اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پکینگ

پکینگ آزبست گرد که با نام پکینگ کانال کولر نیز شناخته می شود؛ از نخ نسوز آزبست به هم تابیده بافته می شود. این پکینگ حرارتی قادر به تحمل دمایی تا حدود 700 درجه سانتیگراد می باشد. از این پکینگ آزبست گرد برای آب بندی بسیاری از پمپ ها و شفت های صنعتی و حرارتی استفاده می کنند.

مشخصات فنی

  • میزان تحمل گرما: از 200- درجه سانتیگراد تا 700 درجه سانتیگراد البته پکینگ آب بندی آزبست گرد در برابر حرارت مستقیم تا 550 درجه سانتیگراد تحمل حرارت دارد
  • آسیب های زیست محیطی: بسیار زیاد (انواع خطرات انسانی و زیستی)
  • میزان تحمل فشار: تا 10 بار
  • تراکم: از 0.7 تا 1.6

یافتن خدمات، محصولات و تجهیزات جانبی باکیفیت در دنیای صنعتی امروز یکی از مهم ترین فاکتورها و عوامل برای پیشرفت یک واحد صنفی/صنعتی می باشد. با ورود شرکت های تولید کننده این تجهیزات جانبی به دنیای رقابت؛ شاهد ظهور انواع تجهیزات بدون کیفیت و نامرغوب هستیم. مضرات استفاده از تجهیزات بدون کیفیت برای کسی پوشیده نیست اما برای بررسی و همچنین دادن هشدار های لازم؛ بهتر است بدانید که استفاده از این تجهیزات بدون کیفیت می تواند سبب بروز انواع خسارت های مالی و حتی جانی شود و باعث ورشکستگی یک کارخانه باشد. در اینجا می خواهیم یکی از این تجهیزات جانبی را به شما معرفی کنیم. محصولی که آن را مسافر زمان صدا میزنند.

یکی از قدیمی ترین محصولات در شاخه مواد نسوز؛ پکینگ آب بندی آزبست گرد می باشد. البته بسیاری از افراد این پکینگ آب بندی را با نام های نخ آزبستی و پکینگ کانال کولر می شناسند. در مورد متریال تشکیل دهنده این پکینگ آب بندی، باید خدمت شما عرض کنیم که بیس و ماده اصلی این محصول؛ آزبست می باشد. آنچه که در مورد آزبست بهتر است بدانید این است که آزبست دارای خطرات زیست محیطی بسیار زیادی می باشد و استفاده از آن ملزم به رعایت نکات امنیتی و همچنین به تدریج جایگزین کردن قطعات و نخ های جدید و تازه تولید از پکینگ آب بندی آزبست گرد می باشد. در ادامه به بررسی این پکینگ آب بندی می پردازیم.

پکینگ آب بندی آزبست گرد از الیاف آزبست نسوز به همراه غبار آزبست تشکیل شده اند. البته نمونه بدون غبار پکینگ آب بندی آزبست گرد نیز وجود دارد، ولی مقاومت دمایی آن تا 350 درجه سانتیگراد می باشد. در مورد ساختار پکینگ آب بندی آزبست گرافیت، باید بگوییم که این پکینگ نسوز دارای بافت بسیار ساده ای می باشد. نوع بافت در این محصول به صورت تابیده است و الیاف آزبست به راحتی در این محصول از یکدیگر جدا می شوند.

البته پیشنهاد ما به شما این است که به هیچ وجه الیاف آن را از یکدیگر جدا نکنید، زیرا با باز کردن این الیاف؛ غبار آزبست موجود در این بافت پراکنده می شود و تنفس این غبار سرطان زاست. مورد دیگری که در مورد ساختار این محصول باید بدانید این است که رنگ این محصول به طور کامل سفید بوده و مشاهده هر رنگ دیگری در ساختار نخ این پکینگ حکایت از ناخالص بودن آن دارد.

پکینگ نسوز آزبست گرد یکی از قدیمی ترین محصولات موجود در دسته مواد نسوز می باشد. برای همین بسیاری از افراد؛ مواد نسوز را با منحصرا با آزبست می شناسند. از ویژگی های آزبست می توان به تراکم بسیار مطلوب و همچنین انعطاف مناسب در حین انجام کار آب بندی اشاره کرد. یکی از مهم ترین ویژه گی های پکینگ آب بندی آزبست گرد؛ شکل شمشیری مانند الیاف آزبست می باشد.

بافت این پکینگ به گونه ای است که اگر پکینگ از یک سمت دچار پارگی شود؛ به راحتی با قرار دادن تکه ای از آزبست در آن قابل ترمیم است. اما مهم ترین بحثی که در مورد پکینگ آب بندی آزبست گرد مطرح است؛ مضرات زیست محیطی این محصول می باشد. در دهه های گذشته پژوهشگران اروپایی برای اولین بار به این مورد پی بردند و تولید آن را محدود به شرایط ویژه ای کردند. امروزه در تمام جهان هر نوع از محصولات آزبست طبق نظارت ها و همچنین با اعمال شرایط ویژه ودرخارج از محدوده دسترسی انسان مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد ها

از کاربردهای پکینگ آب بندی آزبست گرد؛ کمتر کسی پیدا می شود که اطلاعی نداشته باشد اما برای تأکید هر چه بیشتر بر کاربرد های این محصول به چند مورد اشاره می کنیم:

  • استفاده در صنعت خودروسازی (استفاده در لنت های ترمز)
  • استفاده در کانال های هوایی و کانال کولر
  • بیشتر کننده نقطه اشتعال مواد دیر گداز
  • آب بندی انواع پمپ و شفت ها
  • تولید انواع واشرهای نسوز
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>