی؛ از روغن سیلیکون کمک می گیرند. در نهایت ساختار کلی این پکینگ تفلون گرافیت از این نخ تفلونی که گرافیت و روغن سیلیکون نیز شاکله آن را دگرگون ساخته اند؛ بافته می شود.

پکینگ آب بندی تفلون گرافیت قادر به تحمل حرارتی در حدود 280 درجه سانتیگراد می باشد. البته لازم به ذکر است که این نخ نسوز تقویت شده؛ قادر است در -200 درجه سانتیگراد نیز به راحتی ساختار خود را حفظ کرده و به کار خود ادامه دهد.از دیگر خاصیت های این محصول می توان به کارکرد آن در تمام محیط های اسیدی و بازی اشاره کرد. طبق آمار و ارقام، پکینگ نسوز تفلون گرافیت قادر است در محدوده 0 تا 14 ph مواد به کار خود ادامه دهد.همچنین دانسیته (تراکم) این محصول در محدوده 1.5 تا 1.6 گرم بر سانتیمتر مکعب تعیین شده است.

به عنوان مرجع لازم میدانیم که به شما در مورد تحمل فشار این محصول نیز اطلاعاتی بدهیم. پکینگ آب بندی تفلون گرافیت قادر به تحمل فشاری در بازه 20 تا 200 بار می باشد.کینگ نسوز تفلون گرافیت به عنوان یکی از مهم ترین و بهترین محصولات آب بندی به حساب می آید، اما برای هرچه بیشتر شدن مشخص شدن ماهیت این محصول به چند مورد اشاره می کنیم:

  • آب بندی انواع پیستون، پمپ، شفت، دیگ های صنعتی، درب مخازن در محیط های اسیدی و بازی
  • محصول مورد علاقه اکثر پتروشیمی ها، نیروگاه ها، معادن و حتی داروساز ها (تجهیزات مربوطه)
  • آب بندی انواع پیستون، پمپ، شفت، دیگ های صنعتی، درب مخازن در محیط های حرارتی
  • مورد استفاده در آزمایشگاه های مربوط به سانتریفیوژ های پر گردش
  • و غیره
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>