اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پکینگ

پکینگ سرامیک چهار گوش از طناب سرامیک خالص به صورت مقطع چهار گوش بافته می شود. از این پکینگ حرارتی برای آب بندی اغلب پمپ ها و کوره های حرارتی استفاده می کنند. لازم به ذکر است که پکینگ سرامیک چهارگوش قادر به تحمل دمایی در حدود 1260 درجه سانتیگراد می باشد.

مشخصات فنی

  • میزان تحمل گرما: تحمل گرما تا 1260 درجه به صورت کوتاه مدت و 1000 درجه به صورت بلند مدت
  • آسیب های زیست محیطی: هیچ گونه آسیبی ندارد
  • حداکثر میزان تحمل فشار: حداکثر تا 10 بار
  • درصد خلوص: تقریبا تا 80 درصد
  • تراکم: نزدیک به 12

به صورت همان طور که میدانید در دنیایی که در آن زندگی میکنیم؛ یکی از مهم ترین وجه های زندگی انسان صنعت است. در صنعت پیشرفته امروز نگه داری از دستگاه هایی که بشر با هزاران سال تجربه دست به اختراع آن ها زده است بسیار سخت است. به همین منظور استفاده از تجهیزات مربوط به این دستگاه ها بسیار با اهمیت است. استفاده از تجهیزات نا مرغوب و کم کیفیت می تواند سبب بروز بسیاری از خرابی ها و همچنین آسیب های جبران ناپذیر می شود. در اینجا می خواهیم محصولی را به شما معرفی کنیم که پرچم دار مواد دیر گداز به حساب می آید.

همان طور که از نام این محصول پیداست؛ پرچم دار مواد نسوز پکینگ آب بندی سرامیک چهار گوش به حساب می آید. این پکینگ آب بندی از الیاف و نخ نسوز سرامیک فایبر ساخته شده است. این الیاف به صورت رشته ای در کنار یکدیگر قرار گرفته و با بافتی منسجم ساختار اصلی این پکینگ آب بندی سرامیک فایبر را تشکیل می دهند. پس به سبب وجود الیاف سرامیک و همچنین الیاف نسوز فایبر گلاس؛ این محصول جزو زیر مجموعه های مواد نسوزمی باشد.

ساختار

ساختار این محصول همان طور که قبلا گفتیم از الیاف سرامیک فایبر تشکیل شده است. این الیاف به صورت چهار گوش با حالتی منسجم کنار هم بافته می شوند. اما بهتر است بدانید که برای حفظ هر چه بیشتر استحکام این محصول از سیم های اینکنل و همچنین استیل استفاده می شود. تأثیرات سوء زیست محیطی این محصول به شکل چشم گیری؛ پایین است. به همین دلیل یکی ازمناسب ترین جایگزین ها برای آزبست؛ این محصول می باشد.

ویژگی ها

تنها محصولاتی که در خانواده مواد نسوز قادر به تحمل دماهای بالای 1000 درجه سانتیگراد هستند؛ محصولاتی اند که با الیاف سرامیک فایبر ساخته شده باشند. پکینگ سرامیک فایبر چهار گوش هم طبق همین قاعده؛ از الیاف نسوز سرامیک فایبر ساخته و یا به طور دقیق تر بافته شده است. پکینگ سرامیک فایبر چهارگوش قادر است تا دمایی در حدود 1260 درجه سانتیگراد را تحمل کند.

البته لازم به ذکر است که این دما سنجی در محیط آزمایشگاه انجام شده و بدیهی است که در شرایطکار و عوامل دیگر مانند زمان های کارکرد، وجود غبار و عوامل مخرب دیگر بر عمر این محصول تأثیر گذار می باشد. از دیگر ویژگی های پکینگ سرامیک فایبر می توان به تحمل فشار، تراکم مناسب و درصد خلوص بالا اشاره کرد.

کاربرد ها

برای بیان کاربرد های پکینگ آب بندی سرامیک فایبر چهارگوش صفحات و مطالب بیشتری نیاز است؛ اما برای آشنایی هر چه بیشتر شما با این محصول به چند مورد از این ویژگی ها اشاره میکنیم:

  • مورد استفاده و کاربردی در زمینه کوره ها و همچنین آب بندی انواع شفت ها و پمپ های صنعتی
  • تهیه، تولید و ساخت انواع لباس های حرارتی نسوز مانند لباس و دستکش های صنعتی و آتش نشانی
  • عایق بندی کوره ها و برج های صنعتی حرارتی
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>